מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק! בחלק הבא בובספוג ופטריק בורחים מפלנקטון...

הקרב על המתכון- חלק 2

מקווה שאהבתם את הפרק! בחלק הבא בובספוג ופטריק בורחים מפלנקטון...

בובספוג ופטריק שרדו בהתרסקות אך הם עמדו להתייבש מהשמש! מזל שלפטריק היה את שני הקסדות של סנדי, הוא מילא בהם מי ים והם לבשו אותם על הראש.
בובספוג רצה לחזור העירה להציל את מר קראב אך פטריק לא רצה, הוא העדיף להישאר באי ולהתשזף. בובספוג עמד לחזור למים עד שסירת מפרש הגיע ויצאו ממנה שתי אנשים שהם: בנג'מין ואביו משה שכיניו "הקפטן".
בובספוג ופטריק ניסו להתחמק מהם אך בנג'מין הילד מצא אותם והראה אותם לאביו. הוא ספר:"את הספוג נשים באמבטיה שלנו ואת הכוכב הים נתלה בחנות המשכרות שלנו". בובספוג ופטריק לא יכלו לברוח וזה היה בלתי אפשרי כשסגרו אותם במחסן הסירה. הסירה שטה מהאי והם התרחקו ממנו.
הם חשבו שהם לא יראו את פלנקטון יותר אך הם טעו. הם לא ידעו שפלנקטון תכנת את ה"מדוזה" כך שתפעל מעל פני המים. פלנקטון יצא מהמים ושחרר את "הרובו-מדוזות" (רובוטים בדמות מדוזות שיעזרו לפלנקטון). הוא פקד להם למצוא ולתפוס את בובספוג ואת פטריק ולתת לו את המתכון.
הסירה הגיעה ליבשה ובנג'מין ואביו ירדו מהסירה. בנג'מין שאל:" איפה לשים את כוכב הים?" ואביו ענה לו:"במקום הפנוי ההוא, תשים אותו" ובנג'מין שם במקום זה. הם נסעו לביתם להניח את הספוג באמבטיה והשאירו את פטריק הכוכב בחנותיהם.
פטריק היה עצוב שלקחו ממנו את חברו בובספוג וגם הרגיש מפוחד כשהרובו-מדוזות הגיעו! הם תפסו אותו ושאלו:" איפה המתכון?" אך הוא לא ענה. הם הזמינו את פלנקטון לשם כדי שיעזור להם להוציא מידע מכוכב הים.
הוא הגיע ושאל את פטריק את אותו שאלה ששאלו הרובו-מדוזות והוא ענה אותו דבר כמו שהוא ענה בפעם ההיא. הוא ציווה אל הרובוטים שילחיצו עליו עד שיכנה והם הצליחו. פטריק ספר:"המתכון נמצא עם בובספוג באמבטיה של בנג'מין ואביו אבל מאיפה לי לדעת את הכתובת שלהם".
בובספוג נזכר שהיה לו טלפון כל הזמן הזה והוא יכול להתקשר לפטריק שגם לו יש טלפון רק שהוא עדיין לא גילה זאת. הוא התקשר אל פטריק אך פלנקטון גנב לו את טלפנו והעמיד פנים שהוא פטריק ושאל אותו:"שלום בובספוג, מהי הכתובת של הבית שאתה נמצא בו כרגע?" והוא ענה!
פלנקטון גילה לבובספוג שהוא פלנקטון ובקש ממנו לתת לו את המתכון או שהרובו-מדוזות יחשמלו וישמידו את פטריק והוא יסכים! פלנקטון הגיע למקומו של בובספוג באמצעות הכתובת שנתן לו בלי כוונה ובקש מבובספוג לתת לו את המתכון. בובספוג בקש שהוא יחזיר את פטריק קודם ופלנקטון הסכים. הוא החזיר את פטריק לבובספוג אך הם "מתחו את החוט" באמצעות חיבוקים והאי סבלנות של פלנקטון ממש עצבן אותו מאחר שהם אינם נתנו לו את המתכון!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך