Bound סיפור מתורגם על הארי סטיילס – פרק 5

07/03/2018 1151 צפיות אין תגובות

פרק 5 – בנות זוג

-נקודת המבט של קלסי-

כשהתעוררתי בבוקר למחרת לא הבנתי איפה אני נמצאת. זאת לא הייתה המיטה שלי וזה לא היה החדר שלי. לקח לי זמן להבין שאני בלונדון, בדירה של הארי, במיטה שלו. הסתכלתי סביבי ולא היה שם סימן להארי. שתי כריות היו חסרות וזה בלבל אותי עוד יותר.

ירדתי למטה עדיין במכנס והחולצה של הפיג'מה שלי. כשהסתכלתי מסביבי ראיתי את הארי ישן על הספה, נחירות שקטות נשמעות ממנו. נשכתי את שפתי. הוא לא היה חייב לישון על הספה, היא אפילו לא נראית נוחה. למה הוא עשה את זה?

נאנחתי והלכתי למטבח. לא היה לי חשק לתה וכשהסתכלתי על השעון ראיתי שהשעה עכשיו 6:08 בבוקר. נאנחתי שוב, עצבנית בגלל הג'ט לג והכנתי לעצמי קורנפלקס. אכלתי בשקט עד שהארי שנראה מאד ישנוני נכנס למטבח. הוא היה בלי חולצה ורק עם מכנסי הפיג'מה שלו.

למרות שזה היה קשה ניסיתי שלא לבהות בו. הגוף שלו היה מושלם. היה לו עור שזוף וחלק והקעקועים על החזה והידיים שלו היו מאד מושכים. תמיד נמשכתי לקעקועים אבל הארי לקח את זה לשלב הבא. השיער שהיה על הבטן שלו ונעלם בתוך מכנסי הפיג'מה השאיר מספיק מקום לדמיון.

"בוקר טוב" אפילו קול הבוקר שלו היה מושלם. הוא היה כל כך עמוק וצרוד.

אני לא אמורה לשנוא אותו?

"בוקר" עניתי ולקחתי עוד ביס מהקורנפלקס. כשראיתי את הארי מדליק את הקומקום שאלתי אותו "למה ישנת על הספה?"

הארי הסתכל עליי וענה "חשבתי שתרצי לישון לבד אז ישנתי על הספה."

"לא היית חייב לעשות את זה"  אמרתי, מסיימת את הקורנפלקס והולכת לעבר הכיור. "זה החדר שלך והמיטה שלך, אתה אמור לישון שם."

הארי נשך את שפתו והנהנן בזמן ששטפתי את הקערה והכף שאיתם אכלתי. "איך ישנת?" הוא שאל אותי.

"בסדר אני מניחה" עניתי. "לפחות עד שהג'ט לג הזה העיר אותי כל כך מוקדם." צחקתי והארי חייך. "למה אתה ער כל כך מוקדם?" שאלתי.

הארי נאנח. "אני צריך ללכת לסטודיו בשמונה. עד אז אני צריך לקום, לאכול ארוחת בוקר, להתקלח ולהתארגן."

אני מהנהנת ומניחה את הקערה בצד כדי שתתיבש. הקומקום שורק והארי שופך את המים לכוס עם תיון. הוא שותה את התה ומסתכל עליי. "אם את רוצה אני יכול להביא לך את המספרים של אלינור ודניאל והן יכולות לבוא לפה." הארי אומר בזהירות ואני מסתכלת עליו. "כדי שלא תהיי לבד בבית."

אני מהנהנת ומחייכת חיוך קטן. "בטח, נשמע טוב."

הארי עזב לפני שעה לסטודיו ואני יושבת על הספה הלבנה בסלון, הפלאפון בידיים שלי. לא התקשרתי אלינור או לדניאל כי אני לחוצה. התלבטתי אם כדאי להתקשר אליהן. אני לא מכירה אותן בכלל ואולי דווקא בגלל זה אני צריכה להתקשר אליהן. הן הבנות זוג של לואי וליאם וכנראה שאני אבלה איתן לא מעט. אז אזרתי אומץ ושלחתי הודעה לאלינור.

ל: אלינור קלדר

היי אלינור זו קלסי. אני לבד בדירה כרגע. אולי את ודניאל רוצות לבוא?

הפתיע אותי שהיא ענתה כל כך מהר.

מ: אלינור קלדר

ברור. אני אתקשר לדניאל ונבוא תוך רבע שעה.

חייכתי כשראיתי את ההודעה. בזמן שחיכיתי לבנות בדקתי שאני נראית בסדר. לבשתי ג'ינס וסוודר אדום גדול, היה קפוא בלונדון, השיער הקצר שלי היה מפוזר והגיע לי לכתפיים. כמו שאלינור אמרה אחרי רבע שעה היה צלצול בדלת, פתחתי אותה ושם עמדו שתי הבנות.

"היי" דניאל אמרה כשפתחתי את הדלת עוד יותר כדי שיוכלו להיכנס.

"היי" חייכתי וסגרתי את הדלת. "תודה שבאתן."

אלינור חייכה אליי. "זאת לא בעיה" היא אמרה. "אנחנו שמחות שהזמנת אותנו."

הובלתי אותן לסלון והתיישבנו על הספה. דניאל התחילה שיחה "אז איך לונדון בינתיים?"

"לא ראיתי יותר מידי" אני צוחקת. "אבל לפי הנוף בחלון העיר נראית ממש יפה."

"היא יפה" אלינור אמרה. "את צריכה לגרום להאיר לקחת אותך לביג בן או לארמון בקינגהאם."

"תמיד רציתי לבקר שם" אמרתי בחיוך.

בזמן שדיברנו אכלנו צ'יפס ואני חייבת להודות שאני נהנית. אלינור ודניאל היו מאד נחמדות והסתדרתי איתן טוב. "את חייבת לפגוש את פרי" דניאל אמרה. "היא החברה של זאין."

"פרי הכוונה לפרי אדוארדס מליטל מיקס?" אני שואלת והן מהנהנות. "אני ממש אוהבת את הלהקה שלהן."

שתיהן צחקו. "היא תשמח לשמוע את זה" אלינור אמרה. "היא תהיה בלונדון עוד כמה ימים. יש להן הפסקה. ארבעתנו חייבות לצאת לבלות."

אני מחייכת וכשאנחנו ממשיכות לדבר אני שומעת שהגיעה הודעה לפלאפון שלי.

מ: הארי סטיילס

מה את עושה? דני ואל באו?

חייכתי כשקראתי את ההודעה. זה היה חמוד כמה הארי דאג. "או, למה את מחייכת ככה?" אלינור שאלה וחייכה אליי. "אני מחייכת ככה רק כשזה קשור ללואי."

אני נושכת את שפתי ודניאל מרימה גבה. "הארי שלח לך הודעה נכון?"

"אולי אני ממלמלת ועונה מהר להארי.

ל: הארי סטיילס

כן הן פה. אנחנו סתם מדברות.

אני שמה את הפלאפון בצד ורואה את דניאל ואלינור מסתכלות עליי בחשד. "אל תסתכלו עליי ככה."

אלינור מחייכת אליי. "הוא בחור ממש טוב קלסי" היא אומרת ברצינות. "להארי אכפת מכל החברים והמשפחה שלו."

"ואיתך בחיים שלו" דניאל מוסיפה "הוא ידאג לך כמו שהוא בחיים לא דאג."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך