סורי שלקח לי מלא זמן להעלות וסורי שהפרק קצר.

You&I פרק 23

22/08/2014 1143 צפיות 2 תגובות
סורי שלקח לי מלא זמן להעלות וסורי שהפרק קצר.

You&I פרק 23:
"על מה את מדברת?" שאלה אשלי אחרי שהיא התעוררה מהעילפון.
"אבא שלי בטח אמר לך שקר כלשהו כשהוא אנס אותך. אני בטוחה בזה." קייט השיבה לאשלי.
"איך את יודעת שהוא חטף אותי ואנס אותי?" שאלה אשלי את קייט עם נימה של חשד בקולה. היא תהתה כיצד קייט יודעת זאת, היא בטוחה שקייט לא אמרה לאביה לאנוס אותה או את ג'מה אבל העובדה שהיא יודעת שאביה אנס אותה החשידה אותה.
"הוא אנס אותי והוא אנס אנשים קרובים אליי. יש לי תחושה שהוא חיפש את ג'מה ושלח את העוזר המטומטם שלו לכאן והוא בטעות חטף אותך. הוא בטח חיפש את ג'מה כי היא אחות של הארי, בן הזוג שלי לשעבר. אבל כשנחטפת זה לא היה לשעבר. גם בגלל ג'מה הוא היה בכלא בפעם הראשונה-" קייט אמרה ואשלי קטעה אותה, "הוא היה בכלא? כמה פעמים?"
"כן, הפעם הראשונה הייתה כאשר הוא אנס אותי. היינו שכנים של הבית שפעם ג'מה והארי גרו בו. ג'מה יצאה החוצה, בטח לטייל וראתה מהחלון של החדר שלו אותו אונס אותי. מי האמין שאז גרתי קרוב להארי, גם את גרת קרוב אליו אבל זה לא העניין. מה שקרה זה שהאבא שהמטומטם שלי שכח לסגור את החלון של החדר שלו ואת הווילון והוא אנס אותי. ג'מה ראתה את זה ושמעה את הצעקות שלי לעזרה. משום מה היא הייתה היחידה ששמעה את זה והיא התקשרה למשטרה. הוא נכנס לכלא ואני גרתי בבית אחר עם משפחה אומנה קצת רחוק מהארי וג'מה. על שאר הפעמים אני לא רוצה לפרט." אמרה קייט ובבת אחת העלימה את כל החשד שהיה לאשלי. ג'מה ראתה אונס במו עיניה? היא ראתה את אביה של קייט אונס אותה? היא בטח לא סיפרה על כך לאף אחד.
"ג'מה, סיפרה על זה למישהו?" שאלה אשלי את קייט וקייט הנידה בראשה לשלילה ואמרה, "לפי מה שידוע לי ג'מה מעולם לא סיפרה על כך לאיש. אך ייתכן שאני טועה, אני מציעה לך לבדוק את זה."
"ולפני הפעם שג'מה ראתה אותו אונס אותך הוא אנס אותך?" שאלה אשלי וקייט הנהנה לחיוב.
"הוא אנס אותי פעמים רבות לפני זה, מאז תמיד הרגשתי חוב גדול לג'מה. אבל ג'מה בכל זאת גרמה לבעיה אחת גדולה." אמרה קייט.
"מה הבעיה?" שאלה אשלי.
"אנ י בטוחה שג'מה מעולם לא התכוונה שזה יקרה ורצתה בכך. היא בטח לא חשבה שהוא ישתחרר מהכלא אבל כשהוא השתחרר הוא לא רק אנס אותי אלא גם חברות שלי ואחים של ידידים שלי. ואת אחת מהאחיות של זאיין. אני לא מופתעת שהוא רצה לאנוס את ג'מה. היא לא רק אחותו הגדולה של בן הזוג שלי, היא גם זו שגרמה להכנסתו לכלא בפעם הראשונה. בשאר הפעמים זו הייתה אני ובכמה זה היה זאיין אבל הוא תמיד נטר לה טינה בגלל הפעם הראשונה הזו. אני מניחה שהוא שמח לאנוס את אחותה של ג'מה ואת אחותו של הבן זוג שלי, אותך." אמרה קייט.
"אז, צריך להתקשר למשטרה!" אמרה אשלי בתקיפות.
"בנוגע לזה אני חושבת שצריך להתייעץ עם הארי. אמנם הוא שונא אותי ולא מדבר איתי אבל עדיין.. הא צריך לדעת איזה סיכון יש בזה. אבי מעולם לא שוחרר מהכלא, הוא תמיד ברח." אמרה קייט.
המשך יבוא…


תגובות (2)

תמשיכיייייי

22/08/2014 01:08

המשכתי

22/08/2014 11:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך