The Undercover Nerd-סיפור מתורגם על הארי סטיילס-פרק 4

20/07/2015 991 צפיות 2 תגובות

אם לא יהיו תגובות על הפרק אז אני לא ימשיך את הסיפור אז בבקשה תגיבו.

פרק 4

העיניים של לונדון התרכזו בדם בזמן שהיא ניקתה אותו. האצבעות שלה היו קרות אבל נעימות. מי ציפה לזה? שני חנונים מצליחים להתגבר על שישה בריונים. לזמן קצר שכחתי שבעצם אני מפורסם,….שיש לי הרבה כסף.
"המשקפיים שלך" לונדון אמרה, הולכת לכיוונם שעדיין שכבו על הרצפה.
"איך אתה בכלל רואה בלעדיהם?" היא שאלה שמה אותם על פניי.
"אמ אני מנחש שהיה לי מזל היום."
"אני לא חושבת ככה" היא הסתכלה על המכונית מאחורינו. "אני בטוחה שזה היה ממש יקר, אולי ההורים שלי יכולים לעזור עם הנזק."
כמעט עשיתי טעות כשרציתי להגיד לה שאני יכול לקנות לעצמי עשרים כאלה אבל למזלי חשבתי לפני שדיברתי. אוניברסיטה היא באמת מקום רע למישהו כמוני.
"לא זה בסדר אני חושב שהתיקון לא יהיה כל כך יקר" שכנעתי אותה "במה ההורים שלך עובדים?"
"הם מנהלים חברה" היא ענתה אבל ראיתי שהיא בכלל לא שמחה. "מה עם שלך?"
"אמא שלי עורכת דין והאבא החורג שלי אמ….גם" שיקרתי.
היא הנהנה.
"אוקיי אני צריכה ללכת עכשיו" היא אמרה פתאום, הסתובבה והתחילה ללכת במדרכה.
לשאול אותה אם היא צריכה הסעה הביתה?
אבל בזמן שהתלבטתי היא כבר נעלמה ברחוב.

אחרי הרבה ראיונות הייתי סוף סוף בבית. הייתי צריך להשתנות ממרסל להארי בשירותים של תחנת רדיו. למזלי אף אחד לא ראה אותי. אף אחד לא ידע מי אני כשהייתי מרסל אז השתמשתי בזה כדי להגיע הביתה בלי שפפארצי יעקבו אחריי.
אכלתי משהו ומיהרתי לשירותים. המשקפיים האלה עדיין היו על האף שלי וכיסו את פניי. נאנחתי מסתכל על עצמי. בחיים לא שמתי לב שאני נראה כל כך רע. לא פלא שכולם צחקו עליי. כולם חוץ מלונדון ואפילו לה מגיע חבר יותר טוב ממני. לאף אחד לא מגיע להיות עם חנון כמוני כמו שנראתי כמרסל.
הורדתי את המשקפיים והתפשטתי. התקלחתי במהירות והורדתי את הג'ל מהשיער. שמחתי שזה סוף השבוע ואני לא צריך ללכת לאוניברסיטה מחר. הסתכלתי על עצמי במראה. זה הארי סטיילס. זה למה לא אכפת לי מהחברות שלי עם לונדון. זה למה מרסל היה קצת רע אליה. כן מרסל. מרסל התחיל לחבב אותה לא הארי.
עדיין לא הבנתי למה סיימון עשה את זה. באוניברסיטה הייתי אדם אחר לגמרי. הייתי חנון, מכוער והתחלתי לחבב מישהי שהיא לא דוגמנית, זמרת או שחקנית. לא הבנתי מה סיימון רצה שאני יעשה. הוא אמר משהו כמו נקבל את הארי הישן בחזרה.
למה הוא התכוון?
תמיד היה להם אותי. הארי. הדבר היחיד שסיימון עשה זה שעכשיו יש את הארי ויש את מרסל. שני אנשים שונים בבן אדם אחד.


תגובות (2)

ממש אהבתי,
תמשיכי:)

20/07/2015 15:20

תודה רבה :)

20/07/2015 16:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך