מספרת333
משהו שכתבתי דיי מזמן והחלטתי להעלות... הקטע נכתב לחלק יצירתי בעבודה בספרות, וכתבתי המשך שאעלה בקרוב.

הבלוג של הארי פוטר

מספרת333 21/06/2015 844 צפיות אין תגובות
משהו שכתבתי דיי מזמן והחלטתי להעלות... הקטע נכתב לחלק יצירתי בעבודה בספרות, וכתבתי המשך שאעלה בקרוב.

לא מזמן, ממש לפניי תחילת שנת הלימודים בהוגוורטס, הלכתי לאליפות העולם בקווידיץ, בולגריה נגד אירלנד, יחד עם משפחת וויזלי והרמיוני. כמובן- הייתי בעד אירלנד אבל המחפש הבולגרי, קרום, פשוט מדהים!

המעודדות של בולגיה היו ויליות, ושל אירלנד היו לפרקונים שחילקו זהב. אבל זה לא החלק המעניין, אלא זה: הניצחון היה של אירלנד, אך קרום זה שתפס את הסניץ´. הייתם מאמינים? זה בטח הפעם הראשונה בהיסטוריה שדבר כזה קורה! היתרון של אירלנד היה בעשר נקודות- 170 לעומת 160 נקודות.

כאילו כל ההתרגשות לא מספיקה – לאחר המשחק תקפו לא יותר ולא פחות מאשר אוכלי המוות. אתם יודעים, התומכים של וולד- זאת אומרת, ההוא שאין לנקוב בשמו. הם גרמו לכמה מוגלגים שהיו באזור לרחף באוויר, ואחד מהם שיחרר את האות האפל. כן, מה שקראתם. הסמל של ההוא שאין לנקוב בשמו!

כשהגעתי להוגוורטס, הודיעו לנו כי טורניר הקוסמים המשולש יתקיים השנה בהוגוורטס, ובגלל שהוא מסוכן ונהרגו במהלכו קוסמים, ישנה מגבלת גיל – רק תלמידים בני 17 ומעלה יוכלו לנסות להכנס לטורניר, והמתמודדים ששמם יצא מגביע האש הם שיתחרו. ממש ברגע האחרון, שמי נפלט מגביע האש (האחרים הם ויקטור קרום, פלר דלאקור וסדריק דיגורי), וככה גם אני נכנסתי לטורניר. עין-הזעם מודי חושב שמישהו הכניס את שמי לגביע כאילו אני מבית ספר רביעי, וכך יכל להיות בטוח שאכנס לטורניר.

כל מי ששם את תגי "פוטר מסריח" ו"הידד לסדריק דיגורי", מתמודד האמיתי של הוגוורטס… מקווה שהבנתם שאני לא רציתי את זה, זה פשוט קרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך