סורי שזה יותר מידי קצר. אני צריכה ללמוד למבחן. אני יפצה אותכן.

i love you :) פרק 1

07/11/2013 432 צפיות אין תגובות
סורי שזה יותר מידי קצר. אני צריכה ללמוד למבחן. אני יפצה אותכן.

.התעוררתי עם הזריחה. קמתי מהמיטה וירדתי לסלון. יופי, אין אף אחד פה, הלכתי למטבח והכנתי בשבילי פיינקייקים ושוקו. סוף סוף אני אוכלת. אכלתי ועליתי לחדר שלי התלבשתי והתאפרתי בקטנה ואז ליאן התקשרה אליי: חיים שלי תיצאי אני ליד הבית שלך. ואמרתי סבבה אני יוצאת. לקחתי תתיק שלי ויצאתי מהבית וראיתי את ליאן, חיבקתי אות והלכנו ביחד לבית ספר. הגענו לבית בפר ונכנסנו לכיתה ובדיוק המורה לספרות הגיעה ואמרה: נא לשבת ילדים ולהוציא ציוד. ישבנו והוצאנו ציוד, השיעור הלך די סבבה.
– נקודת מבט של סקוטר(אבא של אנג'ל)-
אני וקארין (אישתו של סקוטר מי שלא יודעת) ישבנו בספה והבטנו בתמונה הגדולה בסלון של אנג'ל, שתליתי היום.קארין אמרה: אני מתגעגעת אלייה. אני בגיל 6 אני כבר לא מגדלת אותה. אני לא יודעת מה עושים לה. חיבקתי אותה ואמרתי: אל תדאגי, ניראה אותה והיא תהיה איתך. ואז ג'סטין נכנס ואמר: היי סקוט ווצאפ?? ואמרתי: בסדר ואז הוא שם לב לתמונה הגדולה של אנג'ל ואז הוא שאל: מי זאת החמודה הזאת? ואמרתי: הבת שלי, אנג'ל. והוא התיישב לידי ואמר: אהה זאתי שנחטפה בגיל 6? ואמרתי: כן זאת. והיום אני הולך לפגוש אותה. וקארין וג'סטין הסתכלו עליי לא מבינים ואמרתי: אני עכשיו יטוס לישראל ויקח אותה. עליתי לחדר ואני וקארין ארזנו מזוודות וג'סטין בילבל לי תמוח שהוא גם רוצה לבוא אז הסכמתי נסענו לשדה תעופה ועברנו בדיקות ועלינו למטוס והמראנו.
-נקודת מבט רגילה-
הלכתי ביחד עם ליאן וקפיטריה, לקחנו אוכל וישבנו ודיברנו והיה צילצול והלכנו לכיתה ולמדנו עוד איזה 7 שעות וסיימתי תלימודים.יצאנו מהשער והתחילו לי לרדת דמעות….. את מי ראיתי??????

את מי ניראה לכם אנג'ל ראתה והתחילה לבכות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך