כתם לידה תואם פרק 2

roni9 03/07/2013 776 צפיות 7 תגובות

מה את קופצת היא צרחה הרגע החלפתי סדינים את לא מעניינת אותי וגם לי יש ידיים עכשיו עופי צעקתי לה לתוך הפנים ותרקתי עליה את הדלת ואז נעלתי ואז שמעתי את פסיותה מתרחקות בטח היא הלכה להתלונן עלי לאבא שלי אמרתי לעצמי יאלה שתיתלונן למי שבאלה שהיא לא מעניינת נישכבתי על המיטה בוהה בתיקרה…ואז קפצתי מעליה וירדתי מימנה לקחתי מזוודה והתחלתי להתארגן בעוד יומיים מלמלתי לעצמי בהתרגשות הכנסתי את כל הדברים שלי ואת כל החפצים שאני הכי אוהבת בעולם לקחתי תמונה שלי ושל אבא שלי שהייתה קרועה לחצי ולא היה לי תחצי השני תמיד הייתי שומרת את התמונה הזאות היא הייתה יפה אהבתי אותה פחדתי שאמה תירצה לזרוק לי אותה אז שמרתי אותה הכנסתי למזוודה הכל הנחתי אותה בצד ויצאתי החוצה לאכול אהל יש אמת בדבר אחד שעל האוכל של אמה אין מישהו שמוותר לפחות בזה יש לה ידיים ימניות חשבתי לעצמי תמיד 'היא כזאות כשלון'…

גמרתי לאכול יצאתי החוצה לחצר היינו גרים בעיר קטנה של עשירים בלונדון וראיתי את טום ישר רצתי אליו והוא חיבק אותי שאלתי אותו עם הוא ראה את אבא והוא אמר שהוא יצא לפגישה לפני כ10 דקות והוא מסר לי נשיקות באמת תודה נאנחתי בעצב אוף הוא תמיד ישאר כזה רקעתי ברגל אחת ונכנסתי בעצבים לבית ניכנסתי לחדר ותרקתי את הדלת מעצבים יאוו עכשיו אמה תבוא ותתחיל אין לי כח אליה ואז שמעת דפיקות צרחתי עופי מכ… אבל טום סליחה חשבתי שזאות אמה גמגמתי זה בסדר אליסון הוא אמרה ואז הוא שאלה אפשר לשבת בטח אמרתי מפנה לו מקום במיטתי הוא יתישב ואני יתישבתי מחבקת את רגליי ואז טום התחיל אז לאן המחנה הוא שאל ניסה לרומם לי את מצב הרוח..אה המחנה אמרתי… מה קרה שהוא שהוא נזכר בא פתהום אבל זרמתי אה המחנה שלנו לאמסטרדם עניתי אה את עומדת להנות קטנטונת הוא דיגדג אותי ואני צחקתי כן יהיה כיף אמרתי וחיכתי..

כעבור יומיים-
אליסוש רוצי טום צעק צריכים להוריד אותכם בבית הספר ומישם יש לכם אוטובוס לשדה התעופה ואני בטוח שאת לא רוצה לאחר אז קדימההה תמהרי..
ניכנסתי לאוטו חגרתי ואז הוא אמר אליס בלי שטיות בלי התחצפיות למדריכים בלי להתעלל בילדים להשאר קרוב כשאתם יוצאים למסלולים ואז אמרתי לו אני יודעת למה אתה אומר את זה כי אתה היחיד שאוהב אותי ובאמת דואג לי ירד לי דמעה מהעין ניגבתי אותה עם השרבול ואז הוא אמר גם אבא שלך דואג לך הוא הביא לך מכתב את מבינה שהוא עסוק טוב אמר מנסה לחייך אלי אבל אני בשלי הייתי עצבנית גם להפרד מהילדה שלו לשבוע אין לו זמן אוף הוא מעצבןןןןןןןן צעקתי ואז טום חיבק אותי ואמר יהיה בסדר אליס תשמרי אל עצמך ונתן לי נשיקה במצח חיבקתי אותו חזק ואז בכיתי לא מתוך געגוע ביגלל שהרגשתי כמה הוא אוהב אותי ושומר עלי קמה הוא לא קר כמו האחרים הוא תמיד תומך בי ולצידי,
אני אוהבת אותך טום להתראות פסעתי מנופפת לו בידי והוא לי…
הגענו לשדה תעופה עלינו על הטיסה ישבתי לייד הילדה השקטה הזאות
כעבור 7 שעות(הערת הכותבת:סתם המצאתי זמן של שעה) נחתנו בשדה טעופה באמסטרדם נורא יתרגשתי ואז ראיתי מטוס שהיה עליו סמל של אמריקה ידעתי שזה הם ירדנו מהמטוס וגם הם יתקדמנו לעברם…