@ariel@
מקווה שתאהבו זה היה הפרק הראשון שלי כאן באתר ואני רועדת מהתרגשות (ומקור..)
אםם אני רוצה להגיד שזאת פעם ראשונה שאני כותבת סיפור בסגנון כזה בדרך כלל אני כותבת לעצמי סיפורים בסגנון שונה אז זה קצת חדש וזר לי אז תהנו...

T-N-T פרק 1 (על 1D)

@ariel@ 10/12/2013 637 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו זה היה הפרק הראשון שלי כאן באתר ואני רועדת מהתרגשות (ומקור..)
אםם אני רוצה להגיד שזאת פעם ראשונה שאני כותבת סיפור בסגנון כזה בדרך כלל אני כותבת לעצמי סיפורים בסגנון שונה אז זה קצת חדש וזר לי אז תהנו...

לקום… להתקלח… לצחצח שיניים… להתלבש… להסתרק… לאכול… לצאת לבית ספר… לעבור בדיקה… להסתבך בצרות… לאכזב עוד ועוד אנשים… לחזור הביתה… סיימון ופול ממשיכים לתמוך בי… לשבור משהו.. להתעצבן בלי סיבה… להירדם… ומההתחלה…

אני פשוט תקועה במקום. הדבר שאני מפחדת שישתנה זה שסיימון ופול כבר לא יתמכו בי ,סיימון יחזיר אותי למקום שממנו לקח אותי בית יתומים לא כאן בניו יורק… באמסטרדם שבהולנד…
היי אני אנטי-לייף כן השם שלי זה אנטי חיים פחות או יותר… אני שונאת את זה, השם משפחה שלי הוא פייטון בגלל זה כולם קוראים לי פייטון. אני לא עומדת לפרט לכם על עצמי כי זה מיותר וחסר תועלת כמו הרבה דברים.. אני בת 18 אני בכיתה י"א נשארתי שנה בכיתה י'. עד לפני חודש גרתי באמסטרדם שבהולנד. לפני חודש הגיע לבית היתומים שגרתי בו "דונלד" סיימון קאוול כמו שבטח ניחשתם הוא אימץ אותי. אחרי שבוע שבו הוא למד להכיר אותי (נפגשנו מספר פעמים). הוא אימץ אותי כביתו הרשמית. הוא הביא אותי לכאן לניו יורק הבית החדש שלי. זהו אני לא מתכוונת לפרט לכם על עצמי יותר ממה שכבר אמרתי…


תגובות (6)

נשמע חמוד:) מראה אשיות משהו יש מצב לתיאור למרות שלא רשמת חחח חשוב לי
תמשיכי:)

10/12/2013 10:03

תמשיכייייייייייייייייייי

10/12/2013 10:17

נשמע מעניין!
תמשיכיי :)

10/12/2013 10:25

המשך! אפשר אולי להצטרף עם הארי ועם הוא תפוס לואי?!
שם: דני
גיל:כמו כולם
מראה: שיער חלק ארוך ובלונדי , באד גירל
למרות שהיא לא נראית ככה היא חכמה, שנונה צינית
והיא לא לא לא תלבש שמלות או דברים חושפניים ומצידה שהעולם ימות והיא לא תלך עם עקבים

10/12/2013 10:35

נישמע מגניב :)
תמשיכי!

10/12/2013 11:30

תמשיכיי זה ממש יפה

10/12/2013 17:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך