SUPERCORP
סופרגירל לא שייך לי כל הזכויות שמורות ל Supergirl CW

לותר וסופר, מאוהבים? -פרק 3

SUPERCORP 30/11/2020 416 צפיות אין תגובות
סופרגירל לא שייך לי כל הזכויות שמורות ל Supergirl CW

5X4‐סופר‐פרנד:

הן עשו את זה! הן התגברו על מאלפיק!

לינה הייתה במעבדה של הדי.אי.או, אורזת את הדברים שלה, היא הייתה לבד וזו הייתה ההזדמנות שלה לקחת את החלק שהיה מונח על המכשיר..
היא סגרה את המזוודה וסופרגירל נכנסה לחדר,

"את עשית את זה! לא יכולנו לעשות את זה בלעדיך!"
קארה חייכה אליה,

לינה הורידה את ראשה,
"זה היה מאמץ קבוצתי יותר נכון…"היא אמרה בענוה.

"לינה, את תיקנת את מכשיר ההולוגרמה ושער המימדים, זה הכל את!" קארה פרגנה.

"זה הרגיש טוב, את יודעת,להילחם לצידך, אני ואת כצוות, עכשיו שאני יודעת מי את…" לינה חייכה,

"טוב תתחילי להתרגל לזה", קארה אמרה בטון משועשע , "כי את רשמית נהיית סופר פרנד, יש לנו חולצה ולחיצת יד סודית,  אני אלמד אותך את זה בלי בעיה" היא ציחקקה,
לינה חייכה בחזרה.

אולי עכשיו זאת ההזדמנות של קארה, אולי עכשיו אחרי שלינה נלחמה לצידה והיא בעצמה אומרת שזה הרגיש טוב להילחם כצוות לצד סופרגירל,  לצד קארה,  אולי עכשיו כשהקרח נשבר לינה תסכים לבוא לבלות עם קארה מחוץ לעבודה? אולי היחסים שלהם יחזרו להיות כמו שהיו? ואולי אף יותר…?
ואז קארה תספר ללינה מה היא באמת מרגישה…
כבר הרבה זמן שהיא רוצה לספר לה, אבל היא ידעה שהיא קודם צריכה לספר לה מי היא באמת ואז אם לינה תקבל אותה היא תיהיה מוכנה לזרוק את הפצצה השנייה.

היא המשיכה את הטון המשועשע,  כאילו זה לא ביג דיל,
"אנחנו הולכים לשתות הלילה, את רוצה לבוא?"

היא מציעה לה לבוא איתה לשתות, לחגוג איתה..
היא לא מבינה מה היא עשתה לה, ללינה, היא צריכה להזכיר לעצמה להתייחס לשאלה הזו בנונשלנטיות, אבל כלפי עצמה היא הודתה שבאמת הייתה זו הרגשה טובה להילחם לצד קארה, היא לא שיקרה לה בחלק הזה.
לינה כמעט נופלת בחולשתה כלפיי קארה כי החיוך שלה כל כך מקווה שהיא תסכים  וכשהיא עונה לקארה זה נשמע שהיא באמת מצטערת.

"אוי הייתי שמחה, אבל הייתי כאן כל היום, אני צריכה לחזור לאל קורפ."

"כמובן," קארה אמרה במהרה, היא לא רוצה להאיץ בה, כנראה ששיתוף הפעולה בקרב זו הקירבה שהיא תקבל מלינה היום,  אלוהים,  היא התגעגע אליה.

"אין מנוח לגאון שמציל את העולם" היא צחקה ועזבה את החדר.

לינה חייכה בחזרה,  אך ברגע שקארה הסתובבה נמחק החיוך מפניה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך