אני אשמח לתגובות! אני מצטערת שלקח לי יותר מידי זמן להוציא את הפרק... אני מקווה שאהבתם:)

אי שרדות: מוחות נגד כוחות(התחלה חדשה) -פרק 1 חלק ב'

19/06/2015 965 צפיות 6 תגובות
אני אשמח לתגובות! אני מצטערת שלקח לי יותר מידי זמן להוציא את הפרק... אני מקווה שאהבתם:)

"האתגר של היום יהיה אתגר פיזי ואינטלקטואלי. אתם תצטרכו לצלול לים כל פעם חבר אחד מכל קבוצה, שם תמצאו חלקי פאזל בקרקעית שמחוברים למשקולת בעזרת שרשראות ברזל. תצטרכו לסחוב אותם ליבשה ואז לשבור את השרשרת שמחוברת לכל חלק פאזל, בכל תור מותר להוציא אך ורק חלק פזל אחד ורק אחרי שהמתמודד מצליך לשבור את השרשרת, הוא ימסור אותה לחבר הקבוצה שמרכיב את הפאזל ורק אז מתמודד אחר מקבוצתו יוכל לצלול לים" אמר כריס בחיוך.

*****
תא הווידויים:
ג'וש ישב בתא הווידויים ונראה מרוצה מעצמו. "אתגר עם פאזל ושחיה! אין יותר טוב מזה, זה כאילו האתגר נעשה במיוחד בשבילי. כביכול החלק הבעייתי באתגר הוא החלק של המשקולת ושבירת השרשראות, אבל המשקולות כמעט שלא שוקלות כלום במים ואת השרשראות הוא לא אמר שצריך לשבור אותם עם הידיים או משהו כזה. אז ככה שהאתגר הזה הולך להיות כל כך קל" אמר ג'וש וחיוך הופיע על פניו. "אף פעם לא חשבתי שאני אשמח שיש אתגר שיש בו מרכיבים פיזיים, אני מניח שיש פעם ראשונה לכל דבר" אמר ג'וש נרגש.
——-
שרה ישבה בתא הווידויים ונראתה רותחת מעצבים. "אתגר עם שחיה! אין מצב שאני שוחה. אני עם פאן ואני ממש לא מתכוונת להרוס אותו בגלל איזה אתגר מפגר!" אמרה שרה בכעס.
*****

הינשופים המבריקים-
"יש כאן משהו שלא יודע לשחות או משהו שממש טוב עם פאזלים?" שאלה אלכס. ניקול הסמיקה והרימה את ידה, "אני ממש טובה עם פאזלים" אמרה ניקול וחייכה חיוך קטן וביישן. "אוקי אז את מרכיבה את הפאזלים" אמרה אלכס. שרה נראתה לא מרוצה, "אין מצב שאני שוחה אני מרכיבה את הפאזל" אמרה שרה והניפה את שיערה השחור לאחור. "למה אין מצב שאת שוחה בדיוק?" שאל ג'וש בסקרנות. "כי יש לי איזה משהו בגב" שיקרה שרה. ג'וש הרים את גבתו בחוסר אמון, "אם את הולכת לשקר, שקרי שקר אמין יותר. העמידה שלך מאוד יציבה אם היה לך משהו בגב העמידה שלך לא הייתה כל כך יציבה" אמר ג'וש כהוכחה לשקרה והוסיף ,"ניקול זאת שתרכיב את הפאזל" שרה גלגלה את עיניה השחורות. "אוף בסדר, תפסת אותי חוש חש הבלש. שיקרתי אני עם פאן בגלל זה אני לא שוחה" אמרה שרה בכעס.
אליסון ששתקה כל הזמן הזה לפתע התפרצה בכעס ואמרה, "אוו את הולכת לשחות נסיכה קטנה, אנחנו ממש לא הולכים להפסיד באתגר בגלל השיער שלך. ניקול טובה עם פאזלים, אז ניקול תרכיב את הפאזלים, נקודה!" כולם נראו בהלם כי עוד לפני כמה שניות בקושי שמעו את אליסון מדברת. "אם זאת בעיה אני יכולה לשחות ב.." ניקול אמרה אך נקטע מדבריה של אליסון, "לא! את מרכיבה את הפאזל, את זאת שטובה בזה לא הפלוצה הזאת" אמרה אליסון בכעס וניקול התכווצה למשמעה דבריה מפחד.
"טוב… עכשיו שזה סודר צריך להחליף לבגדי ים" אמר ג'וש קצת בהלם מאליסון ושפשף את עורפו.

******
תא הווידויים:
שרה ישבה בתא הווידויים לבושה בביקיני אדום ונראתה עצבנית. "ביצ"" אמרה בכעס וצרחה צרחה קטנה מעצבים.
—–
דן ישב בתא הווידויים. "זה מוקדם מידי בשבילי להצטייר כחכם בקבוצה שלי אז כדיי שאני פשוט ישחה" אמר דן והעביר את ידו בשערו הג'ינג'י בעצבנות.
******

הקנגורואים השרירים-
"יאאייי אתגר שחיה עם משקולות שני פעילויות הספורט האהבות עליי" אמרה קתרין נלהבת ומחאה כפיים בהתרגשות. "אני לגמרי יודע על מה את מדברת, אין כמו שחיה טובה והרמת משקולות בשביל להתחיל יום!" אמר דין וחיוך התפשט על שפתיו, כמה מהמתמודדים הסתכלו עליהם בבלבול. "משהו מתנדב להרכיב את הפאזל" שאל קייל בחוסר עניין. "אני מניחה שאני יכולה לעשות את זה" אמרה ליב. "יש למשהו התנגדות?" שאל קייל, וכולם הנידו את רושם לשלילה. "אז זה סוכם ליב מרכיבה את הפאזל" אמר קייל.

*****
תא הווידויים:
דן לבוש במכנסיים קצרים בצבע ירוק ישב בתא הווידויים. "לא ציפתי שזה ילך כל כך חלק" אמר דן קצת מופתע.
******

כולם עמדו בבגדי הים שלהם על המזח חוץ מליב וניקול שהיו על היבשה בבגדים הרגלים שלהם, כל אחת מהם הייתה ליד שולחן ענק שבו הם אמורות להרכיב את הפאזל.
קתרין ואלכס עמדו אחת ליד השנייה בקצה המזח, אלכס לבשה בגד ים עם חלק תחתון שמגיע עד מעל אמצע הבטן בצבע כחול וקתרין לבשה בגד ים שלם בצבע ורוד.
"כל פעם מתמודד אחד מכל קבוצה יצלול, כל מתמודד יצטרך לצלול פעמיים. הינשופים אתם הפאזלים עם המשקולות הצהובות והקנגורואים אתם הפאזלים עם המשקולות הכחולות. אז למקומות היכון הכן וצאו" אמר כריס וחייך.

אלכס וקתרין קפצו מהמזח. קתרין מהר מאוד הגיעה לקרקעית הים ולקחה את הפאזל עם המשקולת הכחולה ואלכס מיד אחריה עם הפאזל עם המשקולת הצהובה. קתרין יצאה מהמים ושברה את השרשרת בעזרת ידיה בקלות. אלכס יצאה מהמים וראתה את קתרין כבר מוסרת את הפאזל לליב, אלכס ניסתה לשבור את השרשרת אך לא הצליחה. ריי כבר קפץ מהמזח שהוא לבוש בחליפת צלילה כחולה, אלכס נלחצה "איך לעזאזל אני אמורה לשבור את זה?" צעקה בתסכול. "תנסי עם אבן" צעק ג'וש לאלכס, היא לקחה אבן וזרקה אותה על השרשרת בעוצמה, השרשרת נשברה. ריי כבר יצא מהמים ושבר את השרשרת עם ידיו, אלכס מסרה את הפאזל לניקול ומיד אחריה ריי מסר את הפאזל לליב.

"נו תקפצי" צעקה אליסון שלבשה ביקיני ורוד על שרה. "אני לא מתכוונת להרוס את הפאן שלי" אמרה שרה בעצבים. "אם את לא הולכת לקפוץ, אני כבר יגזור לך את השיער בלילה ואז לא יהיה לך פאן שיהרס" אמרה אליסון בעצבים. "אוו הייתי רוצה לראות אותך מנסה עכבר!" צעקה שרה מעצבים. "שקט בנות לא לריב ג'וש כבר קפץ" אמר הופ בשלווה, שתיהם הסתכלו וראו את ג'וש יוצא מהמים לבוש במכנסיים קצרים בצבע כחול ואחריו דין שלבש מכנסיים קצרים בצבע אדום. ג'וש שבר את השרשרת בעזרת אבן ודין שבר אותה עם ידיו. ג'וש מסר את הפאזל לניקול שהסמיקה שהוא נגע בטעות בידה ודין מיד אחריו מסר את הפאזל לליב.
שרה דחפה את אליסון מהמזח למים ,"אופסי" אמרה שרה בתמימות וחייכה חיוך מרושע. "אני כל כך הולכת להחזיר לך על זה" מלמלה אליסון וצללה לקרקעית, קייל שלבש מכנסיים קצריים בצבע תכלת חייך למראה הבנות הרבות וקפץ למים מיד אחרי שקרץ לשרה.

*****
תא הווידויים:
קייל ישב בתא הווידויים שחיוך מרוח על שפתיו. "אין כמו לראות שתי בחורות יפות בביקיני רבות אחת עם השנייה" אמר קייל מאושר.
******

אליסון יצאה מהמים ומיד אחריה קייל. קייל שבר במהירות את השרשרת עם ידיו ואליסון הטיחה כמה פעמים את האבן על השרשרת לפני שהיא נשברה, קייל מסר את הפאזל לליב ואליסון מסרה לניקול.
שרה קפצה באי רצון מהמזח ודן קפץ אחריה. דן יצאה מהמים במהירות ושבר את השרשרת בעזרת ברגלו. שרה גם כן יצאה מהמים רק ששערה שחור היה עכשיו מתולתל, היא הייתה נראית עצבנית. היא לקחה אבן וזרקה אותה בעצבים על השרשרת שנשברה. דן מסר את הפאזל לליב ומיד אחרי שרה שמסרה את הפאזל לניקול שהתכווצה מפחד.

*****
תא הווידויים:
ניקול ישבה בתא הווידויים ונראתה מפוחדת. "שרה ואליסון מפחידות אותי" אמרה בחשש. "אבל שאר חברי הקבוצה שלי ממש לא מפחידים אותי. אלכס והופ נחמדים, וג'וש דיי חמוד" אמרה ניקול מסמיקה.
******

קתרין והופ שהיה לבוש במכנסיים ארוכות צבעוניים קפצו למים. קתרין יצאה במהירות מהמים ושברה את השרשרת ומסרה אותה לליב. ריי כבר קפץ למים והוא והופ יצאו מהמים ביחד ושניהם מסרו את הפאזלים לחבריי הקבוצה שלהם. "פאק, אנחנו בפיגור של שני אנשים" אמרה אלכס בעצבים וקפצה למים. דין בא לקפוץ אבל אז שרה אמרה "דינוש" בקול הכי סקסי שיכלה לעשות, הוא הסתכל עליה בחולמנות והתקרב אליה. "היי" אמר וגיחך בטיפשיות, חברי הקבוצה שלו צעקו עליו בעצבים אבל הוא לא התייחס אליהם. אלכס כבר מסרה את הפאזל לניקול שהרכיבה כבר את כל החלקים שהיו לה וג'וש קפץ למים.
"דין אתה נראה כמו גבר שרירי וחתיך עם ידיים חזקות, נתפס לי הגב אתה חושב שהידיים הגבריות האלו שלך יצליחו לשחרר לי אותו?" שאלה שרה בקול חושני, דין הנהן בחולמנות והחל לעסות את גבה. ג'וש מסר את חלק הפאזל לניקול ואליסון קפצה למים. חברי קבוצתו של דין המשיכו לצעוק עליו, אבל הוא לא התייחס אליהם כי הוא היה שקוע בשרה.

*****
תא הווידויים:
אלכס ישבה בתא הווידויים. "אני חייבת להודות, זה היה רעיון טוב מצדה של שרה להסיח את דעתו של דין ועל ידי כך היא נתנה לנו אפשרות ליצור עליהם פור" אמרה אלכס מתרשמת ממעשיה של שרה. "אבל כתור פמיניסטית אני בכלל לא מרוצה מהעובדה שהיא מנצלת את המיניות שלה כדי לזכות באתגרים" אמרה אלכס וגירדה בעורפה.
——-
קייל ישב בתא הווידויים ונראה עצבני. "אני לא מאמין שהדביל הזה נפל ברשת שלה" אמר קייל והעביר את ידו בשערו החום.
——
ריי ישב בתא הווידויים והרביץ למצחו עם ידו מייאוש.
——
אליסון ישבה בתא הווידויים וחייך קטן היה על שפתיה. "זה אומנם הטריק הכי ישן בספר, אבל מסתבר שהוא עדיין עובד. הכלבה הזאת חכמה אני ייתן לה את זה" אמרה אליסון וגיחכה.
*****

אליסון מסרה את הפאזל לניקול. שרה השתחררה מאחיזתו של דין, "תודה, עכשיו יותר טוב" אמרה, קרצה לו וקפצה למים. דין בהה בה וחייך בצורה אידיוטית, לאחר כמה שניות נפל לו האסימון והוא קפץ למים.
דין ושרה יצאו באותו זמן מהמים, דין שבר את השרשרת במהירות ומיד אחריו שרה. הוא מסר את השרשרת לליב שכבר הרכיבה את כל החלקים שהביאו לה, היא נראתה מאוד עצבנית דין חייך אליה חיוך לחוץ כאות התנצלות. שרה מסרה את הפאזל לניקול שגם היא כבר הרכיבה את כל החלקים שהיו לה.

*****
תא הווידויים:
דין ישב בתא הווידויים וגירד בשערו השחור בעצבנות. "אני מקווה שזה לא יוביל להדחתי, זה לא אשמתי ששרה כל כך יפה וסקסית" אמר וחייך חיוך קטן.
*******

קייל והופ קפצו למים, קייל יצא מהמים והופ עלה בחזרה על פניי המים אבל לא שחה ליבשה.
"אני לא יכול לקחת את חלק הפזל שנשאר, יש שמה דג שכלאו בין השרשרת ואם אני יזיז את השרשרת הוא ימות" אמר הופ בעצב, כולם נראו המומים שהוא לא מוכן להביא את הפאזל בגלל דג. "הופ זה רק דג, אנחנו צריכים את הפאזל הזה כדיי לנצח" אמר ג'וש בקול רגוע כדיי לא להלחיץ את הופ. קייל כבר מסר את הפאזל לליב ודן קפץ למים. "אני לא יכול לקחת את החיים של הדג" אמר הופ. "תקשיב הופ אתה צריך לעשות את זה" אמרה אלכס בקול תוקפני יותר מג'וש. דן כבר יצא מהמים, שבר את השרשרת ומסר אותה לליב. "אני לא יכול" אמר ודמעות החלו להצטבר בעיניו. "אני לא מאמינה שאנחנו הולכים להפסיד בגלל איזה היפי" אמרה אליסון בייאוש.
עברה דקה וליב סיימה להרכיב את הפאזל.

"המנצחים של האתגר של היום הקנגורואים השרירים! הינשופים המבריקים אני אראה אתכם היום בלילה בטקס ההדחה" אמר כריס עם חיוך על פניו.


תגובות (6)

תמשיכי!! אוי דן הדביל שלי, כמעט בגללו הן הפסידו באתגר ואז הם היו מדיחים אותו… אני שמחה שזה הסתדר ושהופ לא רצה לעשות את האתגר…
אליסון ושרה הרסו אותי עם הריב הזה שלהם שתיהם ב'יציות כאלו חחחח
ניקול מחבבת את ג'וש! לזה לא ציפיתי, אבל אני מקווה שזה הסתדר בשבילם…

19/06/2015 16:08

חחחח איזה פרק משעשע!
ממש אהבתי איך שכתבת את הדמויות… איזה באסה שהמוות הפסידו אני מקווה ששרה לא תעוף!

19/06/2015 21:18

    שהמוחות**

    19/06/2015 21:21

מתי תמשיכי??????????????????

27/06/2015 20:30

זה היה ממש יפה… מחכה שתמשיכי

29/06/2015 13:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך