למי שחובב סיפורי אימה ומתח מקווה שתהנו!

למה לא!?

22/09/2020 472 צפיות 2 תגובות
למי שחובב סיפורי אימה ומתח מקווה שתהנו!

"אלכססססס! " נשמעה צעקה מקפיאת דם.
"לונה איפה אתתת? " צעקתי בחזרה לפחות שתשמיע עוד קול אחד כדי שאני אדע מאיפה מגיע הקול.
"אלכסס אהההה! יש לו סכין ביד! , אהה"
שמעתי את הצעקה שלה זה הגיע מחוץ לחדר שבוא הייתי , המבנה היה חשוך כך שאפילו האור של הירח לא האיר מבעד לחלונות.
"לונה תנסי לברוח מפה כמה שיותר מהר !."
יצאתי בריצה מהחדר אחרי שהעיניים כבר היסתגלו לחושך רצתי במין מסדרון ארוך וחשוך , זה היה ממש מבנה איימים , אני ולונה נישארנו האחרונים מהחבורה אני לא אשכח את המראה שראיתי זה ישאיר סימן לכל החיים צלקת שלא תיעלם לעולם , הכל התחיל בגלל בקבוק זכוכית דפוק אחד שמצאנו על החוף!.


תגובות (2)

ראשית, פוקו, ברוך הבא לאתר.
אתה מוזמן להגיב על סיפוריהם של אחרים, וכך נכיר אותך יותר.
פועל יוצא מכך, שתקבל יותר צפיות לסיפוריך, ואולי גם יותר תגובות.

שנית, עברית.
ריבוי האותיות הסופיות (אלכססססס, כדוגמא) מרדד את משלב השפה. סיפור הוא לא תגובה באתר־רשת, ולא התכתבות ברשת חברתית.
תיאורים יכולים להחליף את הביטוי. "נשמעה צרחה קורעת גרון" "צעקתי עד שנגמר לי האויר". גם שימוש בשני סימני קריאה או אפילו שלושה אפשרי.
"לחדר שבו הייתי" – ללא אל"ף.
"כבר ה(י)סתגלו" – ללא יו"ד.
"רצתי במן מסדרון" – סוג של; 'מין' שייך לזכר או נקבה.
"נשארנו" – שוב, ללא יו"ד.
"זה ישאיר [לי] סימן" – כדאי לדייק.

שלישית, פיסוק.
את סימני הפיסוק יש להצמיד ימינה אל המילה שקדמה להם, ולרווח משמאלם, לפני המילה שאחריהם.
אין שני סימני פיסוק ברצף! שלוש נקודות או סימן תמיהה, הם סימן אחד שמורכב מכמה סימנים.
נסה לקרוא בקול את מה שכתבת. בכל פעם ששטף הקריאה נקטע, יש להוסיף סימן פיסוק כלשהו.

רביעית,
אם מדובר בהקדמה, פרולוג, או 'כריכה אחורית' – ניחא. כסיפור, אין כאן עלילה של ממש.
מיהו אלכס? מיהי לונה? מה הקשר ביניהם? על איזו חבורה מדובר? איך הם הגיעו אל המבנה שבו מתרחש המסופר?
הצלחת לסקרן, אבל לא הבטחת המשך. טעם לפגם.

חמישית,
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

22/09/2020 21:21

    אוקיי תודה על התגובה

    ראשית אני מודעת לשדיעות זה קורה לכל אחד מאתנו בכל זאת עברית שפה קשה.
    שנית זה רק הפרולוג מה שנקרא יש המשך רק צריך להעלות מקווה שנהנת בקריאה אשמח לדעה גם על הסיפורלא רק על הכתיבה .

    23/09/2020 10:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך