carzy pizza
אני חדש אז אני לא בטוח אם מותר להעלות סיפור כזה... אם זה לא בסדר אני אמחק

קורלין (עם נשיקות,לא כלכך מפורטות)

carzy pizza 04/04/2015 807 צפיות אין תגובות
אני חדש אז אני לא בטוח אם מותר להעלות סיפור כזה... אם זה לא בסדר אני אמחק

"אל תשכחו להירשם לערוץ של קולין ולעשות לייק! ביי!” כיביתי את המצלמה והחזקתי אותה בידי. הסתכלתי על קולין שדיברה אל עצמה מול המראה. “אני לא יודעת מה עבר לקהל שלנו בראש כשהם שאלו את השאלות האלה" היא גיחכה,הסתכלתי עליה במבט מלא תשוקה ומיד שלחתי את ידיי אל כתפייה וסובבתי את קולין אליי.הרגשתי כאילו הייתי חסר שליטה,כאילו רציתי לעשות זאת אך לא התכוונתי. “קורי,מה?” היא הסתכלה עליי במבט המום,השבתי לה מבט המום בחזרה והוצאתי צחוק מזוייף,היא השיבה בצחוק מזוייף גם. ניתקתי את ידיי ממנה וחזרתי למצלמה. “זה… זה מה שהקהל שלנו היה רוצה שיקרה" אמרתי והמשכתי את הצחוק המזוייף. היא לפתע הפסיקה לצחוק והסתכלה עליי במבט מתעניין "קורי אני חושבת ש.. שמה שקרה כאן זה.. לא היה מזויף?” היא אמרה בהיסוס והתעסקה עם אצבעותיה בעצבנות. בהיתי בה והתחלתי לאבד את זה “מה אני עושה?” אמרתי בקול צרוד והתיישבתי בעצבנות על הספה,היא ישבה לידי גם "קורי,אני..” “שקט!” צעקתי וקמתי מהספה,הייתי כלכך עצבני שהפלתי לרצפה אגרטל סגול. תפסתי את ראשי בשתי ידיי ופרצתי בבכי. “קורי,אני… אני חושבת שאני מרגישה אותו הדבר שאתה מרגיש אליי" הפסקתי לבכות,ניגבתי את דמעותיי והסתובבתי אלייה "אבל קולין… יש לך את ג'וש,אני לא יכול לעשות לך את זה! תזכרי שאני גם הומו! אני לא יודע איך זה פרץ אליי פתאום! אני..” “קורי.. קורי…” היא התקרבה אליי "פעם אמרת לי שאם אתה תהיה סטרייט,אתה תהיה סטרייט בשבילי,זוכר?” הנהנתי באיטיות "אני חשבתי על זה כל היום אחרי שאמרת לי את זה… ואחרי הרבה זמן ביחד,התחלתי להרגיש בינינו חיבור.” הייתי בשוק רשמי "אבל את כבר מאורסת! את… את מאוהבת!” כן!" היא אמרה "אני מאוהבת… בבחור שהפך לסטרייט בשבילי הרגע" היא הצמידה את כפות ידייה אל הלחיים שלי וקירבה את שפתייה אליי,היא התחילה לנשק אותי. תפסתי בראשה ומשכתי אותנו אל הספה,התיישבנו. היא לפתע התנתקה מהנישוק "מה אני עושה?” היא בהתה בי לכמה שניות "את הדבר הנכון… קולין,את הדבר הנכון" היא חזרה לנשק אותי ותוך כדי קמנו מהספה והלכנו לחדר השינה. לפני שנעלתי את הדלת שמתי פתקית "נא לא להפריע" וסגרתי אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך