מילון סוסים שמיימים

16/10/2014 1814 צפיות 3 תגובות

Gypse:
Gypse הוא סוס שמיימי המסוגל להפוך לחול כשהוא מתעורר. כדי להמשיך לטפל בו, עליך לבנות אותו כל פעם מחדש. כל פעם שGypse נבנה מחדש, המגדל מקבל חול. ניתן להחליף חול זה תמורת מיומנויות! ניתן למכור את הסוס.
Snow:
Snow הוא סוס שמיימי מיוחד במשחק. לא ניתן למכור את הסוס.
אביב:
אביב הוא סוס שמימי עונתי. כל יום הבעלים שלו מקבלים: 30 נקודות מיומנות שאפשר לתת לאביב לפי שיקול דעתך, 5,000 אקווס בהתחברות הראשונה ביום. לא ניתן למכור את הסוס. לאח”ם יש אפשרות לקצר את משך השהייה המרבי בחוות סוסים ליום אחד.
אגט:
אגט הוא סוס יקר ערך. לחצן הלפת עשוי להפוך ללחצן יהלום ואתה יכול לקבל הזדמנות לזכות ביהלום. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
אודם:
אודם הוא סוס מיוחד שמטרתו היא לעזור לבעליו להרוויח יהלומים. בכל יום הולדת הוא מרוויח 5 יהלומים. אפשר להשתמש ביהלום כדי לשפר את המיומנויות שלו או לאסוף אותם בשביל הרבה דברים אחרים. כשאודם לא מרוויח יהלומים, הוא צומח לגובה… לא ניתן למכור את הסוס.
אוורוס:
אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של אוורוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או סחלב שחור, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שאוורוס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון אוורוס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
אוזיריס:
אוזיריס הוא סוס שמימי שנותן לך אוצר אחד ביום. כשמגרדים תיבת אוצר יכולים לקבל או יהלום, או אקווס, או נקודות מיומנות שאפשר לתת לאוזיריס לפי שיקולך. לא ניתן למכור את הסוס.
אוניקס:
אוניקס הוא סוס יקר ערך שגורם לעב”ם להופיע אם מטפחים אותו. העבם יכול להיות או יהלום, או 500 אקווס. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
אוקיינוס:
אוקיינוס הוא הבן של Snow ומיסט. הוא ירש את הכוח של אביו ואת ההפכפכות של אימו. כל יום המיומנויות שלו מתחלפות, דבר המאפשר לו להצטיין בכל התחומים. לא ניתן למכור את הסוס.
אורון:
אורון הוא בנם של נגה ומאדים. אפשר לצאת איתו לרכיבות בשביט של האלי כדי לשפר את המיומנויות שלו. לא ניתן למכור את הסוס.
אחלמה:
אחלמה הוא סוס אבני חן הגורם להופעת עב”ם בדף אחר זמן קצר לאחר שהושכב לישון. חלק יקבלו יהלום. כל השאר יקבלו נקודת בגרות. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
איו:
איו הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אפשר לרכב איתו מסביב לצדק כדי לשפר את המיומנויות שלו. הוא נותן לך יהלום 1 כשהוא מסיים במקום שני בשתי תחרויות. לא ניתן למכור את הסוס.
איולוס:
איולוס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של איולוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או חיקו של מורפאוס, או יהלומים, או הפתעה נוספת. אתה תקבל את איולוס אחרי שתשיג את שאר סוסי הרוח השמימיים. ניתן למכור את הסוס.
אמרלד:
אמרלד היא סוסת אבני חן שניתן לשפר את המיומנויות שלה באמצעות יהלומים. היא יכולה להתרבות עם ספיר ולהמליט טופז. לא ניתן למכור את הסוסה.
אפליוטס:
אפליוטס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של אפליוטס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או ערכת ההרמוניה, או יהלומים,או מתנה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שאפליוטס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון אפליוטס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
אשד:
אשד היא סוסה שמימית שיכולה לשנות את המיומנויות שלה. המיומנויות שלה משתנות כל יום. יום אחד היא מצטיינת בדהירה, וביום אחר הסיבולת שלה גבוהה מאוד. היא יכולה להתרבות פעם אחת עם פתית שלג ולהוליד סייח יחיד במינו בשם גייזר. בתחילת כל חודש בזמן עדכון האתר, אחד מהשחקנים שהתחבר במשך 20 יום לפחות בחודש האחרון יקבל את אשד. לא ניתן למכור את הסוסה.
באליוס:
באליוס הוא סוס שמיימי נדיב במיוחד. ב-19 בכל חודש, הוא נותן לבעליו ערכה של ניקס, בתנאי שהוא התחבר יום קודם. אם בעליו אינו המגדל המקורי שלו הוא נותן לו את הערכה של ניקס רק ב-19 בינואר, באפריל, ביולי ובאוקטובר (בתנאי שבעליו התחבר יום קודם). בנוסף, המיומנויות שלו משתפרות במעט בכל יום… ניתן למכור את הסוס.
בוראס:
בוראס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של בוראס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או תיבת פנדורה, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שבוראס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון בוראס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
גולפקסי:
גולפקסי הוא סוס שמימי מהיר במיוחד עם סיבולת גבוהה. המיומנויות שלו עוברות הערכה מחדש בהשוואה לסוס המצטיין במשחק. כל פעם שסוס משתתף בתחרות עם עיטורים, גולפקסי זוכה בעיטור בתחילת התחרות, גם אם הוא לא סיים ראשון, בתנאי שלא זכה בעיטורים בתחרות הזו בעבר. לא ניתן למכור את הסוס
גייזר:
גייזר הוא הבן של אשד ופתית שלג. יש לו מיומנויות יוצאות מן הכלל שמתחלפות כל יום, מה שמאפשר לו להצטיין בכל התחומים. החום שגייזר מפיק מגדיל את הפוריות של כרי האחו שבחוות הסוסים שלך ב-3% כל יום בכל עונה בתנאי שאינם מעובדים (במקום 1% באביב ובסתיו ו-0.2% בחורף). לא ניתן למכור את הסוס.
גרייפל:
גרייפל הוא סוס שמיימי שיכול לקום לתחייה מאפר כמו עוף החול. כאשר הוא אינו בן אלמוות, כל יום בריאותו מתדרדרת. אם הוא החזיק מעמד 30 ימים מלידתו או מלידתו מחדש, תקבל 2 יהלומים ו-20,000 Equus אם תשלח אותו לגן עדן. אפשר להשיבו לחיים באמצעות תיבת פנדורה או להחזיר את בריאותו עם הסחלב השחור. קיימים 12 גרייפל שונים, מתוכם שתיים הן נקבות. באופן חד-פעמי במשחק, ביום הראשון לחודש, אם יש לך לפחות אחד מכל סוג בחיים, ניתן להפוך אחד מהם לסלייפניר פלומינו בדף הפרופיל שלו. נקבות יכולות להתרבות פעם אחת עם גרייפל זכר ולהמליט גרייפל נוסף. לא ניתן למכור את הסוסה.
הואנלונג:
הואנלונג הוא סוס שמימי המשתייך לקבוצת הסוסים הסיניים השמימיים. לפעמים כשהוא מתעורר הוא יכול להפעיל את הבונוס הבא: 100% אנרגיה עבור סוסים המתעוררים בין רגע הפעלת הבונוס לבין העדכון היומי הבא. יכל יום לסירוגין הואנלונג מקבל נקודות מיומנות שאפשר לנצל לפי ראות עיניך. משחק: 100%אנרגיה עבור סוסים המתעוררים ביום הפעלת הבונוס אח”ם: זכה ב-10% פרסות נוספות בכל פעם שאתה מנצח בתחרות . לא ניתן למכור את הסוס.
זפירוס:
זפירוס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של זפירוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או שרביט הפוריות, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שזפירוס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון זפירוס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
חורף:
חורף הוא סוס שמימי עונתי. כל יום חורף קבל: 30 נקודות מיומנות שאפשר לתת לחורף לפי שיקול דעתך, 5000 אקווס בתחברות הראשונה ביום משחק: אקווס כל יום חורף במשחק, אח”ם: סנן תחרויות שהפרס בהן הוא פרסות. לא ניתן למכור את הסוס.
חרימפקסי:
חרימפקסי הוא סוס שמימי המייצג את הלילה. כשחרימפקסי הולך לישון הוא משאיר אחריו טיפות טל. אם תאסוף מספיק טיפות טל, תוכל להעיר את כל הסוסים שטיפחת והשכבת לישון באותו היום כאילו התרחש עדכון יומי. לטיפות אין השפעה על סוסים שמימיים. לא ניתן למכור את הסוס.
טופז:
טופז הוא סוס מיוחד שאוהב שמטפלים בו ומברכים אותו לשלום בדף שלו. טופז מחלק יהלומים לשחקנים בני מזל ששלחו ברכות. השאר מקבלים קצת כסף כהכרת תודה. אפשר להשתמש ביהלומים לשיפור המיומנויות שלו. לא ניתן למכור את הסוס.
טיאנמה:
טיאנמה הוא פגסוס שמימי המשתייך לקבוצת הסוסים הסיניים השמימיים. לפעמים כשהוא מתעורר הוא יכול להפעיל את הבונוס הבא: כמות כפולה של גללים עבור סוסים ללא הקלף של פלוטוס המתעוררים בין רגע הפעלת הבונוס לבין העדכון היומי הבא. יכל יום לסירוגין טיאנמה מקבל נקודות מיומנות שאפשר לנצל לפי ראות עיניך. משחק: כמות כפולה של גללים עבור סוסים המתעוררים ביום הפעלת הבונוס אח”ם :4 הרבעות במקום 3 לחמורים לא ניתן למכור את הסוס.
יהלום:
יהלום הוא סוס אבני חן שניתן לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. הוא מתגלה בפני שחקנים שהשיגו את כל סוסי אבני החן השמיימים. שחקן יכול לגדל סוס יהלום אחד בלבד. ניתן למכור את הסוס.
יורונוטוס:
יורונוטוס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של יורונוטוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או אבן החכמים, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שיורונוטוס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון יורונוטוס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
ירח:
ירח הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אפשר לצאת איתו לרכיבות מסביב לכדור הארץ כדי לשפר את המיומנויות שלו. ירח הוא הבן של ארץ ושמש. ניתן למכור את הסוס.
ירקן:
ירקן הוא סוס אבני חן. כל פעם שהוא מתעורר כשלפחות אחת מהמיומנויות שלו שווה או גבוהה מ-0, הוא מציע יהלומים. בניגוד לסוסי אבני חן אחרים, לא ניתן לשפר את המיומנויות של סוס זה באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
כדור הארץ:
כדור הארץ היא אחת מסוסי מערכת השמש. אדמה היא נקבה שיכולה להתרבות רק פעם אחת עם שמש ולהמליט את ירח. אפשר לצאת איתה לרכיבות בגלקסיית אנטנה ולשפר את המיומנויות שלה. כל פעם שבנה חוגג יום הולדת, היא תיתן לך יהלום. לא ניתן למכור את הסוסה.
כוכב חמה:
כוכב חמה הוא אחד מסוסי מערכת השמש. צא איתו לרכיבה בחור השחור כדי לשפר את המיומנויות שלו. הוא יביא לך יהלום כל פעם שהתאריך יהיה מספר ראשוני, בתנאי שהתחברת ב-3 הימים האחרונים. לא ניתן למכור את הסוס.
כפור:
כפור היא סוסה שמיימית שיכולה להחליף מיומנויות. המיומנויות שלה משתנות כל יום: יום אחד היא יכולה להצטיין בדהירה ולמחרת בסיבולת… היא יכולה להתרבות פעם אחת בלבד עם אוקיינוס ולהוליד רק סייח אחד: את פתית שלג. אפשר להפשיר את כפור כל יום בדף הפרופיל הציבורי שלה ולנסות למצוא את השמיכה של היפנוס. ביום הראשון של כל חודש בזמן עדכון האתר, כפור תוצע לאחד השחקנים שהפשירו אותה בחודש הקודם. לא ניתן למכור את הסוסה.
ליבונוטוס:
ליבונוטוס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של ליבונוטוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או דמעות אפרודיטה, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שליבונוטוס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון ליבונוטוס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
ליפס:
ליפס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של ליפס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה.
ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או אתגר הטיטאנים, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שליפס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון ליפס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
לפיקס:
לפיקס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של לפיקס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או הברק של זאוס, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שלפיקס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון לפיקס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
לשם:
לשם הוא סוס יקר ערך. כששמים אותו בתא בפעם הראשונה במהלך היום יש סיכוי שתמצא שם יהלום. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
מאדים:
מאדים הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אתה יכול לרכיבות בסופרנובה לשפר את המיומנויות שלו. בזכותו אתה מרוויח יהלום 1 כל פעם שהוא זוכה ב-20 נקודות מיומנות. לא ניתן למכור את הסוס.
מיסט:
מיסט היא סוסה שמיימית שיש לה יכולת לחלוק את המיומנויות שלה. המיומנויות שלה משתנות כל יום: יום אחד היא תצטיין בדהירה, יום למחרת הסיבולת שלה תהיה טובה.. היא יכולה להתרבות עם Snow ולהמליט אוקיינוס. לא ניתן למכור את הסוסה.
נוגה:
נוגה הוא אחד מסוסי מערכת השמש. נוגה היא נקבה שיכולה להתרבות רק פעם אחת במהלך חייה עם מאדים ולהמליט את אורון. אפשר לצאת איתה לרכיבות בכוכב לכת מחוץ למערכת השמש כדי לשפר את המיומנויות שלה. מדי מולד הירח, היא תביא לך 5 יהלומים בתנאי שהתחברת ב-3 הימים האחרונים. לא ניתן למכור את הסוסה.
נוטוס:
נוטוס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של נוטוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה.
ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או ערכת בונוס, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שנוטוס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון נוטוס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
נפטון:
נפטון הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אפשר לצאת איתו לרכיבות מסביב לפלוטו כדי לשפר את המיומנויות שלו. נפטון מעניק לך 3 יהלומים עבור כל עשרה ימי התחברות. לא ניתן למכור את הסוס.
סליפניר:
סליפניר הוא הסוס המיתולוגי של האל אודין. לסוס 8 רגליים במקום 4, והן נותנות יכולות יוצאות דופן. סליפניר הם סוסים שמיימים ובני-אלמוות. הפרוות שלהם יכולות להיות במגוון צבעים. הם אינם מסוגלים להתרבות או להיות מדורגים. ניתן למכור את הסוס.
ספיר:
ספיר הוא סוס מיוחד. כל פעם שהוא מתעורר, הוא מבקש ממך להצטרף אליו בדף של שחקן אחר. אם תפעל לפי ההוראות, ספיר ייתן לך יהלום כל פעם שגילו בחודשים הוא זוגי ו-1,000 Equus כל פעם שגילו אי זוגי. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
סקיירון:
סקיירון הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של סקיירון מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או מי נעורים, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שסקיירון מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון סקיירון יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
סקינפקסי:
סקינפקסי הוא סוס שמימי המייצג את היום. כשהוא מתעורר סקינפקסי משאיר אחריו קרני אור. אם תאסוף מספיק קרניים, תוכל להוסיף לסוסים 5% מורל. לא ניתן למכור את הסוס.
סתיו:
סתיו הוא סוס שמימי עונתי. כל יום סתיו קבל 30 נקודות מיומנות שאפשר לתת לסתיו לפי שיקול דעתך, 5000 אקווס בהתחברות הראשונה ביום. לאח"ם: +1 החלפות בשבוע (ללא כפל מבצעים). לא ניתן למכור את הסוס.
ענבר:
ענבר הוא סוס רב ערך. כשהוא מתעורר, הוא עשוי להשאיר יהלום במקום גללים. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
פאלאבלה:
סיכוי של שחקנים שיש להם פאלאבלה לזכות בבונוס כשהם רושמים אחד מהסוסים שלהם לתחרות, הוא 1 ל100. הסיכוי של שחקנים עם 2 פאלאבלות לקבל בונוס הוא 2 ל-100 וכך הלאה. הבונוס תקף ל-4 ימים בזמן חיי הסוס; לא ניתן לצבור אותו. ניתן למכור את הסוס.
פישיו:
פישיו הוא חד-קרן מכונף המשתייך לקבוצת הסוסים הסיניים השמימיים. לפעמים כשהוא מתעורר הוא יכול להפעיל את הבונוס הבא: בונוס של 20 על כל שיעור שהסתיים בין רגע הפעלת הבונוס לבין העדכון היומי הבא. יכל יום לסירוגין פישיו מקבל נקודות מיומנות שאפשר לנצל לפי ראות עיניך. משחק: בונוס של 20 אקווס על כל שיעור שהסתיים ביום הפעלת הבונוס אח”ם: הרבע סוסי חד-קרן 6 חודשים לאחר ההמלטה במקום 10. לא ניתן למכור את הסוס.
פלוטו:
פלוטו הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אפשר לטייל מסביב לגלקסיית אנדרומדה כדי לשפר את המיומנויות שלו. כשרוכבים מסביב לגלקסיית אנדרומדה, יש סיכוי למצוא יהלום 1. לא ניתן למכור את הסוס.
פנינה:
פנינה הוא סוס אבני חן. כשהוא משתתף בשיעורים, יש לו סיכוי למצוא יהלומים. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
פתית שלג:
פתית שלג הוא הבן של כפור ואוקיינוס. המיומנויות שלו משתנות כל יום בהתאם לטמפרטורה: ככל שקר יותר כך פתית שלג הופך לחזק יותר. לא ניתן למכור את הסוס.
צדק:
צדק הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אפשר לצאת איתו לרכיבות בגלקסיית המערבולת כדי לשפר את המיומנויות שלו. כל פעם שהוא מנצח בשתי תחרויות באותו היום, הוא יביא לך יהלום. לא ניתן למכור את הסוס.
קוורץ:
קוורץ הוא סוס יקר ערך. כשהוא יוצא לאחו בפעם הראשונה ביום, ייתכן שימצא יהלום. אפשר לשפר את המיומנויות שלו באמצעות יהלומים. לא ניתן למכור את הסוס.
קילין:
קילין הוא חד-קרן שמימי שיכול להתרבות עם כל סוסות החד-קרן שלך, בתנאי שמתקיימים כל התנאים להרבעת שני סוסי חד-קרן מאותו גזע. אם הסייח שנולד הוא חד-קרן הוא יקבל את הבונוס של קילין המוסיף 15 נקודות לכל המיומנויות. עבור כל הרבעה מוצלחת קילין מקבל נקודות מיומנות שאפשר להשתמש בהן לפי שיקול דעתך. בנוסף, ביום הראשון של כל חודש קילין מעניק שרביט פוריות בתנאי שהתחברת ביום הקודם. לא ניתן למכור את הסוס.
קיץ:
קיץ הוא סוס שמימי עונתי. כל יום קיץ קבל: 30 נקודות מיומנות שאפשר לתת לקיץ לפי שיקול דעתך, 5000 בהתחברות הראשונה ביום. אח”ם: +50 פרסות בסיום של כל אתגר גדול (ללא כפל מבצעים) לא ניתן למכור את הסוס.
קיקיאס:
קיקיאס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של קיקיאס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או המתנה של הסטיה, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שקיקיאס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון קיקיאס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.
קרסוס:
קרסוס הוא סוס שמיימי המייצר כסף במקום גללים. בכל 13 בחודש, בזמן עדכון האתר, קרסוס נותן לבעליו פס אחד, בתנאי שהבעלים התחבר לאתר יום קודם לכן. אם ה-13 בחודש נופל על יום שישי, קרסוס נותן לבעליו 2 פסים. כל חודש, סוס אחד מבין כל הסוסים ששמם קרסוס צעיר הופכים לקרסוס. ניתן למכור את הסוס.
שבתאי:
שבתאי הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אתה יכול לצאת לרכיבות בשביל החלב לשפר את המיומנויות שלו. מדי ירח מלא, הוא יביא לך 5 יהלומים בתנאי שהתחברת ב-3 הימים האחרונים. לא ניתן למכור את הסוס.
שמש:
שמש הוא אחד מסוסי מערכת השמש. אפשר לצאת איתו לרכיבות בשביט הייל-בופ כדי לשפר את המיומנויות שלו. הוא מציע לך יהלום בכל יום שבו סוס אחר ממשפחת סוסי מערכת השמש מציע לך יהלום. תקבל את שמש אחרי שתאסוף את כל סוסי מערכת השמש פרט לירח. ניתן למכור את הסוס.
שנמה:
שנמה הוא חד-קרן מכונף המשתייך לקבוצת הסוסים הסיניים השמימיים
לפעמים כשהוא מתעורר הוא יכול להפעיל את הבונוס הבא: פי 1.5 סיכויים למצוא נקודות בגרות כשסוסים מתעוררים בין רגע הפעלת הבונוס לבין העדכון היומי הבא.
יכל יום לסירוגין שנמה מקבל נקודות מיומנות שאפשר לנצל לפי ראות עיניך. משחק: פי 1.5 סיכויים למצוא נקודות בגרות כשסוסים מתעוררים ביום הפעלת הבונוס אח”ם: +1 הטבה זמינה (לא נצבר) לא ניתן למכור את הסוס.
תראקיוס:
תראקיוס הוא אחד מסוסי הרוח השמימיים. אפשר לרכב איתו מעל אוקיינוסים ולשפר את עוצמת הרוח שלו או מעל הרים ולשפר את המיומנויות שלו. רכיבה מעל מישורים משפרת את המיומנויות ואת עוצמת הרוח שלו. עד גיל 3100 ברגע שעוצמת הרוח של תראקיוס מגיעה ל100% הוא יכול לייצר סופה. ברגע שהסופה חולפת אתה תקבל אחת מהמתנות הבאות: או שעונו של כרונוס, או יהלומים, או הפתעה נוספת. כיוון הרוח משפיע על נקודות מיומנות או על עוצמת הרוח שתראקיוס מקבל בזמן רכיבה. כתלות בכיוון הרוח ביום נתון תראקיוס יכול לקבל בונוס מיומנויות או קנס. לא ניתן למכור את הסוס.


תגובות (3)

uta uta

רואים שיש לך ידע רב בכול סוגי הסוסים.. יפה! מדרג 5

16/10/2014 13:25

זה לא ידע, הכל לקוח מאתר בשם howrse. צר לי, אך אלו לא סוסים ידועים, אלא כאלה שהומצאו באתר ההוא.

16/10/2014 13:39

גם אני מכירה הוורס! מה השם משתמש שלך? אני ה1ה1ה1 ;-) ואין לי סוסים שמימיים :-\ אבל הסוסה שלי מקום ראשון בדירוג וולשי D-:

16/10/2014 14:01
34 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך