המשך יבוא... אשמח לדירוגים ולתגובות!

You&I פרק 7

19/05/2014 1352 צפיות 8 תגובות
המשך יבוא... אשמח לדירוגים ולתגובות!

You&I פרק 7:
"זאיין, אתה חושב שהיא אוהבת אותי?" שאל נייל את זאיין מקווה לתשובה חיובית.
"אני לא יודע. אבל אני חושב שלא כי היא לא מכירה אותך, נייל. אבל אם היא תכיר אותך היא תתאהב בך." אמר זאיין לנייל. הוא לא שיקר, הוא חושב שהיא לא מאוהבת בו אבל היא גם לא מכירה אותו. הוא בטוח שאם היא תכיר את נייל היא תתאהב בו, כי הוא לא מבין איך בחורה לא יכולה להתאהב בנייל.
"אתה לא אומר את זה רק כדי שאני לא אהיה עצוב?" שאל נייל את זאיין.
"ברור שלא ניילר. אתה מדהים. בטוח היא תתאהב בך." אמר זאיין.
"אבל גם אם היא תתאהב בי אני והיא לא נוכל להיות ביחד." אמר נייל.
"למה שלא תוכלו להיות ביחד?" שאל זאיין.
"בגלל הארי," אמר נייל.
"נייל, אחרי שהארי יראה כמה אתם מאוהבים והוא הרי יודע שאתה לא מסוגל לפגוע באף-אחד אז הוא יתחנן שתהיו ביחד." אמר זאיין.
"תודה זאי זאי. אתה חבר אמיתי." אמר נייל וחיבק את זאיין.
"אין בעד מה." אמר זאיין לנייל.
"מה הייתי עושה בלעדייך?" שאל נייל את זאיין עדיין מחבק אותו.
"היית בוכה." השיב זאיין לנייל. נייל לא יכל לתאר כמה זאיין עודד אותו וזאיין שמח. אמנם נייל אוהב את מי שהוא אוהב ולנייל יש יותר סיכוי איתה אבל הוא שמח שעודד את חברו הטוב ביותר.
"אני לא יכול לתאר כמה אני מודע לך שעודדת אותי." אמר נייל לזאיין. זאיין לא מתכוון להרוס לנייל קשר שעלול להתחיל ולהיות מדהים למרות שהוא אוהב את אשלי. ברצונו שאשלי תהיה מאושרת אם מי שהיא אוהבת ואם מי שאוהבת או תאהב הוא נייל אז זאיין מכבד את זה. זאיין גם רוצה שנייל יהיה מאושר והוא יודע שעם אשלי הוא יהיה מאושר.
"אין בעד מה. אני באמת חושב שאתה ואשלי תוכלו להיות זוג מדהים." אמר זאיין ונייל התנתק מן החיבוק שלהם אשר ארך כמה דקות.
"תודה זאיין," חייך נייל.
"אין בעד מה. באמת. רק תצטרך לדאוג למשהו חשוב." אמר זאיין לנייל.
"מה המשהו החשוב הזה?" שאל נייל את חברו זאיין.
"אם אתה ואשלי תהיו ביחד תצטרך לדאוג שהארי לא יגלה על הקשר שלך ושל אשלי, גם אם זה אומר לשקר לו." אמר זאיין ונייל השפיל את מבטו. הוא יודע שנייל לא מסוגל לשקר. זאיין הרים את ראשו של נייל וראה דמעות בעיניו של נייל. "מה קרה שאתה בוכה?" שאל זאיין את נייל.
"אני לא רוצה לשקר להארי. אני לא מסוגל לשקר לאף-אחד. גם לא במשהו קטן. לא הצלחתי לשקר למורה עם לא הכנתי שיעורי בית רק כי אם הייתי משקר היו לי יסוריי מצפון." אמר נייל בוכה. זאיין מחה את דמעותיו של נייל ואמר "אל תדאג. רוב הסיכויים שאם אתה ואשלי תהיו ביחד ותצליחו להסתיר את זה טוב הארי לא ישים לב לכלום ולא תצטרך לשקר לו. וגם אם תצטרך לשקר לו אני בטוח שתצליח. אהבה יותר חזקה מהכל." אמר זאיין לנייל ונייל הפסיק לבכות.
"תודה זאיין," אמר נייל לחברו זאיין שעודד את נפשו היום מאוד.
"אין בעד מה." אמר זאיין ואז הוסיף "אני חייב ללכת."
"להתראות," אמר נייל.
"להתראות," אמר זאיין. הוא חיבק את נייל והלך. הוא היה עצוב כי הוא בטוח שאשלי ונייל יהיה ביחד אבל הוא היה שמח כיוון שעשה משהו טוב לחברו הטוב נייל.
המשך יבוא…


תגובות (8)

תמשיכי:)

19/05/2014 21:25

    הפרק הבא כתוב לי כבר ואני כנראה אעלה אותו מחר ♥

    19/05/2014 21:29

מהמם תמשיכי מהר!! ♥

19/05/2014 21:39

    כנראה שאני אמשיך מחר.

    19/05/2014 21:45

ממש יפה טני כבר מחכ למחר

19/05/2014 22:31

    *אני מחכה אוף שונאת את המקלדת של הפלאפון

    19/05/2014 22:32

אני מעלה את הפרק הבא היום.

20/05/2014 13:41

המשכתי

20/05/2014 17:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך