Scarlett
הדמויות שלי, אבל הסיפור עם המוטנטים והיל"ם (M.R.D) זה של מארוול קומיקס, כל הזכויות שמורות למארוול.

המלחמה של כולנו- הקדמה + הרשמה

Scarlett 14/01/2015 1121 צפיות 17 תגובות
הדמויות שלי, אבל הסיפור עם המוטנטים והיל"ם (M.R.D) זה של מארוול קומיקס, כל הזכויות שמורות למארוול.

זאת לא המלחמה רק שלי, זאת המלחמה של כולנו, אני יודעת מה אתם חושבים, פסיכי, אתם לא מבינים למה אני מתקוונת ומה אני רוצה מכם אבל לכל זה יש הסבר הגיוני… פעם ליפני מאות שנים העולם היה שקט, אד שיום אחד, הופיעה תופעה, "תופעת המוטציות", יום אחד, בלידה נולד תינוק לא כל כך רגיל, הוא היה נורמלי לגמרי, חוץ מעובדה אחת הוא היה כחול, הילד הזה הוא מוטנט, יש לו כוחות מיוחדים, הוא מוטנט איקס מה שאומר שיש לו יותר מכוח אחד, אבל יש גם מוטנטים שהם לא איקס, הם סתם מוטנטים רגילים עם כוח אחד. (לא כל מוטנט הוא כחול, לרוב המוטנטים יש מראה אנושי לחלוטין). אחריו נולד עוד מוטנט, ועוד אחד וכיום שליש מהאוכלוסייה היא מוטנטים. הבני אדם לא ידעו איך להגיב לתופעת המוטנטים ונפתחה היחידה MR"D או בעברית יל"ם (יחידה ללכידת מוטנטים). היל"ם הם נועדו כדי להעלים את תופעת המוטנטים מכדור הארץ. לרואה המזל (של הבני אדם) הם הוקמו מאוחר מידי, והמוטנטים כבר התפשטו בכל רחבי העולם. למרות זאת גם אז המוטנטים זאת לא תופעה כל כך מוכרת ,רוב המוטנטים לא ידעו שהם מוטנטים (מוטנט מגלה את כוחותיו מינימום בגיל 13 [כל עוד הוא בעל מראה אנושי] הגיל הנפוץ ביותר לגילוי כוחות מוטנטיים הוא 16) למות שהי"לם הוקמו מאוחר מידי הם קיבלו יתרון במלחמה, כיום אפשר לקרוא לזה מלחמה , אז זה היה רק "תופעה". רוב המוטנטים היו באותה תכופה בעלי חיים רגילים הם גדלו עד גיל 18-20 עד שהתחילו להיות מאורבים ב"תופעה" הזאת. כיום כבר מגיל 12,13 ולעתים רחוקות גם בגיל 10. אלה היו הימים הטובים, אבל כולם כבר שחכו את כל זה, זה היה מיזמן "התופעה השכיחה הזאת" כיום מלמה. היום מגיל 0 אנחנו נלחמים, זה בלתי ניתפס שילד בן 6, 5, 4! צריך ללמוד להילחם כדי להישאר בחיים,אני הקדשתי את כל חיי לשרוד, כשהייתי בת 5 הכל השתנה, הורי גילו שאני מוטנטית וגירשו אותי ואת אחי היה אז בן שנתיים , מאז כל חיי אני מנסה להגן על מי שאני אוהבת, באותו יום שגירשו אותי היל"ם תפסו אותי ואת אחי, כשהייתי בת 7 השתמשתי בכוחות שלי בפעם הראשונה כדי לברוח, אבל הם אף פעם לא ירדו לי מהגב, ליל"ם יש צבה ענק ומחומש, יותר מזה ליל"ם יש נשק חדש, "נציבים" נציבים אילה רובוטים ענקיים בגובה של גורד שחקים, ובמשקל של כ-70 טון, בגיל קטן (בין 7 ל 18) לנצח נציב זה בלתי אפשרי אדיף פשוט לברוח. כל חיי ברחתי לצערי לא עם אחי… איבדתי גם אותו כשהייתי בת 10… מאז ועד עכשיו (גיל 18) אני בורחת לבד, חיה ברחוב, לבד… אני צריכה לברוח כדי לשרוד, אני חייבת לחיות את החיים האלה, חיים שנראים בלתי אפשריים, אב אילה החיים שלי, אני חייבת לנסות, אסור לעבד תיקווה, אנחנו המוטנטים כרובים להפסד, אבל אסור לאבד תיקווה, אם לא נרים ידיים נוחל לצאת מהבור… אני חייבת לחיות את החיים האלה, אני צריכה ללחום את הקרב…
הרשמה-
הדמות הראשית (המשפרת) היא אן, היא מצאה לעצמה צוות ואתו נלחמה בקרב הזה, וכאן אני צריכה את עזרתכם.
אני צריכה
רקע:
אופי:
מראה:
גיל:
כוחות:
סוג מוטנט (מוטנט איקס או מוטנט רגיל):
במי הוא מאוהב\ת:
חבר\ה או חברים\חברות:
משפחה(מי במשפחה חי ומי מת, אפשר שכולם ימותו ואפשר שכולם חיים, כמובן שאפשר שחלק יחיו וחלק ימותו[ אדיף שכולם מתים אבל לא חובה]):

דרך אגב בקשר להרמה, אני יסביר קצת על מוטנטים:
מוטנט איקס זה מוטנט שלא שולט ב100% בכוחות שלא, גם יש לו יותר מכוח אחד, יש מינימום שתי כוחות, גם הם מגלים את כוחותיהם בפתאומיות. מוטנט רגיל זה מוטנט שיש לא כוח אחד ו… רגיל.


תגובות (17)

סקרלט ביקשה ממני לכתוב שהיא שחכה לכתוב שיש מקום לשתיי בנות ושניי בנים (בהרשמה).

14/01/2015 23:11

עד עכשיו לא הבנתי מה הכוונה בהרשמה רק עכשיו הבנתי את מתכוונת שיש בעצם יותר מי מישהו אחד שכותב סיפור, כלומר את פותחת קבוצה שתעזור לך לכתוב את הסיפור הזה?, בכול אופן זה באמת נשמע מעניין, אבל אני לא מאה אחוז טובה בז'נר הזה וזה נירא כמו מדע בדיוני, אז יהיה לי קשה לעזור לך, חוץ מי זה גם יש לי בעיה של זמן ואני כבר כותבת בשותפות עם סמש וגם כותבת ספר מי של עצמי, אז אלווי שהייתי יכולה לכתוב איתך אבל אין לי את היכולת הזו כרגע, אולי אחרי שאני הסיים את הסיפור שלי אם כבר תתחלי משהו חדש פחות מדע בדיוני ויותר פנטזיה אני השתתף, לילה טוב ובהצלחה

20/01/2015 00:10

    לא, זה לא בדיוק זה. הרשמה זה שאני צריכה הרבה דמויות לסיפור שלי אז אני נותת לקוראים להביא לי דמויות. אם את רוצה להירשם את צריכה להמצי דמות, ולענות על הקריטריונים שנתתי. את הדמויות שירשמו לי אני יהפוך לחלק מהסיפור. בגלל זה קוראים לזה הרשמה, את רושמת לסיפור את הדמות שלך.

    20/01/2015 17:21

טוב עכשיו הבנתי, אין לי מושג מה זה אומר להרשם אז אני הכתוב לך פו את הרעיון שלי לדמות, ותחלטי מה שתחלטי, תבני אני יחסית חדשה באתר ועדיין לא מכירה את המוסגים שיש בוא.

שם- "מטי"
מין- זכר
משפחה- אין, מותנט זקן מצא אותו ברחוב עוד שהיה תינוק, בוכה ברחוב שהותקף על ידי רוצחי מוטנטים, הרחוב היה אחרי מלחמה ואש רבה והרוגים היו ברחובות הילד הזה שרד, הזקן לקח אותו וגידל אותו, ושהוא היה בן שבע הזקן סיפר לו על המצב בעולם, התגלה לילד שהוא גם כנירא כמו הוריו יצא מוטנט, אבל לא מוטנט מלא, היו לו שתי כוחות יחודים שאין לשום מוטנט אחר וגם מנוגדים, אש ומים, שתי הכוחות המנוגדים ביותר בעולם לכן הוא לא ידע יותר מי כול אחד אחר איך לשלוט בהם ולהסתדר איתם, נגיד הוא רוצה להתשמש ביד אחת בכוח האש, אבל פתאום אחרי להביור קטן הוא לא שם לב מאבד ריכוז ויוצא לו מאותו יד גלון מים שמכבה את האש, הוא גם מאבד שליטה בקלות ובמצבים בהם הוא מתרגש הוא יכול בלי לשים לב לאבד שליטה ולהציף את כול המקום או לשרוף אותו או בייחד מה שגורם למיים רותחים, העבודה שלו היא ללמוד איך לשלוט בכוחות שלו ולדעת כנגד כול הסיכוים איך לנצל גם את המים וגם את האש ביחד ללמוד להתשמש בשניהם בחוכמה.

חברה?- אין לו בנתיים הוא תיפוס עם אופי מאוד סגור הוא אוהב את הפרטיות שלו וגם קנאי לפרטיות שלו וללבד שלו, הוא לא אוהב לדבר על עצמו יותר מדיי, ואו לדבר עם אחרים מה שהוא כן אוהב זה להסתובב במקום מיוחד ביער הסמוך לבית העץ של הזקן, במקום יש נהר זורם והוא אוהב לשחות בוא ולחשוב מחשבות.

אם את רוצה את יכולה להמציא לו בהמשך נערה שדומה לו או הפוכה ממנו באופי שמוצאת אותו שוחה בנהר ומסתכלת עליו בסתר.

הרעיון פו כמו ברבה סיפורים זה הניגודיות, הניגדיות שיש לו בתוך עצמו שהוא מי צד אחד בעל אופי חם כמו האש ואם מרגזים אותו וזה יכול לקרות בקלות הוא יהרוס הכול, ומי צד שני הוא שומר על קצב קבוע, ומידה של אדישות והתבודדות , כמו שיש בדרך כלל לאנשים עם אופי קצת קר, הנערה יכולה לעזור לו להתמודד עם עצמו ועם האופי הבעייתי שלו.

אז אם את אוהבת לכי על זה בהצלחה.

20/01/2015 18:01

    אהבתי, אני מקירה דמות עם אותו אופי אז קל להתחבר עליו. יש דברים שלא ענית לי עליהם או שלא כל כך הבנתי אז אני יחשוב אליהם לבד אבל חוץ מזה מאוד אהבתי. את תיקראי את הסיפור נכון?

    20/01/2015 18:16

מה לא עיניתי? תכתבי לי בפרטי על מה שלא עיניתי ואני יענה, ובקשר לסיפור כמובן! בטח אם גם תכניסי את הדמות הזו, יהיה נחמד לראות מה עשית איתה.

נ.ב אם תקראי את הסיפור שלי הילד בשלג אני מאוד אשמח אז ללליט

20/01/2015 20:38

    דבר ראשון אין לי פייסבוק אז אני לא יכולה לדבר בצ'ט, דבר שני את הדמות שלך אני יכניס ראשונה כי רשמת אותה ראשונה, אני יעשה פרק לכל דמות שנרשמת בפרקים הראשונים. ודבר שלישי קשה לי מאוד לקרוא סיפורים בהמשכים, אין לי בעיה לקרוא כל סיפור בעל פרק אחד אבל זה מאוד קשה לי להקפיד ולקרוא כל פרק.

    20/01/2015 21:35

מוזר אם את כותבת את גם אמורה לאהוב לקרוא, זה לא שעה פרק זה שמונה עד שתיים עשרה דקות, אבל את לא חייבת לי כלום, ואם את לא אוהבת את גם יכולה לאגיד לי אין לי בעיה עם זה אני לא אכעס, דבר אחרון גם לי אין פיס בוק, בפרטי התכוונתי למייל, בכול דף אישי באתר נגיד אם תכנסי לסיפור אחד שלי ותלחצי על השם שלי יש שם מתחת להסבר בפרופיל גם אפשרות לשלוח בפרטי, אני תמיד קוראת, בכול אופן החלטה שלך. לליט

20/01/2015 23:11

טוב אני אנסה

21/01/2015 08:48

טוב אני יעלה את הפרק הראשון עם הדמות שלך ואחקה שירשמו עוד דמות.

21/01/2015 17:16

שם: זירו
גיל: כמו כולם
אממ… סוג(?): מוטנטX
כוח: הממ…. בהתחלה הוא אומר שהוא לא יודע,אבל הוא יודע ולא אומר! הכוח שלו הוא מעבר שערים (שהוא יכול לנוע במרחב בכוח המחשבה – נגיד…. אני בבצפר ~פוף~ אני בבית), והכוח השני שלו הוא עמידות באש, והכוח השלישי שלו הוא שינוי צורה…
רקע: הוא נולד מוטנט, וכל הזמן שינה את הצורה כשהיה תינוק, אבל אף אחד לא שם לב. יום אחד אמא שלו ראתה ומאוד נלחצה, אבל שמרה עליו. בבית הספר – בערך כיתה ג' – ילד שהיה איתו בבית הספר (הילד היה גם מוטנט והכוח שלו היה שיכחה, לגרום לאנשים לשכוח דברים) נקלע לשריפה בבית הספר. זירו (אז קראו לו ג'ון), שידע על הכוחות שלו, ניסה להציל את הילד, אבל עלה באש בעצמו. הילד יצא מהשריפה וזירו לא שם לב שהזרוע שלו עולה באש. הילד מת באש (מהיד של זירו) וכשהוא מת הוא בטעות מחק לזירו את כל הזיכרון. אמא שלו התאבדה (היא היתה אם חד הורית והוא ילד יחיד) והוא נלקח למוסד למשוגעים. הוא שכח הכל, איך ללכת, לדבר, לאכול, והשאר… כששאלו אותו במוסד מה השם שלו הוא לא ענה. טוב, למה הם ציפו?! הילד לא יודע לדבר… (!) אז האנשים במוסד החליטו לקרוא לו זירו כי הוא היה הילד הראשון בלי שם. (זירו – 0 באנגלית) הוא למד במוסד את כל מה שלומדים בחיים רגילים חוץ מתקשור וחברה. הוא סוג של אוטיסט, לא באמת אוטיסט, כי הוא לא אובחן, אבל היו לו את כל הסימפטומים.(אם ככה אומרים את זה .-.)
מראה: גבוה, צנום, חיוור, עיניים כחולות ירוקות כהות, שיער יחסית קצר, מתולתל וחום.
אופי: אני משערת שאת יכולה להבין .-. אבל בכל זאת… סגור, מתבודד, אין לו טקט, הוא מפחד מאנשים שמנסים להתקרב אליו, ביישן, לא אוהב לדבר על עצמו, מגמגם, אוהב מוזיקת רוק אלטרנטיבי.

נ.ב:
זירו הוא דמות שכבר השתמשתי בה פעמיים בהרשמות, אבל אף אחד מהסיפורים לא השתמש בדמות, ואני אוהבת אותה, אז הצעתי… שיניתי בה כמה דברים בנוסף :)

30/01/2015 22:36

תגידי אם את צריכה עוד :)

30/01/2015 22:39

תיראי, אני אהבתי את הרעיון, אבל יש לי כמה בעיות עם הדמות, דבר ראשון, אני שוקלת להוריד לו את הכוח שהוא משנה צורה, פשוט שתי הכוחות האחרים הופכים אותו לחזק מספיק ועוד כוח זה מיותר. דבר שני, אם הוא סוג של אוטיסט אבל לא בדיוק אז לא הבנתי איך בדיוק ההתנהגות שלו ביום יום. ועוד בעיה קטנה, גם לדמות השנייה שרשמו לי יש אופי ממש דומה, וכמעט זהה לשלך (לדמות שלך כמובן), אני מעדיפה שתירשמי לי אופי אחר אם את יכולה, אבל אם זה לא טוב לך אז אני ינסה להסתדר עם האופי הזה. בכול מיקרה תודה! אני אקח אותו.

31/01/2015 21:19

    על הכוחות – אוקי :)
    על ההתנהגות שלו – אין לי מושג… את יכולה לנסות להמציא! ואת יכולה גם למחוק מיד את זה שהוא כמו אוטיסט כי זה לא מה שהתכוונתי, הוא פשוט סגור כזה וביישן ואם תקרבים אליו יותר משי הוא נהיה קצת תוקפני ואלים… :)
    לגבי האופי שלך – אם את רוצה לשנות תשני, זה הסיפור שלך!

    19/02/2015 18:55

אם אני אהפוך לו את האופי ב90 מעלות (לגמרי) זה בסדר?

20/02/2015 17:19

בס"ד

אוקיי, אז:

שם: אנסטסיה מילינוב.

מראה: יפהפיה, תלתלים ארוכים בצבע בלונדיני זהב, עיניים ירוקות עם ריסים ארוכים. נראית כמעט כמו מלאך.

רקע: נולדה באוקראינה, גרה שם עכשיו, בכפר עני ולא מפותח אבל יפה וקסום מאד מאד. היא עוזרת להורים שלה להתפרנס על ידי מכירת פרחים בשוק מרכזי בעיר הגדולה שסמוכה לעיירה שלה. היא הולכת לשם כל יום ברגל לבד, לפנות בוקר, וחוזרת עם שקיעת החמה.
העבודה בשוק סוחטת אותה. אנשים צוחקים עליה ומזלזלים בה, וגונבים ממנה פרחים בלי לשלם. מכיוון שהיא עדינה כל כך, קשה לה להסתדר עם המוכרים האחרים בשוק, שהם משופשפים והרבה מהם גסים ורעים.
היא עצובה וחולמת לברוח מהאנשים הרעים. היא אוהבת מאד לשיר ומלחינה מנגינות יפהפיות, אבל שרה רק בסתר כשאיש לא שומע אותה, כי ההורים שלה שונאים שהיא שרה מכיוון שזה נראה להם טיפשי לשיר כשאין בקושי מה לאכול בבית, והם גם חושבים שזה מזלזל מצידה לשיר כשהמצב בבית קשה כל כך תמיד. היא מדברת עם חיות בשפתם, רק בסתר, כדי שלא יצחקו עליה או יגידו שהיא עושה את עצמה. יש לה חבר ציפור וחבר חתול, שתמיד נמצאים בשדה הפתוח שמאחורי הבית שלה, ןמחכים שהיא תבוא לדבר איתם ולשיר להם שירים.

אופי: עדינה מאד, אוהבת חיות ותינוקות, רוצה לעשות טוב לאנשים מסכנים ועצובים ולחיות נרדפות. יש לה אופי של מנהיגה טובה, אבל היא ממש לא יודעת את זה. בעלת דמיום מפותח מאד ויצירתיות. יש לה אופי סוער ורגיש, חברותית מאד. במקור היא תמימה, אך החיים גרמו לה לחשוש תמיד מבני אדם.

גיל: 16.

מוטנט: מוטנט X.
כוחות: לרפא חולים.
להקפיא אנשים, כלומר לגרום להם להישאר בתנוחה שהם נמצאים.
לגרום לאנשים לשכוח דברים.
לעוף.
להיות בלתי נראית.
להבין ולדבר בשפת כל החיות בעולם.
לפתור חלומות, כלומר לומר למה הם באו ומה הם אומרים.
לדבר בכל השפות בעולם.
לדבר בשפת התינוקות.

מאוהבת: בנער בן גילה, ששמו מיכאיל. היא רואה אותו לפעמים בשוק. הוא גבוה ועדין, והעיניים שלו טובות ועצובות.

חבר: אין. היה לה אחד שעזב אותה, וגם כשהם היו חברים הוא היה מזלזל בה ושולט עליה והיא הייתה סגורה וכנועה.

משפחה: אבא ואמא שעובדים מהבוקר עד הלילה לפרנסה שלא מצליחה להם אף פעם. סבא אחד שגר בשווייץ ואנסטסיה אוהבת אותו ומרגישה חיבור גדול איתו ושהוא מבין אותה, אפילו שנפגשה איתו רק פעם אחת, כשהייתה בן אחת עשרה והוא בא לבקר.
היו לה שני אחים תאומים. אחד ברח מהבית והשני חלה בשחפת ונפטר לאחר מכן. הם היו גדולים ממנה בשלוש שנים.

טוב, זהו… בהצלחה!!
אני בעזרת ה' אקרא את כל שאר הפרקים ביום אחר, כי אני ממש חייבת להפסיק עכשיו. זה נראה ממש ממש מעניין!!
לילה טוב!

18/04/2015 22:29

אני לא מאמינה! כתבתי לך תגובה ממש גדולה וכששלחתי התנתק לי האינטרנט.

10/05/2015 20:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך