העיוורון שנעלם

20/11/2009 1266 צפיות 2 תגובות

העיוורון שנעלם

ברוך השם הכל יכול.
"אור !! אור !!! אור !!!" נשמעו צעקות רמות מפי צעיר ששכב על רצפת המספרה ולא הפסיק לצעוק : "אור…אור…".
זה קרה במספרה. הצעיר העיוור נכנס למספרה יחד עם אביו כדי להסתפר. שניהם התיישבו וחיכו לתורם. האב קרה עיתונים והבן שמע מוסיקה באמצעות אוזניות. ישבו וחיכו.
כשהגיע תור הצעיר להסתפר, אביו והספר עזרו לו להתמקם אך ראשו של הצעיר נתקל בקיר בעוצמה רבה והצעיר נפל על ריצפת המספרה. הוא שכב ללא נוע, נשם בכבדות ועיניו היו סגורות. קמה מהומה במספרה, חלק צעקו "תזמינו רופא…תזמינו עזרה" הספר היה חצי מעולף בעצמו ולא יכל להרגיע אותו : "כיצד זה קרה לי? אני האשם !!" האב ועד בחור צעיר ניסו להעיר את הצעיר , שפכו עליו מים, נדנדו אותו מצד לצד. בינתיים הגיע רופא שהחל בפעולות הצלה, ופתאום !! ללא הודעה מוקדמת, ללא סימנים של התעוררות, פתח הצעיר את עיניו וצעק בקול רם שצורם את האוזן: "אור…אור…אור…" לאחר שהרגיעו אותו הושיבו אותו על הכסא…הוא נרגע והתלונן על כאבי ראש נוראים אך הוא לא הפסיק לצעוק: "אני רואה !!! אלוהים הגדול אני רואה !!!".
אז האבא סיפר כי לפני שלוש שנים, הצעיר הלך לישון כשהוא בריא ורואה כמו תמיד. כשהתעורר בבוקר הוא התלונן שאינו רואה כלל וכי כל עולמו חשך עליו. נלקח למיטב הרופאים שקבעו כי הצעיר איבד 100% מראיתו מסיבה לא ידועה וכי יש להשלים עם העיוורון כי אין סיכוי לריפוי. וכך השלימו עם האסון וקיבלו את זה בשקט.
לאחר שהצעיר התאושש הוא נלקח לבית החולים ומיטב הרופאים היו מופתעים לתופעה הבלתי מתקבלת על הדעת: "להתעוור ללא הודעה מוקדמת, להיות עיוור ב100% למשך שלוש שנים ולחזור לראות..עקב נפילה".
הצעיר ומשפחתו הודו לאלוהים הכל יכול שעשה נס והחזיר את הראייה לבן האהוב.


תגובות (2)

מקסים!
הלוואי שהיו לנו בחיים יותר ניסים כאלו…

20/11/2009 19:40

אני מודה לך על התגובה.

נמרדי

09/12/2009 21:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך