SUPERCORP
סופרגירל לא שייך לי כל הזכויות שמורות לsupergirl Cw

הסוד ששמרתי מימך 2- העיסקה.

SUPERCORP 05/10/2020 355 צפיות אין תגובות
סופרגירל לא שייך לי כל הזכויות שמורות לsupergirl Cw

"קארה, הכל בסדר? לינה הייתה השואלת.

קארה בהתה בחלון וכוס הקפה שלה הייתה  תלויה באוויר.

היא התנערה ממחשבותיה,

"המפ, כן, הכל בסדר."

"קארה, את נראית קצת מרוחקת היום,  את רוצה לספר לי מה זה?"

לינה התקרבה אליה ובחנה אותה,

קארה גייסה כוחות וצחקה את הצחוק שלה,

"לינה, הכל בסדר, מהו סדר היום להיום?

"ובכן, היום "אל קורפ" עורך כנס עיתונאים מכיוון שהיום, "אל קורפ" תכריז על שיתוף פעולה עם "לורד טכנולוגיה" וסופרגירל תיהיה שם כדי להגן עליי", היא אמרה בקול מפלרטט.

היא התקרבה אל קארה והצמידה אותה אליה, זרועותיה מקיפות אותה, קארה חייכה והצמידה את לינה קרוב אליה בחזרה.

"אני בטוחה שהכל יעבור בשלום." אמרה קארה עם חיוך

"ברור שהכל יעבור בשלום,  אם את שם", היא נשקה לה, "אז נתראה בכנס!"
"ביי."

קארה הייתה בבעיה,  השיתוף פעולה עם לורד טכנולוגיה הייתה רק מלכודת,  מלכודת כדי שאדג' מורגן ומקסוואל לורד יוכלו לבנות את הנשק שלהם, הנשק הזה יכול לתת כוח על לבני אנוש.

לקארה לא הייתה ברירה לשתף פעולה ולעזור לסגור את העיסקה הזו.
לפני חצי שנה, אדג' מורגן ומקסוואל לורד פנו אל סופרגירל,  יותר נכון להגיד, ירו בה חץ עשוי מקריפטונייט  כדי לתפוס איתה שיחה.

סופרגירל עפה ברחבי נשיונאל סיטי, העיר נראית יפה באורות הלילה, היא סיימה לטפל בפושע ופניה היו מועדות הבייתה אל לינה שלה.

במהלך התעופה סופרגירל הרגישה עקיצה בכתף, היא הסתכלה וראתה חץ מקריפטונייט תקוע בכתפה,
היא נבהלה, מסתכלת סביב לראות מי עשה לה את זה, היא נפלה על הארץ,
היא ניסתה להתרומם.

"או, יופי, אני רואה שזה עובד"

היא הסתכלה על פני הדובר,

"מקסוואל!?"

"שלום סופרגירל!"

"מה אתה עושה? למה ירית עליי?"

"תשמעי, יש לי עסקה ואת הולכת לעזור לי לסגור אותה, את מקשיבה לי?" הוא שאל אותה, כי בדיוק סופרגירל עצמה עיניים ונשמה נשימות רדודות להתמודד עם הכאב…

הוא רכן לעברה ואמר:  "אוי, זה כואב?"
הוא חייך חיוך מרוצה.

היא הסתכלה עליו, "מקסוואל,  מה אתה רוצה שאני יעשה בדיוק?"

היא הוציאה את החץ, אך עדיין הייתה חלשה.

מקסוואל עזר לה לעמוד.

"סופרגירל,  כפי שהסברתי, יש עסקה ואת תסגרי אותה".

"על מה אתה מדבר?? זוז ממני".

היא באה לעוף משם,

"סופרגירל תעצרי".

היא הסתובבה ואדג' מורגן התגלה,

'מה שני הליצנים האלה רוצים ממני?' היא חשבה.

"אתם מפריעים לי להגן על על העיר, כבר עכשיו אני יכולה להביא אותכם לדי.אי.או, כי אתם מפריעים לי…-"

מורגן נתן לה אגרוף לפנים.

"אהה!" היא נפלה לריצפה, יד אחת על פניה והיא מסתכלת המומה על אדג', "יש לך כוחות?!?"

חיוך מרוצה על פניו,

היא קמה,  "איך יש לך כוחות?"

"למקס יש נשק ביולוגי שיכול לתת כוחות לבני אנוש" ענה לה אדג'.

"מה?!?"

"את מבינה סופרגיל,  אני יכול להגן על עצמי מפני חייזרים…-מפנייך." אמר  מקסוואל.
"אתה לא צריך להגן על עצמך ממני, אני לא אפגע בך." אמרה סופרגירל.
"אני מדבר בכללי על זנים כמוך.."

הייתה הפסקה בדיבור והוא הסתכל עליה ממושכות.

"ועכשיו לענייננו, היינו חייבים לתפוס איתך שיחה מכיוון שאנחנו צריכים שתעזרי לנו לסגור את העיסקה שלנו מול לינה לותר."
"מה אתם רוצים מלינה? ולמה שאני יעזור לכם?"
בתגובה אדג' הראה לה את הפלאפון שלו עליו היה סרטון שנראה בו אישה עם ילדה קטנה בחוף, האישה נכנסת למיים, בעוד הילדה הקטנה נשארת על החוף.

נראית צללית גדולה שעוברת מעל ראש האישה שבתוך המיים, זה נראה כמו אסטרואיד.

סופרגירל מזהה את הפוד שלה כשנחת על כדור הארץ, נופלות ממנו חתיכות גדולות של אבנים, האישה מקבלת מכה בראש מאבן שנפלה לים והיא נעלמת מתחת למיים.

"מי זאת האישה עם הילדה?" שאלה סופרגירל .
"אני מופתע שאת לא מכירה אותה, מכיוון שזאת החברה שלך, לינה לותר."
היא הבינה, היא הבינה שבגללה אמא של לינה מתה,  אמה הביולוגית, ובגללה לינה גדלה אצל משפחת לותר.
איך היא תסתכל עכשיו בעיניים של לינה כשהיא יודעת מה קרה, זה סוד כבד מידי,  אבל איו לה ברירה, היא רוצה להגן על לינה מהאמת הנוראה הזאת, אה, ויש גם את העניין הזה שהיא גם לא רוצה לאבד אותה.
"מאיפה יש לך את הוידאו הזה?"

"אה? זה? זה משו קטן שמצאתי כדי שאת תעזרי לי לשכנע את לינה לסגור איתי את עסקת חייה." אמר מקסוואל.

"מה אני צריכה לעשות?"
אדג' ענה לה:
"את הולכת להגיד ללינה שהעסקה הזאת תציל את האנושות, הרי יש לה מלא רגשות אשמה על מה שהמשפחה שלה עשתה, אז במקרה שלי, רגשות אשמה הם אסטרטגיה לעיסקה טובה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך