frozen hearts – episode 1

Lilith 17/07/2014 978 צפיות תגובה אחת

סיפור זה הוא פאנפיק המשלב בין הסרט לשבור את הקרח (באנגלית frozen) לבין הסרט שומרי האגדות.
תחילת הסיפור מתרחשת בנקודת מפגש של שני זמנים שונים.
מנקודת המבט של אלסה הסיפור מתחיל כאשר היא בורחת מההעיר שלה אל היערות כדי למצוא שלווה אחרי שהראתה לכולם שיש לה כוחות.

מנקודת המבט של ג׳ק הסיפור מתחיל כאשר הוא מסתובב בארץ והולך להפיץ את החורף במקומות רחוקים, לפני מחויבתו לשומרי האגדות.

episode 1: one frozen day

היא רצה. ולא הפסיקה לרוץ. משהו בה אמר לה שאם היא תפסיק לרוץ היא תכלא שוב, בתוך הכלא של עצמה.
תחושת השיחרור הזאת שנלוותה לריצה ערערה אותה אך גרמה לה לרוץ עוד יותר מהר.

היא הגיעה כל כך רחוק, מספיק רחוק כדי שתשכח מהכל. מכל הצרות שהיא גרמה להם ומכל תחושת הבדידות שנהפכה כבר לחלק מהאישיות שלה.

היא עצרה, התבוננה סביבה, המקום היה שומם וקפוא. והיא לא יכלה לראות למרחק של יותר ממטר בגלל הערפל הקריר שירד על כל האזור.

היא רק עכשיו התחילה לעבד את כל מה שקרה, מההכתרה עד לחשיפת כוחותיה, תחושות הבושה והאשמה שעינו אותו היו חזקות מאיי פעם וכל מה שהיא יכלה לחשב עליו היה אנה, אנה המסכנה, אותה היא השאירה לבד להתמודד עם הבלגן, אותה היא בעצם השאירה לבד כל חייה והרחיקה אותה ממנה מהפחד שתפגע בה.

היא הסתכלה על הכפפות שעיטרו את ידיה וזכרונות עלו במוחה. מהיום שקיבלה אותם ומהפעם שהם כבר לא עזרו, לא עזרו להסתיר את הכוחות שלה. ואז, ברגע אחד של שיחרור הורידה אותם, והתחילה, כנגד כל מה שלימדו אותה, לממש את כוחותיה.

היא התמסרה לתחושה, ואכן זה היה חזק ממנה. היא עשתה דברים מופלאים, גדולים ואפילו העניקה חיים. היא לא ידעה לשלוט בכוחותיה אך כרגע כל זה לא עניין אותה.
ולפתע, כאילו משום מקום, היא הפסיקה.
אלסה הבחינה בדמות יושבת על קצה העץ. היא פחדה מהדמות, מחשש שיפגע בה, או יותר גרוע, מחשש שראה כל מה שהיא עשתה.

אלסה הזיזה את ידה וכמו פקודה הערפל התפוגג לו והשאיר לאלסה טווח ראייה נקי.

עכשיו היא ראתה אותו. הוא היה ילד מוזר אך לא מוכר לה, הוא סחב איתו מקל עץ קפוא ובכלל לא התלבש לקראת החורף, למעשה, הוא היה יחף.
משהו בהופעתו ערער את אלסה. שערו של הילד היה אפור ועורו כחלחל וכאשר היא הסתכלה עליו, היא חשה צמרמורת עוברת דרכה, דבר שהיה מוזר כי היא לא חשה שום תחושת קור.

הילד ירד מקצה העץ בתנועה קלילה, ולשנייה היה נראה כאילו הא עף.

הוא הלך סביבה והסתובב לידה, כאלו הוא בטוח שהיא לא הבחינה בו, או לא ראתה.


תגובות (1)

וואו, מי לא שילב בין שומרי האגדות ללשבור את הקרח.
אבל את כותבת ממש יפה אז תמשיכי

16/08/2014 12:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך