fearless13
תעלומה חדשה לחברי העיתון...

עיתון בית ספר צבעונים| פרק 1 בעקבות גנב הגביע

fearless13 22/01/2012 928 צפיות אין תגובות
תעלומה חדשה לחברי העיתון...

"אההה!" נכנס אלינו בני בצעקה. "הגביע נגנב!" הוסיף. "איזה גביע?" שאלתי במהרה, למקרה שאתם לא זוכרים אני דנה, וזה עיתון בית ספר צבעונים, כן, זו אני דנה הכתבת המפורסמת שפתרה את התעלומה של יצחק רבין. אמנם אני רק תלמידת בית ספר יסודי, אך פתרתי תעלומה בנוגע ליצחק רבין, ואפילו פרסמו את הכתבה שלי בטלויזיה, יחד עם חברי לכיתת העיתונאות הבית ספרית, אנחנו כותבים עיתון.
"גביע הפרס למנצחי התחרות הבית ספרית!" אמר בני, שלהזכירכם, מת על ספורט, ואחראי על מדור הספורט הבית ספרי. "אוי הגביע המוזהב? לא נורא… אבל מבאס שהם ביזבזו תרסיס זהוב כזה על גביע אלומניום ולא על חרוזים בסדנאת התכשיטים ככה, היינו מקבלים שרשראות מגניבות" אמרה אלקסיס, להזכירכם, כתבת האופנה אצלינו בעיתון, אופנה כל מה שיש לה בראש, אבל לפחות היא קונה לי בגדים יפים…
"אולי זאת בדיחה של מישהו?" שאלה שירי כתבת ה"צחוק" בעיתון.
"צריך לחקור את זה, זוכרים איך פתרנו את התעלומה של רבין? נפתור גם את זו!" אמרתי.
"אוף… אבל בתעלומה של רבין הסתובבנו בכל הארץ וקראנו מלא! זה מעייף" אמרה אלקסיס ונזכרתי שהיא הסתירה עיתון אופנה בתוך ספר על יצחק רבין….
"בטח שנחקור, ואת תפתרי את זה כמו שפתרת את התעלומה של רבין נכון דנה?" שאל בני וניצוץ של תקווה ניכר בפניו.
"כן" עניתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך