SUPERCORP
סופרגירל לא שייך לי, כל הזכויות שמורת supergirl CW אזהרת טריגרים עינויים, כאב.

סופרקורפ 5- את מכירה אותי

SUPERCORP 02/07/2020 516 צפיות תגובה אחת
סופרגירל לא שייך לי, כל הזכויות שמורת supergirl CW אזהרת טריגרים עינויים, כאב.

סופרגירל הרגישה שלינה מזריקה לה, היא הקשיבה לה ועשתה את עצמה מחוסרת הכרה, היא הבינה שכשלינה הייתה בחדר הצדדי היא בטח החליפה את הסרום שבזריקה לפלציבו שלא עושה דבר.
"ובכן יקירה, מתי נראה את התוצאות?" שאלה ליליאן ,
"מאדר תני לזה כמה שעות, ואז נבדוק אם היא ללא הכוחות שלה," אמרה לינה.
"אני אבדוק את זה ראשון", אמר הסייבורג.
–––––––––––

ג'ון וסוכני די.אי.או התכוננו ליציאה למשימה , ווין איתר את הטלפון של לינה וראה היכן ממוקמים הארגון קדמוס.
ג'ון צדק, לינה הביאה תועלת.

––––––––––

לינה לותר מיהרה להתקשר לווין
"הלו וין??"
"כן לינה, מה שלומך? קארה יצרה איתך קשר?"
"ווין! אני יודעת"
"מה את יודעת גברת לותר?"
"ווין, אני יודעת שקארה דנברס היא סופרגירל"
הייתה שתיקה מהצד השני של הטלפון, ווין המבולבל לא ידע אם לאשר את זה או לא, לינה המשיכה:
"ווין תקשיב, היא מוחזקת בקדמוס, אמא שלי וסייבורג האנשו מתכננים לנסות עליה את הזריקה שמחסלת תאים חוצניים ומשאירה אותם כמו בני אדם.
היא עברה עינויים ווין! היא צריכה שתבואו עכשיו לחלץ אותה!"
"רגע לינה, לאט לאט, אנחנו עכשיו יוצאים לאיפה שאיכון הפלא שלך נראה לאחרונה," ווין החליט שאין טעם לנסות להעמיד פנים, כרגע קארה בסכנה ולעזאזל הזהירות והסודיות.
"אה, אתם עקבתם אחריי?" לינה שאלה בהפתעה,
"לינה זה לא היה בכוונה, עקבנו אחרי ליליאן וראינו עם מי היא יוצרת קשר את מבינה…?" אמר ווין בחשש,
"כן ווין, אני מבינה…. אני מבינה שאני תמיד אהיה לותר." היא אמרה בעצב.
הייתה שתיקה קצרה שאחריה ווין שאל
"איך הבנת שזאת היא?"
"משו בתסרוקת…" היא מילמלה.

––––––––––

סופרגירל שומעת דלת נפתחת, היא עדיין עושה את עצמה מחוסרת הכרה,
היא שומעת צעדים מתקרבים.
"סופרגירל" מישו לחש לעברה,
"זאת אני ,לינה" היא לחשה,
סופרגירל פתחה את העיניים ,
"לינה! מה קורה פה? למה את נמצאת פה? תודה שעזרת לי, הפחדת אותי לרגע…"
לינה בינתיים שחררה אותה כשהיא שאלה את כל השאלות האלו והתחילה לענות לה:
"סופרגירל, אני עשיתי טעות, אני חשבתי כמו אמא שלי, חשבתי שחוצנים הם זן מסוכן ושהוא לא יכול לחיות לצד האנושות, אני טעיתי, אני מבקשת סליחה, מה שאמא שלי עושה בקדמוס זה זוועה, אני לא רוצה להיות חלק בזה."
הן נעמדו ליד המיטה, סופרגירל שילווה את ידיה,
"את לא ידעת מה ארגון קדמוס עושה? לא ידעת מה אמא שלך עושה פה?" סופרגירל שאלה
"לא! את חייבת להאמין לי שלא ידעתי שהיא אחראית על הארגון הזה, ועכשיו שגיליתי מה הם עושים, זה נורא, קארה זה נורא!"
לינה תפסה את עצמה וסופרגירל הסתכלה עליה במבט מופתע,
"אוי סליחה, התכוונתי סופרגירל", לינה נסתה לתקן את הטעות.
אבל סופרגירל המשיכה לבחון את לינה
היא רצתה להעמיד פנים שזה לא נכון ,הרי בקלות יכולה להגיד שלינה טועה וקארה דנברס היא לא סופרגירל, אבל קארה החליטה שהגיע הזמן שלינה תדע את האמת, ולבסוף אחרי שתיקה קצרה אמרה:
"איך הבנת את זה?"
"כשסייבורג האנשו ואת נלחמתם, הוא הרים אותך מהריצפה מהשערות שלך זה היה נראה כמו הגולגול של קארה דנבר…ואז פתאום ההבנה הזו נכנסה בי, שאתן…ובכן…אותו אדם" היא חייכה במבוכה.
"ואת בסדר אם זה שאני גם סופרגירל…? לא תמיד ראית איתה..-איתי, עין בעין…" היא סיימה את המשפט בטון נמוך.

"קארה, כמובן שבהתחלה הייתי בשוק, אבל הבנתי למה עשית את זה, אני יודעת שכל מי שנמצא סביב סופרגירל בסכנה ואני יודעת שרצית להגן עליי, בהתחלה נפגעתי מאוד.." היא ניתקה קשר עין עם סופרגירל.

"אני מצטערת לינה! אני מצטערת, לא הייתי צריכה לשקר לך ככה!" דמעות התחילו להופיע בעיניה .

"סופרגירל, אני מבינה, אבל כרגע כדי שנמשיך את השיחה אחרי שאני אחלץ אותך מפה".

"נכון את צודקת, עדיין אין לי הכוחות שלי במאה אחוז…"

"אוקי, בואי אחרי, ואגב התקשרתי לווין הוא אמר שהוא שלח את הדי,אי,או לפה…"

"וואו, בטח ווין התחרפן שגילית שאני סופרגירל", אמרה בשעשוע.

"הוא דווקא התמודד מאוד יפה", היא אמרה בחיוך, "קדימה נצא מפה".


תגובות (1)

מושלם!

02/10/2021 22:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך