כותבת ראשית[:
אימלה בהחלט מפחיד וזה אמיתי רק שתדעו!! היזהרו ברחובות היסתקלו נא לצדדים כדי להישאר חיים רוצים עוד סיפורים כאלה? תגיבו ואולי נעשה!

גוסתא

כותבת ראשית[: 17/02/2017 959 צפיות תגובה אחת
אימלה בהחלט מפחיד וזה אמיתי רק שתדעו!! היזהרו ברחובות היסתקלו נא לצדדים כדי להישאר חיים רוצים עוד סיפורים כאלה? תגיבו ואולי נעשה!

הסיפור המסופר הוא סיפור אמיתי
נא לצאת עם יש לכם מחשב של חברת לנובו .
מומלץ בחום להרחיק מילדים.
……………………………………………………………………………………………………………………..

הכל התחיל מזה שעברתי ברחוב ושמעתי צעקות , גם כלב נובח.
ולפתע ראיתי אנשי ציבור רצים שם לאורך הרחוב , לא הבנתי מה המהומה.
לפתע בחור שווה שוקיים בעל שפם (כמו לבוקי מדני הוליווד) חלף לפניי .
ניגשתי אליו ושאלתי אותו בחרישיות מה כל המהומה .
הוא לחש לי בעוצמה קלילה בוא נא איתי לצד שאוכל לספר לך את כל הספור.
נגשתי אליו והוא התחיל לספר .
עברה אישה ליד ביתה של גוסתא וגוסתא קראה לה לכוס תה .
לכבוד ראש השנה . האישה לא ידעה עם להכנס מכיוון הסבתא היתה נראת לה מרושעת
נכנסה לה לביתה להחדיר מבט .
היא נכנסה לחדר השירותים וכשיצאה גוסתא חיכתה לה עם סכין
הכלב היה מונח בצד שמאל והסכין צד ימין .
לאישה היה גז מדמיע ואז שיצאה , גוסתא התקרבה לאישה התמימה והסבון חכיתה לה ביד .
אמרה האישה לפתע אוי יש פה ריטוט מכיוון הטלפון וכנראה השיחה היתה דחופה אמש .
האישה דיברה בטלפון ואז שהיא הסתובבה גוסתא התקרבה אליה עם הסכין
והאישה פעלה במהירות והוציאה את הגז המדמיע .
גוסתא הרגישה אש בעיניה הבוערות . נשכבה לה על הרצפה ואז האישה התקשרה למשטרה
ובזמן שהיא מדברת איתם
גוסתא קמה עם הסכין האישה הריחה את ריחה הכביר של גוסתא
היא הסתובבה אליה באיטיות פתחה את עיניה חרש והשפיצה לה את הגז כך שלא תוכל לראות בחיה כלום בחיים . ברחה האישה מהבית. וגוסתא שוב קמה וסידרה את הכל והחזירה את הכל למקומם . ואז שהגיע צוות המשטרה האישה הראתה להם את הבית וראו שהכל בסדר .זאת סתם סבתא רגילה ששותה תה המשטרה חשבה שהאישה משוגעת ואז לחשה לה בהודית "मैं अपना बदला दूसरी औरत होगा" (אני עוד אנקום בך אישה)
גוסתא החלה להתעניין בסדרה ששינתה את חייה לצמיתות .
בולי בלבולי כך קרו לסדרה היא הרגישה מבולבלת. שאלה את עצמה למה אני בן אדם רע? למה אני הורגת אנשים ?
אבל באישה הזאת אני חייבת לנקום .
השארתי בקופסא קטנה את הריח שלה .
כעבור 30 שנה
האישה ילדה ילדים הכל היה בסדר
הילדים ניזונו וגדלו עברו פתאום ליד ביתה
גוסתא נזכרה בריחם .
הילדים שיחקו בכדור הכדור פגע בדלתה של גוסתא הכלבים החלו לנבוח כבלון המתפוצץ מפני שגם הם זיהו את ריחם פתחה גוסתא את ביתה אמרה שלום ילדים מתוקים
והאישה עקבה אחרי הילדים שלה בדיוק לפני שהיה מאוחר מידי התקשרה מהר למשטרה שיבואו לראות . המשטרה שוב לא האמינה אבל אמרו האישה מסכנה חולה בראש אבל בכל זאת בואו לבדוק עם זה אכן אמיתי . הלכו וראו היה לה חצר , וגוסתא היתה מוכה שכלית ולא זכרה שיש לה חצר ץ השוטרים נכנסו במהרה האישה גם נכנסה לקחה את ילדיה וחיבקנה זק חזק . האישה אמרה לגוסתא בחרת להתסעק עם המשפחה הלא נכונה מפני שגוסתא היתה מעורבבת בראשה החלה לצעוק मैं मोटा हूँ (אני שמנה )
האיש אמר זהו אני עובר מכאן לשם ולא נשאר כאן אחרי הסיפור המזעזע חרש הזה האדון אמר לו אני גם החלטתי לעבור לסאן פרנסיסקו ץ אזכור אותך אחי תעקוב אחרי באינסטה
טוב אחי .
כף הסתיים הסיפור
ליל מקלטים לכולם.


תגובות (1)

Oh my g-d

21/02/2017 21:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך