המשך יבוא...

You&I פרק 6

19/05/2014 1324 צפיות 10 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 6:
הארי הלך לחדרו ונשכב על מיטתו. הוא חשב כמה זה יהיה נהדר עם קייט ואשלי יתחברו. הוא רק לא ידע שלגרום להן להתחבר לא יהיה כל-כך פשוט.
**************************************************
זאיין קיווה שאשלי לא הולכת לספר להארי על כל מה שהוא עשה לה. החברות עם הארי הייתה חשובה לו והוא לא רצה שאשלי תהרוס אותה. הוא יודע שיש לאשלי סיבה להרוס לו את החברות עם הארי והוא מופתע שהיא עוד לא עשתה את זה. הוא יודע שאשלי חשובה להארי ואם הארי יגלה שזאיין התעלל באשלי החברות של זאיין ושל הארי בטוח תיהרס. הוא מקווה שאשלי תסלח לו מתישהו כי הוא מאוהב בה ואם היא לא תסלח לו היא לא תירצה אותו. הוא יודע שהיא לא רוצה אותו והוא צודק בזה. הוא יודע שאין לו שום תירוץ למה שהוא עשה לאשלי ולהארי מגיע לדעת שהוא גזר על אשלי בערך שלוש שנים של סבל, זאיין ראה אותה כל יום בוכה, היא בכתה הרבה והוא ראה את זה. הוא היה צריך לחיות בידיעה שהוא גורם למישהו לבכות כל יום ולא מאושר אלא מסבל, מעצב. הוא לא מבין למה הוא עשה לאשלי את כל זה, הוא אוהב אותה והוא מאוהב בה מאז שהם הכירו. הוא היה עם קייט כדי לגרום לאשלי לקנא בקייט ובכך לרצות אותו. הוא לא ידע שהיא הייתה מאוהבת בו ושהיא נפגעה כשהוא וקייט התחילו לצאת. היא אהבה אותו והוא אותה אבל הוא לא שידר לה אהבה. עכשיו הוא אוהב אותה והיא לא אוהבת אותו. הוא מצטער על כל מה שהוא עשה לה אבל הוא לא מתנצל בפניה מסיבה אחת, הוא לא חושב שהיא איי-פעם תסלח לו. הוא טועה, אם הוא יתנצל בפניה היא בהחלט תסלח לו, הם אמנם לא יהפכו לחברים הכי טובים אבל היא תסלח לו. אבל למרות שהיא תהיה מוכנה לסלוח לו לעולם לו יעלם לה החלק בלב, החלק שכואב לה כשהיא חושבת על התיכון, החלק שמזכיר לה את זאיין, את קייט ואת כל מה שהם עשו לה, החלק שכועס ושתמיד יכעס על זאיין וקייט בגלל מה שהם עשו לה. "זאיין," שמע זאיין את קולו של נייל.
"מה נייל?" שאל זאיין את נייל.
"הכל בסדר איתך היום?" שאל נייל את זאיין דואג לזאיין.
"כן הכל בסדר." שיקר זאיין. הוא לא היה בסדר הוא אהב מישהי שהוא בטוח שלא אוהבת אותו באשמתו.
"אתה בטוח שאתה בסדר?" שאל נייל את זאיין לא בטוח שהוא בסדר.
"כן, נייל אני בסדר." שיקר זאיין.
"בסדר, אם קורה משהו אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכל." אמר נייל.
"אני יודע שאני לספר לך הכל." אמר זאיין וחייך חיוך מאולץ בתקווה שנייל ירד מנושא זה.
"זאיין," אמר נייל.
"מה?" שאל זאיין.
"אני יכול לספר לך משהו ולא תספר אותו לאף-אחד במיוחד לא להארי?" שאל נייל.
"ברור," אמר זאיין.
"אוקיי, אז אני, אמ… התאהבתי באחותו." אמר נייל לזאיין וזאיין הופתע. זאיין לא הבין איך נייל מאוהב בה אם הוא לא מכיר אותה, הוא בסך הכל ראה סרט אחד איתה ואם שאר הבנים.
"אבל אתה בקושי מכיר אותה." אמר זאיין לנייל לא מבין איך נייל מאוהב בבחורה שהוא בקושי מכיר.
"אני יודע וזה מה שאני לא מבין. אני לא מאוהב בה כי היא יפה. והיא יפה. אני פשוט מאוהב בה." אמר נייל לזאיין.
"אה," אמר זאיין.
"זאיין בבקשה אל תספר את מה שאמרתי לך לאף-אחד במיוחד לא להארי." ביקש נייל מזאיין לא לספר לאף-אחד על התוודות שלו במיוחד לא להארי כיוון שאם מישהו ידע זאת הוא יכול לספר להארי ואם הארי ידע זאת הוא ישנא את נייל והחברות שלהם תיהרס.
"אל תדאג." אמר זאיין לנייל וחיבק אותו. זאיין רצה לספר להארי את מה שנייל אמר לו כי אז יהיה לו יותר סיכוי עם אשלי אבל זאיין לא מסוגל לעשות זאת לנייל.
המשך יבוא…


תגובות (10)

מדהים כמו כל פרק!!!!
תעלי עודדד

19/05/2014 11:35

    את יכולה בבקשה לדרג את הפרק? ואני כותבת וואנשוט וכשאני אסיים אותו אני אעלה אותו ואחריו אני כנראה אכתוב פרק שיהיה מוכן או היום או מחר.

    19/05/2014 11:43

שירדתי את הסיפור, אני ממש מחכה לוואן שוט שתכתבי!!! חג שמח ( אם אפשר לקרוא לזה חג)

19/05/2014 11:52

    חחחחחח חג שמח גם לך ♥

    19/05/2014 11:53

    כתבתי את הוואנשוט והקדשתי לך אותו ♥

    19/05/2014 12:13

את כותבת ממש יפהההה תמשיכייי

19/05/2014 12:00

    תודה ♥♥♥ בבקשה תדרגי את הפרק. כתבתי וואנשוט על ליאם והעלאתי אותו, מוזמנת לקרוא. וכנראה היום אני אעלה עוד פרק.

    19/05/2014 12:17

תמשיכי

19/05/2014 12:34

תקשיבו כתבתי את הפרק הבא ואני אעלה אותו או היום או מחר.

19/05/2014 20:24

המשכתי !

19/05/2014 21:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך