נ.ר5
מקווה שתירשמו :) אשמח לקצת חוות דעות או עצות (למרות שעשיתי חקר מקיף על כל העולם של משחקי הרעב -סמיילי צוחק-)

פאנפיק משחקי הרעב- הסבר+הרשמה

נ.ר5 07/10/2016 1566 צפיות 20 תגובות
מקווה שתירשמו :) אשמח לקצת חוות דעות או עצות (למרות שעשיתי חקר מקיף על כל העולם של משחקי הרעב -סמיילי צוחק-)

אז בעצם אירועי הסיפור יתרחשו במשחקי הרעב ה-47, לפני אירועי הספר המקורי. אם נכנסתם לכאן אתם בעיקרון (אני מניח) יודעים מה קורה בספר ואיך מתנהלים המשחקים דלגו על ההסבר הבא ורדו להסבר על הפאנפיק, אבל אם לא אז הנה הסבר על העולם של משחקי הרעב:

הרבה שנים לאחר שאמריקה הצפונית נהרסה קמה מדינה חדשה- פאנם. שליטי פאנם חילקו את האוכלוסייה ואת האזורים ל-13 מחוזות, ועיר בירה אחת, הקפיטול. בעצם הקפיטול והמחזוות חיו בשלום עד שמחוז 13 התקומם נגד השלטון של פאנם ונהרס עד היסוד. לזכר ההרס של מחוז 13, כל שנה לקראת האביב עורכים את "משחקי הרעב". כל מחוז שולח בני-נוער מגילאי 12-18 (משמע מתחרים 24 בני נוער) לזירה מסויימת ולא ידועה להילחם אחד בשני עד המוות, האחרון שנשאר חי מנצח ועליו, על משפחתו, ועל המחוז שלו מרעיפים מתנות וכסף במשך שנה שלמה.
המחוזות עשירים לפי מספרם, משמע מחוז 1 הכי עשיר ומחוז 12 הכי עני. זה קצת רקע כללי על העולם של משחקי הרעב. אם אתם רוצים הרחבה לכו לויקיפדיה ותחפשו "טרילוגיית משחקי הרעב".

הסבר על הפאנפיק-
משחקי הרעב ה-47, כרגיל כמו כל שנה 24 מיועדים נכנסים לזירה לא ידועה. הסיפור יסופר מ-4 נקודות מבט שונות של מיועדים שונים (אלה הדמויות שלי) אך הדמויות שאתם תכתבו יהיו חלק גדול מאוד מהסיפור. (לפחות חלקן)

הרשמה:
אני לא בטוח כמה מיועדים אני אקבל, זה תלוי בכמות הדמויות שיהיו. אגב, אפשר גם לכתוב אנשי קפיטול- סטייליסטים, מנצחים קודמים כדי שיאמנו את המיועדים (ניתן להסתמך על הספר השני-התלקחות, למרות שהם לא מהקפיטול אבל הבנתם).
שם-
גיל- (בבקשה לא נמוך מ-14, עדיף שלא)
מחוז-
מראה-
אופי-
כלי נשק/יכולת קרב/שניהם-
רציתי להוסיף-

אנשי קפיטול/מנצחים-
שם-
גיל- (אם זה מנצח אז לא יותר מ-47 בגלל שהמשחקים הם מספר 47)
מחוז- (אם זה מנצח ואם לא אז לרשום קפיטול)
מראה-
אופי-
רציתי להוסיף-

מי ייתן והסיכויים יהיו תמיד איתכם! או עם הדמויות שלכם, או משהו כזה…


תגובות (20)

שם: לילי מ'תיוס
גיל: שבע עשרה (אם אפשר שתהיה ממש קרובה לשמונה עשרה)
מחוז: 10
מראה: גדוךה ושרירית יחסית לבנות גילה, כנראה כי כל חייה היא התעסקה בראיית בקר ובהרמת שקי התבואה שהיו האוכל להם. עיניים חומות בהירות ועור שחום מהעבודה בשמש כל היום, שיער חום כהה כמו שוקולד מריר. יש לה צלקת לאורך הפנים מהצלפת שוט שקיבלה כשהייתה צעירה יותר, אך למרות זאת היא לא מכוערת. לא הרבה ישימו לב אליה בקהל אבל כשאתה לידה אי אפשר להתכחש ליופיה.
אופי: היא חרוצה ושקדנית, מאד מתעניינת בלימודים בבית הספר אך נהינת גם מהעבודה אחרי שעות הלימודים. היא עובדת יחד עם הוריה ברעיית הבקר וגידולו, לכן היא מאד טובה בהתמודדות עם חיות ומסוגלת אפילו להיאבק בצורה טובה כיוון שהייתה מידי פעם צריכה לשמור על פרה מלברוח בזמן הרעייה.
כלי נשק/יכולת קרב/שניהם: היא מאד מיומנת עם שוט ומסוגלת אפילו להפיל אנשים כך, מתאבקת מצויינת וזריזה יחסית לגודל שלה.
רציתי להוסיף: בעיקרון אפשר להוסיף או להוריד מה שרוצים, אם זה נוח לך שינויים יתקבלו בברכה :)
אני לא יודעת אם אי פעם אמרתי למישהו באתר כמה אני אובססיבית למשחקי הרעב, זו הייתה סדרת הספרים שהכניסה אותי לז'אנר הפנטזיה פוסט-אפוקליפטית. מחכה שיתחיל :)

07/10/2016 13:50

סתם שאלה: אפשר לכתוב קברניט/ת משחק/מלווה (או מה שאפי לא הייתה)?

07/10/2016 18:04

    כן, זה חלק מאנשי קפיטול.

    07/10/2016 19:50

אוקיי, נשמע מגניב :) אני אנסה:
שם: הייזל מורי
גיל:16
מחוז:7
מראה: שיער חום אדמדם שקצת עובר את הכתפיים (ותמיד אסוף בקוקו), עיניים חומות-ירוקות גדולות, שבשילוב עם העובדה שהיא קצת נמוכה היו גורמות לה להיראות צעירה יותר אלמלא הצלקת שיש לה בגבה (תאונת עבודה) והצלקות הדקות שמכסות את הידיים שלה, בעיקר את האצבעות, משנים של עבודה מאומצת ולא זהירה – אני אפרט בהמשך. יש לה כמה נמשים בהירים יחסית, שקשה לשים לב אליהם מרחוק, וחיוך קצת עקום – בפעמים הנדירות שבהן היא מחייכת באמת. מבנה גוף ממוצע יחסית, אבל ידיים די שריריות (לא כמו אנשים על סטרואידים, אבל כמו אחת שהולכת פעם ביומיים לחדר הכושר להרים משקולות, כי עבודה עם עץ היא עבודה מאומצת).
אופי: היא שילוב של הפכים – מצד אחד זהירה מאוד עם אנשים, לא משתפת הרבה, לא מתחצפת, שומרת מאוד על הפה שלה ועל המרחב האישי שלה, סומכת על אנשים רק לעיתים אבל לא מסתמכת עליהם אף פעם, עושה רושם של טיפוס ביישן ומסוגר, אבל מצד שני היא ממש לא זהירה כשהיא עובדת בנגריה (משרה חלקית) וכשהיא עובדת במפעל בשיוף וחיתוך של עץ גולמי (משרה נוספת) – לכן יש לה כל כך הרבה צלקות, והיא יכולה לפעמים להפיע אנשים שלא מכירים אותה ביכולת שלה ליהיות אסרטיבית ולעמוד על שלה – כי בניגוד למה שרוב האנשים שפוגשים אותה חושבים, יש לה המון ביטחון עצמי והיא יודעת את הערך שלה והיכולות שלה, היא פשוט אוהבת ליהיות לבד, עם השקט והמחשבות שלה, ובלי אלה שלא שווים את הזמן שלה. בקיצור – סומכת על עצמה בלב שלם (לפעמים קצת יותר מדי) ושונאת ליהיות צריכה עזרה ולהסתמך על אנשים אחרים (וגם קצת בעיות אמון כלליות). יש לה חוש הומור לא רע (אוקיי, הוא די טוב). היא תמיד נושאת עליה נשק מוסתר, לרוב סכין או אולר, כי היא יודעת שתמיד עדיף ליהיות מוכנים.
כלי נשק/יכולת קרב/שניהם: בתור אחת שעובדת בנגריה, היא מומחית בשימוש בסכינים, גרזנים, אולרים, מסורים וכ'ו.. אם זה נועד לחתוך או לנסר ומסוגל לעבד עץ, היא יודעת להשתמש בזה. היא הכי אוהבת סכינים קצרות, כאלה שאפשר בקלות להחביא בשרוול או במגף, ואולרים גדולים. היא מוגלת לזרוק סכינים לא רע, אבל היא טובה יותר בהכנת מלכודות מעץ או בטיפוס על עצים, מה שיכול להעניק לה ייתרון על מיועדים אחרים, או אפילו לאפשר לה להפתיע אותם מלמעלה במקרה הצורך (כנראה כבר עם סכין ביד). כנראה גם יכולה לשסף מישהו במידת הצורך.
רציתי להוסיף: האח הגדול שלה נהרג על ידי אוכפי שקט אחרי שחבר שלו הלשין עליו שתכנן לגנוב כלי עבודה (שיכולים לשמש גם ככלי נשק) מהנגריה ולברוח עם עוד כמה אנשים, לכן היא לא ממהרת לסמוך על אנשים. היא לא רוצה להרוג, ותעדיף את הגישה של "חיה ותן לחיות" או לפחות "תעזבו אותי בשקט ואני אעזוב אתכם", אבל לא תיהיה לה בעיה לחסל את אלו שיהיו איום ממשי בזירה במידה והיא תאלץ להתמודד איתם, כי היא טובה בלהדחיק רגשות. אל תספרו לה, אבל עמוק בפנים יש בה חלק שהיה רוצה מאוד אדם אחד שהיא תוכל לסמוך עליו, לחלוק איתו רגשות ומחשבות וכו', למרות שהחלק הזה כל כך לא מורגש שאפילו היא מתקשה להבחין בו, שלא לדבר על להודות שהוא קיים.

08/10/2016 00:49

לא חשבתי שזה יצא כל כך ארוך :0

08/10/2016 00:50

*התכוונתי שונאת להזדקק לעזרה, לא "שונאת ליהיות צריכה עזרה"…
ו*מסוגלת לזרוק סכינים לא רע, לא "מוגלת"

08/10/2016 00:59

*כל מחוז צריך לשלוח נער ונערה שנבחרים אקראית בהגרלה בטקס האסיף. האמת שתכננתי גם לכתוב פאנפיק על משחקי הרעב. אבל עכשיו זה בטח יראה כמו העתקה…. אני רוצה לכתוב דמות

08/10/2016 21:05

אוף!!!!! כתבתי דמות ועמדתי להעלות אותה, ולפני הסתכלתי ליתר ביטחון לראות אם יש כבר מועמדת ממחוז 7 ואז קראתי את הדמות שלך והיא ממש דומה במראה לדמות שלי???? מה שאומר שאצטרך לכתוב דמות חדשה לגמרי. אני מבקשת שישמרו לי את הבת של מחוז 8 ושל מחוז 1 (כן יש לי עיניים גדולות. אני מתכוונת לכתוב את שתיהן )

08/10/2016 22:10

שם: מאוור סיינה וויבר( Mawer Syena Weaver )
גיל: 15
מחוז: 8
מראה: העור שלה לבן חלק ורך ואף פעם לא משתזף והיא שונאת אותו, הוא גורם לה להרגיש ולהיראות עדינה ושברירית.
השיער שלה בצבע חום בהיר- מעט נחושתי, חלק ומגיע עד אמצע גבה, מלא יחסית ולא מתנפח היא נוהגת לאסוף אותו בעזרת סיכה מיוחדת שקיבלה מאמה בצורה כזו: https://www.google.co.il/search?q=מקנזי+פוי&client=ms-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjS7ZSX-svPAhWLOxQKHXskAGkQ_AUIBygB&biw=360&bih=560#imgrc=MiXWOqX0lBzU9M%3A
(אני פשןט לא יודעת איך לתאר את התסרוקת הזו) וזה גורם לה להיראות אפילו יותר צעירה ממה שהיא באמת.
השיער שלה הוא מקור גאוותה, במיוחד כשהוא בוהק בשמש בנחושת.
יש לה עיניים גדולות בצבע חום בהיר- ירקרק
היא מטר שישים ומבנה הגוף שלה דק ועדין אך חזק.
המראה הכללי הוא של בובת חרסינה עדינה.
אופי: היא עקשנית ועצמאית מאוד.
היא נבונה ובעלת זיכרון מדהים.
עליזה ואופטימית יחסיץ
היא מעולה בהעמדת פנים שהיא ילדה קטנה מתוקה ומעוררת באנשים הרגשת מחויבות כלפיה כיוון שהיא כל כך תמימה ושובה תמיד את ליבם ואמונם של הסובבים אותה עד כדי שיהיו מוכנים להקריב עצמם למענה.
הוריה היו נוהגים לומר שיש לה כוח כישוף.
האמת שהסיבה לכך שהיא מצליחה כל כך טוב בהעמדת הפנים הזו היא בגלל שבמקום כלשהו היא אכן מתוקה וילדותית.
היא נאמנה מאוד לאנשים שהיא רואה בהם בני ברית ראויים והוגנים.
בסך הכל קל לאהוב אותה.
רקע: הבת השלישית מתוך ארבע.
בגלל הזיכרון המעולה שלה היא נבחרה ללמוד את תורת הצביעה של הבדים- איזה צמח יוצר איזה צבע באיזה זמן פורח דרכי צביעה הכנה ושימור של הצבע.
היא תמיד הרגישה אהובה וחיכה לה עתיד מספק בהחלט אבל בטקס האסיף הכל נהרס.
לכולם היה ברור שלמאוור אין הרבה סיכויים. למען האמת הם יופתעו אם היא תשרוד שלושה ימים. את קרן השפע הם בטוחים שהיא תשרוד. מאוור לא טיפשה, היא תרוץ לכיוון ההפוך ותנסה למצוא מים או בן ברית טוב.
יכולות קרב/כלי נשק: הייתם מצפים שמאוור הקטנה לא תדע להשתמש בנשק או להילחם אם למען האמת היא מומחית בשימוש בסכינים משנים של חתיכת צמחים ושורשים קשים. גם הידיים שלה חזקות מעקירת צמחים סרבניים. ועם נסיון בהתגוששות עם שלושת אחיה הגדולים שלא ריחמו עליה היא לא תהייה חסרת אונים לגמרי בקרב.
אבל כן, למאוור אין סיכוי לנצח.
רציתי להוסיף: הייתי שמחה אם מאוור תצליח לשרוד לפחות עד לחצי למרות הכל.
וגם אם היא תמצא בן/בת ברית נאמנים
מקווה שהיא תתקבל
תחכה לבת של מחוז 1 מחר

08/10/2016 23:39

שכחתי לכתוב את זה, הנערה ממחוז 1, הנערה ממחוז 7, הנער ממחוז 5, והנער ממחוז 11 שמורים כבר להיות הדמויות הראשיות. סורי, תוכלי לכתוב קרייריסט/ית אחר/ת. סליחה אם לא הבהרתי את זה קודם

09/10/2016 07:28

אוקיי אז מחוז 2. זה אפילו יוצא יותר טוב בשבילי. ואפשר לכתוב דמות אחת שהיא בת 12? אל תדאג היא לא תהייה חסרת אונים.

09/10/2016 11:56

ב 12 אפשרי אבל שלא תהיה קרייריסטית

09/10/2016 12:41

תולי סיסי (או תאליה סיסר בשמה האמיתי -{Talya Siser} ) חיכתה לרגע הזה שש שנים.
סוף סוף היא בת שתים-עשרה ויכולה להשתתף בטקס האסיף.
ולהתנדב.
נכון, רב בני השתים-עשרה פוחדים פחד מוות מטקס האסיף ומקווים שלא להיבחר ובטח שלא להתנדב אבל לא תולי.
תולי קרייריסטית. היא ממחוז 2 ומתה כבר להתנדב.
אתם שואלים למה אימנו ילדה בת 12 להיות קרייריסטית? התשובה פשוטה- היא התעקשה.
לתולי היה אח גדול- וור (War ).
כשמו כן הוא.
מרגע שנולד הוא יועד להיות קרייריסט.
היא אהבה את וור בכל ליבה.
הוא היה אח טוב ותמיד דאג לה.
כשתולי הייתה בת שש ווור בן 16 הוא התנדב.
הוא שרד להיות בין השלושה האחרונים ונלחם עד מוות.
הוא ייצג את המחוז בכבוד.
אבל תולי רוצה לנקום בילד ממחוז ארבע שהרג אותו.
ובשאר המיועדים שבגלל שנשארו בחיים אחיה היה צריך למות.
ולכן היא התאמנה מגיל שש בשביל להתנדב בטקס האסיף הראשון שלה ולהרוג את המיועדים ממחוז ארבע, ואחת- המיועדים שמנעו מאחיה לנצח.
היא מתכוונת לנצח למענו.
הוריה הציעו לה לחכות עד גיל 14 לפחות אבל תולי התעקשה.
היא יודעת שבממדיה הקטנים, עם הגלים הבלונדיניים הרכים והבוהקים של שערה ועיני התכלת הענקיות שלה, כולם יזלזלו בה.
יחשבו שהיא תינוקת.
אבל תולי חזקה ומהירה וגמישה.
וחכמה.
היא מעולה בשימוש בכלי נשק, הרי המחוז שלה מייצר אותם.
היא מסוגלת אפילו להרים אלה כבדה מברזל.
היא התאמנה הייטב.
היא נחושה לנצח ודבקה במטרתה.
היא בטוחה שהיא תצליח.
אביה אמר לה שהיא יהירה מדי וזה יכול להפיל אותה אבל היא סומכת על עצמה.
אולי קצת יותר מדי…
יש לה תוכנית.
היא תכרות ברית עם שאר הקרייריסטים.
אולי המחוזות האחרים יזלזלו בה, אבל המיועד שיתנדב יחד איתה שוחד מראש בשביל להשגיח עליה.
הוא לא יודע מה כישוריה, ותולי תתקע לו סכין בגב ברגע שרק שניהם ישארו, וכל שאר המיועדים ימותו.
היא לא תרחם עליו.
במקום כלשהו, היא מקווה שמישהו אחר יהרוג אותו במקומה.
היא מרגישה שהיא צריכה להגן על המיועד השני ממחוז 2.
היא תנצח. היא בטוחה בכך.
רציתי להוסיף: הייתי שמחה אם היא תצליח לנקום את מות אחיה ולהרוג את השניים ממחוז ארבע ולפחות את הנער ממחוז 1 כי ככל הנראה לא תיתן לתולי להרוג את אחת הדמויות הראשיות שלך.
כמו כן אני רוצה שכולם יכנו אותה סיסי – גם בגלל שם משפחתה, גם בגלל שהיא קטנה וגם בגלל שהיא אחותו של וור (sister…. )
מקווה שסיסי ומאוור יתקבלו

09/10/2016 13:16

רגע, אבל כל הקטע שהיא קרייריסטית.
אתה מסכים לקרוא ולומר לי מה דעתך ואם אולי כן תסכים לקבל קרייריסטית בת 12?????

09/10/2016 13:23

אני יודעת שאני חופרת אבל אני משתגעת כי אם הדמות לא יכולה להיות גם קרייריסטית וגם בת 12 אני אצטרך לשנות לכאן או לכאן ואני רוצה שהיא תתקבל. אז אם תתחבר ותראה את זה- בבקשה תענה

10/10/2016 23:05

מתי מתחיל?

03/11/2016 18:15

    בסופש הזה.
    ואגב, שלום גם לך!!! פאק התגעגעתי לסיפורים שלךךך לאן נעלמת בלי להודיע??????

    03/11/2016 18:20

    חחח סליחה, התגעגעתי גם :)

    03/11/2016 20:49

    אחלה לשמוע שהתגעגעת לסיפורים שלי

    03/11/2016 20:51
572 572

ננסה.
שם: צלופח פסיפ
גיל: 15
מחוז: 4
מראה: כמו כל בני מחוז ארבע: מראה של אנשים שחיים באזורי הים. תוסיפי מה שאת רוצה.
אופי: חסר אופי, פחדן, נוטה לפסיביות.
יכולות: שימוש בפטיש, כישרון רב בבניית ותיקון דברים מעץ. ידע בסיסי בקרב מגע.
רקע: רוב האנשים במחוז שלו עוסקים בדיג. הוא עצמו כמעט לא עוסק בכך. רוב הזמן הוא נוטה יותר לעסוק בתיקון סירות. הוא מעדיף זאת. גם הוא כמו הרבה מחבריו התאמנו כדי להיות קרייריסטים, אך מכיוון שהוא לא באמת רצה להיות קרייריסט, הוא התאמן רק מעט בגלל לחץ חברתי.

19/11/2016 22:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך