LaRrY&ZiAm
זה פאנפיק ישן שכתבתי והחלטתי לחדש אותו להפוך אותו לקצת יותר ראלסטי ויותר מתאים הבנתם (הפרולוג הוא הפרולוג המקורי)

CrAzY- פרולוג-פאנפיק על הארי סטיילס

LaRrY&ZiAm 07/06/2014 964 צפיות 2 תגובות
זה פאנפיק ישן שכתבתי והחלטתי לחדש אותו להפוך אותו לקצת יותר ראלסטי ויותר מתאים הבנתם (הפרולוג הוא הפרולוג המקורי)

בעיירה הקטנה שלנו דברים מתפרסמים במהירות.

כמו שמייקל מיצי' גילח את שערו הארוך, או שמולי ריגלר הזונה של בית הספר רק עכשיו קיבלה מחזור.

אבל השמועה הכי מעניינת היא זה שהארי סטיילס, כן הארי סטיילס הבן של ריצרד' העשיר יצא מבית המשוגעים.

יש כאלו שאומרים שהוא היה מרביץ לרופאים והיה נמאס להם ממנו. אבל אני לא מאמינה לשמועה כזאת. אני לא חושבת שהוא באמת משוגע. אני לא מאמינה לכל מיני דברים כאלו. מה שאני כן יודעת ,זה שאני יודעת מי הכניס אותו לבית המשוגעים.

זה החבר הכי טוב שלי. כן החבר הכי טוב שלי הכניס את הארי סטיילס לבית משוגעים. לחבר שלי קוראים ריצ' פיליג. הוא בעל עיינים ירוקות ושער חום. לפעמים הוא מתנהג כמו משוגע . לא הארי.

אבל עם כל החמלה שלי על הארי יש כמה דברים בלתי נעימים לגביו. זה שהוא לא שם עלי וזה שהוא התנהג בבריונות כלפי. בחיים לא אהבתי אותו. אבל אני לא יצור נותר טינה כלפי אנשים.


תגובות (2)

וואוו איזה יפה זה , נורא אהבתי , ישלך כתיבה מהממת ♥
יצא אצלי עוד פרק , אשמח אם תקראי :)

07/06/2014 14:48

תמשיכי!

07/06/2014 21:50
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך