Stories.By.Amit
הייתי רוצה לשמוע את דעתכם לגבי הסיפור הזה ולאן אתם חושבים/רוצים שהוא יוביל. הדמות הראשית היא קליאו אנדרבלס, הטבחית הנחמדה היא אנסטסיה "טס" הילברו, והבחור הנחשק והחצוף הוא לא אחר מאשר הארי סטיילס :)

Don't | הקדמה + פרק אחד

Stories.By.Amit 08/05/2015 852 צפיות 7 תגובות
הייתי רוצה לשמוע את דעתכם לגבי הסיפור הזה ולאן אתם חושבים/רוצים שהוא יוביל. הדמות הראשית היא קליאו אנדרבלס, הטבחית הנחמדה היא אנסטסיה "טס" הילברו, והבחור הנחשק והחצוף הוא לא אחר מאשר הארי סטיילס :)

פאנפיק חדש על הארי סטיילס ♥ קריאה מהנה ♥
*******
הקדמה + פרק אחד – Home Sweet Home
בוקר.
הזמן השנוא על כולם ביום.
הזמן שבו צריך להתעורר, לגרור את עצמך מהמיטה לבית השימוש, משם חזרה לחדר, אחר כך למטבח, עוד קצת בחדר ואז לצאת מהדלת.
לפעמים נדמה לי כי אני היחידה שאוהבת בקרים.
אולי לא בידיוק בקרים, אלא יותר את העבודה שלי.
לא, אני לא מזכירה בחברת הייטק מצליחה, וגם לא מנהלת בוטיק בגדי ערב.
אני בסך הכל מלצרית ב"ג'ויסי בר", בר מיצים איכותי ואינטימי ברחוב שקט בלונדון.
יש לי שם חברות טובות, מנהלת נחמדה, והחלק הכי חשוב- משכורת יפה; ובסך הכל זה מצריך ממני לשרבט כמה מילים על פנקס, לטחון פירות ולהגיש ללקוחות.
אז כל בוקר, בעיקרון, זה מה שאני עושה עד שעות צהריים המאוחרות.
*****
13:00 בצהריים. ג'ויסי בר. שלוש שעות לסיום העבודה.
"אני אלך על שייק אבטיח-אננס-מלון, בסיס חלב" אמר אחד הלקוחות.
רשמתי את הזמנתו על הפנקס הכחול.
"לא, בעצם על בסיס מים" הוא המשיך.
קשקשתי מעט עם העט על הנייר ורשמתי את הזמנתו מחדש.
"ותשני את האננס לתות" הוא דרש.
"זאת הזמנתך הסופית?" שאלתי.
"כן. סליחה על הבלבול."
"זה בסדר, מה שמך?"
"ה-ארי. הארי." הוא גמגם.
לקחתי את הזמנתו ותליתי אותה על החבל הדק שמפריד בין המטבח לשאר המסעדה.
נחתי על הכיסא, ממתינה שהטבחית המהוללת אנסטסיה (או בקיצור: טס) תכין את ההזמנה.
"קליאו, הזמנה מספר חמש מוכנה!" טס אמרה וקראה בשמי.
היא הגישה לי את השייק הורדרד שהמתין בכוס הגבוהה.
"הנה לך, מיסטר-לא-יודע-מה-להחליט" אמרתי בחיוך חצוף והגשתי להארי את השייק.
"תודה, מיס-אני-לא-יודעת-מה-זה-נימוסים" הוא החזיר.
"הו, מישהו פה קצת מר היום. אולי הסוכר שבשייק ייתן לך קצת עדינות."
"אני ממליץ לך לשתוק לפני שאני אקניט אותך עוד יותר בפני הפפארצי"
"פפארצי?" שאלתי בבלבול.
הוא הצביע על הרחוב מבעד לחלון הזכוכית של המסעדה.
עשרות צלמי פפארצי ונערות צורחות עמדו מחוץ למסעדה.
"מה לעזאזל? למה שהם יירצו לצלם אותך?" שאלתי.
"את חיה במערה בשנים האחרונות? זה אני, הארי סטיילס" הוא אמר.
"הארי.. מה?"
"אני חבר בלהקת וואן דיירקשן, להקת פופ" הוא הסביר.
"מצטערת, אני בקטע של הביטלס ודייר סטרייטס. ובכלל, כוכבי פופ הם מגעילים ושוויצרים בעיניי. אני לא מבינה איך מישהו אוהב אותם בכלל. אל תיעלב" אמרתי והתקדמתי לכיוון הדלפק.
"ובכל זאת רשמת את מספר הטלפון שלך על ההזמנה?"
****************


תגובות (7)

אהבתי מאוד, אם רק לא היית דוחפת את וואן דיירקשן שקצת פגע פה באמינות זה יכל להיות פגז.

08/05/2015 18:53

    לא הבנתי אותך.
    כתבתי במפורש שהפאנפיק יהיה על הארי סטיילס והוא מן הסתם חלק מוואן דיירקשן. החלטתי שהארי יהיה מפורסם בפאנפיק בניגוד לפאנפיקים כמו דארק ואפטר ששם הוא פשוט טינאייג'ר רגיל. לא הבנתי מה הקשר של אמינות, אשמח אם תסבירי

    08/05/2015 20:25

    אני חושבת שהוא (אם אני לא טועה, אתה בן) מתכוון לזה שהסיפור טוב, אבל בגלל ששילבת מישהו אמיתי לסיפור זה הורס את האמינות של הסיפור, ונגיד, אם היית כותבת על דמות שהמצאת, זה היה אמין יותר.
    אבל כמו שאמרת, זה פאנפיק, והקטע שלו הוא להיכתב על מישהו/משהו קיים. זו הסיבה שקוראים לזה "ספרות מעריצים".

    08/05/2015 20:46

    אני מצטערת שזה מוריד לך מהקריאה אבל זה כל הקטע של פאנפיק, כמו שהתגובה מעליי אומרת.

    09/05/2015 20:28

אהבתי!! מחכה להמשך

08/05/2015 19:29

    שמחה שאהבת❤️ המשך בקרוב ואולי אפילו היום!

    08/05/2015 20:26

די איזה מציקים… אני לא מבין למה אתם מבקרים אותה לגבי הפאנדום כשבפירוש היא כתבה שזה פאנפיק על וואן דרייקשן…
לגבי ההתחלה: יש הרבה דו שיח מאשר תיאורים, תשתדלי גם להכניס תיאורים לכל העניין :)

09/05/2015 20:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך