the greatest hero on earth3

01/05/2018 629 צפיות אין תגובות

זהו פרק שלוש של הסיפור. שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי.

~~~~

אחרי אותו לילה, התחלתי לצאת ליותר ויותר סיבובים ליליים. השוטטות הזאת באמצע הלילה הפכה לרוב החיים שלי. היא אפילו גרמה לי לפספס את מועד ההרשמה לאוניבסיטת ניו יורק,מה שכל כך חיכיתי לו. לראשונה בחיי,הרגשתי חלק ממשהו גדול. הרגשתי…שאני משהו גדול. ואכן,הפכתי לדמות די מוכרת במרחב של פושעי מנהטן- בתוך כמה שבועות השמועה על איש מוזר וחסין כדורים שמסתובב ברחובות מנהטן התפשטה ברחובות האי. פושעים התחילו לזהות אותי,וקראו לי בכל מיני שמות. בשביל חלקם הגדול הייתי הברדס הכחול, בשביל חלקם הייתי man of the night, אבל רק חלקם הקטן זיהה אותי בשמי האמיתי-קוסמוס. למען האמת,גם נהייתי יותר ויותר מוצלח בלהחטיף מכות בעצמי- לא אגיד שנהייתי מומחה לקטטות רחוב בשבועיים, אבל השתתפות במעל מאה קטטות בחודש וחצי עושה משהו לכישורי הלחימה שלך. עוד כישורים מפתיעים שפיתחתי היו כישורי ההתגנבות שלי. עתה,ידעתי ללכת בצללים ולדאוג לכך שכמה שפחות אנשים יראו אותי. אין ספק,הפכתי ללוחם פשע לא רע בכלל בחודש וחצי הזה.

באחד הלילות,בתקופה שכבר הייתי מוכר באזור, הלכתי לסיבוב הלילה הרגיל שלי שכלל הליכה באזור הרחובות שמסביב לבלוק, זליגה לאזור פארק הקטן שהיה לא רחוק ואז ואז חזרה לדירה. הלילה הזה היה לילה שקט. זה היה הלילה הראשון שבו לא נתקלתי בשום אירועי אלימות או פשעים באזור. הלכתי במסלול הרגיל שלי אל הפארק ונעצרתי על אחד הספסלים,לנוח קצת. התיישבתי וסקרתי את האזור שסביבי,ולאחר מכן הורדתי את הקפוצ'ון. "תלבושת נחמדה בחרת לעצמך," שמעתי קול מוכר משמאלי. פניתי כדי לראות מי זה וראיתי את היצור מבית החולים יושב לשמאלי."אני העדפתי את שלי טיפה יותר ראוותנית,אבל פונקציונאליות היא ערך עליון." הוא אמר,חצי בגיחוך." חשבתי שלא אראה אותך יותר," אמרתי."למה אתה כאן?"
"קודם כל,רציתי לראות איך אתה מתקדם." הוא השיב."אני חייב להגיד שלהפוך ללוחם צדק בלשלב כל כך מוקדם זה די מרשים." הוא אמר בהערכה."וגם,רציתי להסביר לך יותר על טבעם של הכוחות שלך.בבית החולים המצב היה קריטי,ולא היה זמן לבזבז."
הנהנתי בראשי,כמסמן לו להמשיך."בתור התחלה,אגיד לך את שמי. שמי הוא נולאן גא-טרום, בן לכוכב בטאקרוזט שבמערכת הכוכבים סארולון בגלקסיית אנדרומדה. אני הוא, כמו שאמרתי,התגלמות היקום- או לפחות הייתי.
בראשית הזמן, נוצרה ביחד עם היקום גם הישות שלו- או אם תרצה,המגן שלו. בתחילה,המגן הזה היה רק תודעה. ואז הוא יצר לעצמו גוף.ואז,הוא התחיל ליצור את שאר היקום.כוחותיו של המגן הזה היו אדירים-הוא עיצב ויצר את רוב היקום המוכר לנו. אם לא הוא-עדיין היינו חבורת אטומים מרחפים בחלל.שמרחפים בחלל." נולאן עצר לרגע,נשם,והמשיך." המגן הזה הוא המקור של כוחותייך,וכחותיי. כשהמגן הזה נהרג בקרב, הדבר האחרון שהוא עשה הוא ליצור לחש כובל,שיעביר את הכוחות שלו."
"אבל רגע,הוא לא אמור להיות בן אלמוות?" שאלתי."השומר מתקיים כל עוד היקום ממשיך להתקיים, אלא אם מישהו מצליח להרוג אותו בקרב." אמר היצור,והמשיך בדבריו." בצורה הזו,הוא יצר את השומרים,שתפקידם להיות המגנים של המציאות הזאת מפני דברים שיכולים להפר את האיזון בה. ביקום תמיד יכול להיות רק שומר אחד. הוא יכול לתעל את כוחותיו של המגן הראשון. ההצלחה שלו בתיעול הכוחות האלה תלויה רק בו- היו מגנים שלא פיתחו הרבה כוחות מלבד הכוח הראשון שניתן להם,והוא אלמוות וחסינות כמעט מכל פגיעה,והיו מגנים שעשו דברים אדירים והיו יצורים רבי עוצמה."
הסתכלתי עליו,חצי מהפונט חצי ספקן. "אז מה אתה רוצה ממני?" שאלתי,למרות שידעתי את התשובה.
אני הייתי המגן לפניך. נהרגתי בקרב עם ישות רבת עוצמה, וכדי להרוג אותה ולשמור על האיזון נאלצתי להקריב את חיי. בכל פעם שמגן נהרג הוא זוכה להעלות אל מעבר למימד הזמן ולהמתין ליורש. לפי המסורת,השומר הבא תמיד חייב להיות על סף מוות,ולכן באתי אלייך. ברגע שבחרת להיות השומר הבא, תודעתי ירדה אל האדמה ואני אתקיים על הכוכב הזה למשך זמן מ,ללא הכוחות שלי. בזמן הזה עליי ללמד אותך את כל המסורות של המסדר-מה מותר לך ומה אסור לך לעשות, מה זה אומר להיות שומר, וגם להתחיל ללמד אותך קצת על כוחותייך. הם ממש לא מסתכמים בחסינות מפני פגיעות ואלמוות."
הסתכלתי אל הלבנה. הרגשתי מעין התרוממות רוח כזאת,כמו לפני משהו גדול. הסתכלתי על נולאן בחצי חיוך."טוב אני מניח ש..למד אותי,מאסטר." אמרתי ופרצתי בצחוק מאושר. היום,אני הופך ליותר מלוחם שכונתי. אני הופך לגיבור על.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך