Bound סיפור מתורגם על הארי סטיילס – פרק 13

25/03/2018 1256 צפיות אין תגובות

פרק 13 – להתעלם

-נקודת המבט של קלסי-

אחרי שניתקתי את השיחה עם לוגן לפני יומיים הוא ממשיך להתקשר אליי ולשלוח לי הודעות. בכל מקרה התעלמתי ממנו. אני יודעת שזאת התנהגות מגעילה אבל הגיע הזמן שהוא יקבל קצת מהתרופה שלו. הוא התעלם ממני במשך תקופה ארוכה ללא סיבה. לי לפחות יש סיבה – הוא התנהג כמו חמור.

עכשיו אנחנו באיטליה וכמו בספרד גם פה ממש יפה. כרגע הבנים נמצאים בבדיקת סאונד לקראת ההופעה. ההופעה אמורה להתקיים במקום שבו הופיע המחזה של רומאו ויוליה וזה ממש מגניב.

הסתכלתי על הבנים שעלו על הבמה והסתכלו על המעריצים שכבר התאספו. הכבישים שליד ההופעה נחסמו ושמעתי את הצעקות של הבנות בחוץ. הסתכלתי עליהם עד שהארי התקרב אליי.

"בואי איתנו" הוא אמר והביט למעלה על הבמה.

צחקתי והנדתי את ראשי. התעטפתי בקרדיגן שלי. היה קריר היום וכל מה שלבשתי זה מגפיים, שורט, גופייה וקרדיגן. לא ממש חכם. "המעריצים שלך יראו אותי."

"אז?" הארי אמר. "בואי רק לכמה דקות."

לפני שיכולתי להתנגד הארי לקח את היד הקטנה שלי ביד הגדולה שלו והוביל אותי במדרגות. נשכתי את שפתי. היד החמה של הארי גרמה לעור ברווז ביד שלי. מה זה לעזאזל?

כשהגענו למעלה ליאם ונייל כבר היו שם ונופפו למעריצות. היד של הארי עדיין החזיקה את שלי. התקרבנו לקצה והסתכלתי למטה.

הייתי ממש מופתעת. אלפי מעריצות עמדו שם, צורחות ומחזיקות פוסטרים. "וואו" מלמלתי והחזקתי במעקה.

"נכון?" ליאם אומר וממשיך לנופף. "זה משוגע."

"לגמרי" נייל צוחק.

לאחר כמה דקות אנחנו חוזרים למטה כי הבנים חייבים להתחיל את בדיקת הסאונד. בזמן שהם שרו ישבתי על אחד הכסאות והזזתי את הרגל לפי הקצב.

באחד מהשירים הפלאפון שלי צלצל וראיתי שזה שוב לוגן. החלטתי לענות. "היי" אמרתי.

"למה לעזאזל התעלמת ממני?" הוא שואל. וואו נחמד לדבר איתך גם.

"לא נחמד כשהחבר הכי טוב שלך מתעלם ממך נכון?" אני שואלת.

"תקשיבי קלסי…"

אני קוטעת אותו. "לא לוגן. התעלמת ממני בימים האחרונים ואין לי מושג למה. התעלמתי ממך רק כדי שתבין איך זה מרגיש."

הבנים סיימו את השיר ועברו לשיר אחר. "את בהופעה?" לוגן שאל.

"לא אני בבדיקת סאונד." עניתי. "למה התקשרת אליי?"

"כי את החברה הכי טובה שלי קלס ואני שונא לא לדבר איתך. פשוט הייתי עצבני קודם." לוגן אומר.

"למה?" שאלתי.

"את כל כך רחוקה" הוא אומר. "את מטיילת לך באירופה ואני תקוע בארצות הברית. אני מתגעגע אלייך. קשה להיות בלי החברה הכי טובה שלי. ועכשיו אני רואה באינטרנט תמונות שלך עם הלהקה והבעל הזה שלך…"

"אז הכל בגלל זה?" אני שוב קוטעת אותו. "כי אני עם בנים שהם לא אתה?"

"נראה שאת קרובה אליהם…"

"אני חייבת להיות." צעקתי עליו וקמתי ממקומי. "אני גרה איתם. זה לא שאני יכולה פשוט להתעלם מהם. אני כל היום איתם ואני נשואה לאחד מהם. אין לך שום זכות לכעוס עליי."

"את אוהבת אותו?"

"למה אתה מתכוון אני…"

"קלסי את מאוהבת בו?"

עצרתי והסתובבתי לכיוון הבמה, הפלאפון עדיין צמוד לאוזן שלי. הסתכלתי על הארי שהעביר יד בשיער ודיבר עם זאין. כאילו הוא הרגיש שהסתכלתי הארי הסתובב אליי ונופף בידו. אוטומטית נופפתי לו בחזרה.

אני מסתובבת בחזרה כשאני שומעת את הקול של לוגן "אז?"

"זה לא משנה לוגן" עניתי במהירות. שיט. למה לא יכולתי פשוט להגיד לו שאני לא אוהבת את הארי?

"ברור שלא" לוגן אמר. "אני חייב ללכת."

"חכה לוגן."

אבל הוא כבר ניתק את השיחה. הסתכלתי על המסך של הפלאפון שלי. נאנחתי, שמתי אותו בכיס האחורי של השורט שלי וחזרתי לכיוון הבמה. הם בדיוק סיימו את בדיקת הסאונד והארי הלך לעברי.

"רוצה לאכול צהריים איתי ועם שאר הבנים?" הוא שאל.

חייכתי אליו. "נשמע טוב."

-נקודת המבט של הארי-

קלסי בדיוק נכנסה למקלחת ואני שכבתי על המיטה וראיתי טלוויזיה. מזל שבטלוויזיה במלון יש כמה ערוצים באנגלית.

קלסי מתנהגת מוזר מאתמול. היא שקטה יותר כאילו היא מתמודדות עם איזו דילמה. ראיתי טלוויזיה עד שהיה צלצול פלאפון. הסתכלתי על הפלאפון שלי והוא לא צלצל. הסתכלתי על האייפון של קלסי בקצה המיטה. נאנחתי ועניתי לשיחה.

"היי" אמרתי.

"קלסי?" קול מוכר שאל בבלבול.

"לא זה הארי. מי זה?"

"לוגן" הקול נשמע קר והייתי מבולבל.

"היי" אמרתי. "קלסי במקלחת עכשיו."

"בזמן שאני מדבר איתך. איך קלסי?" הוא שאל.

התיישבתי במיטה. "היא בסדר. היא פחות שקטה ממה שהיא הייתה בהתחלה."

"אתה מתכוון שהיא סוף סוף נפתחה אליכם." הוא אמר והנהנתי שוכח שהוא לא רואה אותי.

"כן" אמרתי לא יודע מה עוד לומר.

"מה אתה חושב עליה?" לוגן שאל.

לא הבנתי לאן השיחה הזאת הולכת. "היא בחורה מקסימה. והיא גם ממש מצחיקה." אמרתי בזהירות.

"כן היא מקסימה." הוא אומר ואני מרים גבות. "אני חייב ללכת. תגיד לקלסלי שהתקשרתי."

"אני אגיד לה" אמרתי וניתקתי.

משהו לגבי לוגן לא נראה לי. השאלות שהוא שאל והטון שלו. משהו לא מוצא חן בעיניי. כשהנחתי את הפלאפון של קלסי חזרה במקום קלטתי את זה.

לוגן מאוהב בקלסי וזה לא מוצא חן בעיניי בכלל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך