מקווה שתמשיכו לקרוא..

אוסף סיפורים בלשיים קצרים

06/11/2019 507 צפיות 2 תגובות
מקווה שתמשיכו לקרוא..

מאדאם ליליאהמר, דמות לחיקוי של כל סופר,מרגל וחוקר משטרה… אין אדם שלא שמע עליה אם בתקשורת או בסיפורי הריכול של הבריות.
הדמות הקודרת מאדאם הגרושה והעניה בישראל הגשימה חלום ושליחות בירדן…
חוקרת המשטרה חסרת המעצורים פתרה כל סוגיה והתקדמה לעבר פסגת חייה.
ה- 9 בנובמבר מלחמת העולם הראשונה בעיצומה; העיתונות פתחה את הבוקר
בבשורה מענינת:"פעולת ריגול חסויה התקימה במל"א בדיוק בעת החלפת המשמרות ונעדר מאבטח אחד מצוות השמירה ".
מאדאם בלעה במהירות את המילים שנכתבו בעיתון וארוחת הבוקר, שאכלה תוך כדי קריאת העיתון, פתאום הרגישה לה הכי טעימה בעולם…

עוד צלצול נשמע ברקע 📞 רינג רינג.
מאדאם פשוט אהבה איך שהשיחה מתנתקת ומתקשרים שוב,היא הרגישה חשובה בשונה ממה שחוותה עד כה בנישואיה עם צ'יבין.
אבל הפעם השיחה דיברה הנחיתה עליה מכה בנושא הביטחון העצמי שרכשה מאז.
צ'יבין אהלכוליסט ופושע נשכר להיות הבלש מטעם מעצמות המרכז והקול שדיבר ברקע התחנן שהיא תהיה הבלשית שלהם.
החוקרת לא רק שלא היתה צריכה תחנונים וכסף היא התיחסה לעניין כאל תחרות,הכסף היה אתגר.
בכל זאת מאדאם לא חששה היא היתה בטוחה שצ'יבין חסר ידע בסיסי בנוגע לבלשות מה עוד שהיא הובאה בסוד העניין לסיבת בחירתו של צ'יבין על פני טום הולמס.הכל תכסיס נגדו כדי לתופסו
אך ככל שחלפו הימים הבחינה מאדאם שהוא קרוב לתשובה ניתנת לו אפשרות חנינה בתמורה לקירירת בלשות שיעשה בחסותם.


תגובות (2)

חבל שלא המשכת.. נשמע שיכול להתפתח למשהו מגניב.
כדאי לשים לב להבדל יותר ברור בין העבר להווה. זה קצת מטושטש ומבלבל בקריאה.
בהצלחה!!

22/12/2019 08:49

    תודה לך זה מעודד אותי!

    03/01/2020 02:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך