the greatest hero on earth4

03/05/2018 652 צפיות אין תגובות

זהו פרק 4 של הסיפור שלי. שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי.

~~~~

לאחר השיחה ההיא,חזרתי אל דירתי השכורה. העייפות כבר התחילה להשפיע עליי,וכל מה שרציתי היה להגיע אל המיטה שלי ולסיים את הלילה הזה. בדיוק כשחשבתי שהלילה הזה יכול להסתיים בשקט, שמעתי צעקות בהמשך הרחוב. בחצי חיוך,עטיתי עליי את הברדס והתחלתי לרוץ.
בהמשך הרחוב חיכה לי מחזה מאוד מוזר. בחור בחליפה שחורה וצמודה עמד מחוץ לחנות,מכולת קטנה,ובידו כמה חבילות של שטרות.. גייסתי את הקול הכי עמוק שלי ואמרתי בקול חד וברור-"עצור." הבחור קפא,ראה מי אני,וחייך."השומר של איזור הארלם," הוא אמר בחיוך מסופק."קיוויתי לפגוש אותך."עוד נראה לגבי זה," אמרתי,והחלתי להתקדם לכיוונו ולנסות להחטיף לו אגרוף לפנים. הוא עצם את עיניו ונראה כאילו הוא מנסה להתרכז."טקטיקה מוזרה,"חשבתי לעצמי, אבל כנראה שהיא עבדה-האגרוף שלי חלף דרכו בלי לגרום שום נזק.כאילו הוא עשוי מאוויר."אתה לא יכול לעצור את מה שאתה לא יכול לגעת בו." הוא אמר,צחק,והתחיל ללכת בשלווה כאילו העניין נגמר.ניסיתי לזרוק עליו כל מיני דברים-מקל שמצאתי,פחית ישנה. שום דבר-כל מה שזרקתי פשוט עבר דרכו. הרגשתי כל כך עצבני,שלא שמתי לב שמשהו קורה בתוכי. לפתע,גל של אנרגיה עבר במוחי, וכמו ראיתי את עצמי דוהר אליו למרות שלא זזתי מהמקום.הבחור נפל."מה זה היה?" הוא שאל,מבועת. בעודו מבולבל, הורדתי לו אגרוף לפנים והבחור קרס במקום.
"באמת מה זה היה?" שאלתי את עצמי,מסוקרן.

בבוקר למחרת,התעוררתי מוקדם.חשבתי הרבה על השיחה שהייתה לי אתמול עם נולאן,וזה השאיר אותי במתח. מתח שגרם לי להרדם מאוחר מאוד וגרם לי לקום מוקדם מאוד. הלכתי למטבח להכין לי קפה,ושם כבר חיכה לי נולאן,יושב על אחד משתי הכסאות היחידים בדירה."בוקר טוב." הוא אמר בקול רציני." הנדתי בראשי ומזגתי לעצמי ספל קפה."אז מה לומדים היום?" שאלתי ולקחתי לגימה. נולאן החווה בידו,ולפתע מצאנו את עצמנו באולם גדול מאוד.קירות האולם היו נראים כעשויים מתכת, וכך גם התקרה. הקיר שפניי היו אליו היה עשוי זכוכית. התפעלתי לרגע מהנוף המרהיב שנשקף ממנו,נוף של גלקסיות,כוכבים,וכו',כשלפתע קלטתי-אנחנו לא על כדור הארץ יותר."איפה אנחנו?!" שאלתי בבהלה."הרגע," אמר נולאן."המקום הזה נקרא ההיכל. הוא נמצא מחוץ ליקום שלנו,במרחב בין היקומים. ההיכל הזה הוא המקום המקודש ביותר לשומרים,והוא משמש כמעין בסיס אם לכל שומר באשר הוא. אנחנו נמצאים בחדר האימונים שלו. בבוא היום תלמד איך להגיע להיכל הזה מכל מקום ובכל זמן בתחפוץ,אבל עד אז אני אביא אותנו לפה כדי שנוכל להתאמן." הוא אמר.
"טוב,דבר ראשון,הייתי רוצה לשאול אותך משהו." אמרתי."אתמול,אחרי השיחה שלנו,עצרתי פושע ברחוב שהיה לו הכוח לעבור דרך חפצים מוצקים,כולל האגרופים שלי.בסופו של דבר,עצרתי אותו,אבל משהו קרה-הישות שלי כאילו התנתקה מהגוף שלי.זה נורמלי?"
נולאן הרהר,ואז אמר-"זו אחת מהיכולות הכי חשובות שיהיו לך-כמעט כל שומר מפתח יכולות מנטליות כאלה ואחרות." הוא אמר.הייתי מבולבל." מה זאת אומרת יכולות מנטליות?" שאלתי.הוא פצח בהסבר.
"היקום מתקיים בשישה מימדים שונים-אנרגטי,פיזי,מיסטי,נפשי,מנטלי,זמני,ומרחבי. רוב הישויות מתקיימות במרחב אחד ספציפי או מקסימום שניים,כולל כל אלה שיש להם יכולות כאלה ואחרות. לדוגמה, אם ניקח את ג'ין גריי מהכוכב שלך-היא ישות פיזית,אבל בעלת נוכחות גדולה גם במימד המנטלי,ולכן הכוחות המנטליים החזקים שלה.
השומר הוא הישות היחידה בכל היקום שיכולה להתקיים בששת הממדים בו זמנית ולהשתמש בהם. בעוצמה שלך נובעת מששת הממדים האלה בו זמנית,מה שנותן לך יכולת לשלוט על כל אחד מהם. זה יכול להיות כל דבר שתחפוץ,להדליק אש או לזמן ברק,להשליך מטאור על אויביך או להכנס למוחם בעזרת טלפתיה-כמו שעשית אתמול בלילה." אמר נולאן.
"היום אני רוצה שנתחיל ללמוד תורת לחימה בסיסית של קרב פנים מול פנים. אמנם כבר השגת יכולות מסוימות בתחום,אבל עדיין יש לך הרבה מה ללמוד ומה ללטש. למשל,הבעיטות שלך נראות כאילו אתה מנסה לגרד עכברוש מהרגל שלך." הוא אמר בחיוך." העבודה הזאת ככל הנראה גם תעורר את רוב הכוחות הפיזיים שלך."
"יכולות פיזיות?" שאלתי."כן,כל מה שקשור ליכולות טבעיות של הגוף שלך..כוח פיזי,מהירות משופרת,חושי על,וכו'. אמנם לא תהיה חזק כמו דרמוטרום הקיסר,אבל תהיה מספיק חזק להתמודד בכוח פיזי עם מרבית הישויות שתפגוש." הוא אמר."מי זה דרמוטרום?" שאלתי,והוא נפנף בידו כאומר שזה לא משנה לעכשיו." אני מבטיח לך דבר אחד-אני אלמד אותך כל מה שאני יודע. מה שתעשה עם זה-זה כבר תלוי בך."
נולאן הלך אל אמצע החדר והחווה בידו. מולו הופיעה בובת אימונים,מהסוג שתמיד ראוים בסרטים של קונג פו."קדימה,לעבודה." הוא אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך