fearless13
ההמשך יבוא.
כל הזכויות שמורות © 

עיתון בית ספר צבעונים| פרק 1 יצחק רבין.

fearless13 09/11/2011 1222 צפיות 3 תגובות
ההמשך יבוא.
כל הזכויות שמורות © 

הי חבר'ה, אני דנה אני כתבת שטח בעיתון הבית ספרי שלנו, שאותו אנו כותבים אחר הצהריים. אני וחבריי לכיתת העיתונות חושפים הכל, עוזרים ומצחיקים. בעיתון יש כמה כתבים, אלקסיס היא בעיקר כתבת האופנה בעיתון, בנוסף לכך רכלנית גדולה., בני (בנג'מין) כתב הספורט שלנו, מצחיק חכם ובעיקר ספורטיבי., שירה- כתבת הבידור שלנו ג'נג'ית, מצחיקה וגבוהה., נועה- אני! כתבת שטח מוצאת כתבות מעניינות, אוהבת ירוק ולכתוב, ומקיילה מג'יסט- המורה של הכיתה מנהלת העיתון וסגנית מנהלת בית ספר, היא מצחיקה חכמה ומתנהגת כמו ילדה בת אחת- עשרה למרות היותה בת 32, בקיצור חלום של כל תלמיד!. בעיתון אנחנו קפדנים ומכניסים כתבות חדשות ומענינות.

"חבר'ה, חבר'ה!" קראה מקיילה שנכנסה לכיתה כל מבטינו הופנו לדלת שבו עמדה מורה לבושה בתוניקה סגולה עם חגורה ירוקה. "אני רוצה להודיע שלכבוד יום הזיכרון של יצחק רבין, אנחנו נכתוב בעיתון כל מיני דברים עליו." אמרה כולם החלו לדון בנושא ולשאול שאלות, ואז מקיילה אמרה "חבר'ס, אני יודעת שלא כולם מרוצים אבל שמעו." אמרה וכולם שתקו והפנו את מבטם אליה "בני, אתה תכתוב על ספורתט שהוא אהב, אלקס, את תכתבי על הבגדים שהיו באופנה באותו הזמן שבו היה נער, שירה הוא היה סופר בנוסף לכל תפקדיו מצאי מה הוא כתב ופרסמי, ונועה, כיתבי על חייו אבל לא באופן משעמם בחדשנות!" אמרה והתיישבה בחדרה. כולם נכנסו למחשבים וחיפשו מידע, אני נכנסתי אך המידע לא עניים הכל אותו דבר:
'יצחק רבין נולד בשנת 1922 ב1 במרס, הוא היה ראש הממשלה ה-5 של ארצנו. הוא התפטר אך חזר לתפקיד ראש הממשלה. יצחק רביןחתן פרס נובל לשלום לשנת 1994. נרצח במהלך כהונתו כראש ממשלה בידי מתנקש יהודי-ישראלי שהתנגד להסכמי אוסלו.' מהמידע הזה הבנתי שאין שום טעם לחפש במחשב וצאתי לספרייה, בדרכי לספרייה ראיתי את בני, ושירה הולכים לידי, "הולכים לספרייה?" שאלתי למרות שהתשובה הייתה גלויה, "כן" השיבו שניהם. הלכתי לספרייה ומאתי ספר שנקרא "ביוגרפיה: יצחק רבין ז"ל " החלתי לקרוא והוקסמתי, איזה איש נהדר!. קראתי את הספר ומצאתי המון דברים. אבל דבר אחד לא הבנתי למה להחזיק את שיר השלום בכיס אולי זה רמז?? אולי הוא ידע שימות ורצה שנזכור משהו?:
מצאתי שתי תמונות אחת שרק הוציאו אותה מכיסו הדף היה מקופל לארבע והיה חור רק החלק אחד איך זה יכול להיות?? אבל עוד יותר מוזר שהשיר בתמונה השנייה שצולמה לאחר זמן ארוך יותר לא היה חור בכלל. זה לא הגיוני מיד הבנתי מישהו החביא את העותק האמיתי והחליף אותו. כנראה השיר הוחלף אבל למה??


תגובות (3)

היי חברה מצטערת שזה ארוך
צ
נ
מקווה שתואהבו בכל זאת

09/11/2011 22:33

זה מהמם כתבת בצורה מאד יפה ומעניינת כל הכבוד בקי

10/11/2011 04:07

קרן, זה מאוד יפה ומותח! בהצלחה בהמשך, אני מחכה לו!

12/11/2011 04:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך