אני אשמח אם תציעו רעיונות להמשך הסיפור , או לשיפור :) תודה מראש לכולם.

סוף שונה לתיכון לילה פרק 1

07/08/2019 544 צפיות אין תגובות
אני אשמח אם תציעו רעיונות להמשך הסיפור , או לשיפור :) תודה מראש לכולם.

זה היה הזדמנות מעולה כדי לחטוף אותה ! השומר הזיז את אלי אחורה עוד ועוד , ועד שהיא שמה לב שמשהו לא בסדר כבר היה מאוחר מידי , המאבטח תפס אותה בכוח וחסם לה את הפה.
אלי ניסתה לצעוק ולבעוט אבל לא היה לה סיכוי , היא הסתכלה בבהלה לכיוון איזבל אבל המנהלת הייתה עסוקה מידי בנתניאל וכמוה גם האחרים . אף אחד לא שם לב שהיא נחטפת ממש מתחת לאף שלהם!
המאבטח התחיל לגרור אותה לכיוון השיחים וברגע שיגיעו לשם נתניאל ינצח. אלי ניסתה לצעוק בבהלה אבל האוויר התחיל להיגמר לה . איזה זמן מעולה להתקף חרדה, היא חשבה תוך כדי שהיא מתפתלת בכוח , אבל השומר היה חזק ממנה והם הגיעו לשיחים.
פתאום היא שמעה קול אומר :"תעזוב אותה!" סילבן!! חשבה אלי וחשה הקלה אדירה שמישהו שם לב. הם הגיעו כבר מעבר לשיחים והכל היה חשוך אבל זה לא מנע מסילבן לתקוף את השומר בכל הכוח! השומר הניף את ידו ונתן לסילבן מכה חזקה ליד האוזן ואלי ראתה בבעתה איך סילבן נופל בכבדות על האדמה בתנוחה מזעזעת. אלי ניסתה לצעוק לעזרה אבל לא נישאר לה מספיק אוויר ועד שהיא מצאה שוב את קולה השומר החזיר את היד לפה שלה. לבינתיים סילבן שכב מאולף לרגליו של השומר . השומר המשיך לגרור את אלי לתוך מכונית שחורה שחיכתה בין העצים . בפנים ישבו עוד שני מאבטחים , נהג ועוזר. הם זרקו את אלי למושב האחורי ואחד הגברים החזיק אותה כשהם גררו לתוך המכונית גם את סילבן כשהוא מחוסר הכרה . הנהג לחץ על הגז בכל הכוח והם התחילו לנסוע , אלי בעטה בשומר בבטן וסובבה לו את היד תוך כדי שהוא מתקפל , וניסתה לקפוץ החוצה אבל המאבטח השני החזיק אותה חזק. "בת זונה!!" צעק המאבטח בכאב ונתן גם לה מכה על הראש , והכל החשיך .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך