אני מתעוררת וזה עדיןן מרגיש מישהו מימולי בחדר שלי אני צועקת אמא אמא והכוח נגמר אני לא יכולתי תוך חמש דקות זה נגמר ומלחיץ.
שמעתם זה אמית הסוף

אוסף סיוטים

23/05/2011 1418 צפיות אין תגובות
אני מתעוררת וזה עדיןן מרגיש מישהו מימולי בחדר שלי אני צועקת אמא אמא והכוח נגמר אני לא יכולתי תוך חמש דקות זה נגמר ומלחיץ.
שמעתם זה אמית הסוף

דבר ראשון הכול חלום זה הסיוט של נופר
זה היה בלילה אמש.. (אתמול)
זה היה בבית הספר זה היה שיעור מדעים ועלינו למעלה לחדר מחשבים
קצת לפני נופר ו מיכל הלכו לשירותים כי לא רצו שיעור ואז .
שכבנו בכניסה לשירותים כדי להציץ שמורה הולכת ואז פתאום שמענו גרפסים אז ברחנו ועלינו עם המורה למעלה כשהגענו למעלה ניקול עקפה את כולם ואפילו את המורה וכולם היו מבולגנים ופתאום שירן הפליצה…
ואחרי זה..נופר ראתה הרבה רוחות רפאים קודם היא ראתה את מלך רוחות הרפאים המכונה שול
ואז היא ראתה כל מני רוחות רפאים אריה,מטלה בגדים, חולצת מעבדה

ואז נופר צעקה אבל הרוחות לא נתנו לה לצעוק, הם סתמו לה את הפה
לא הייתה לה אנרגייה לצעוק…

ורק אז היתעוררה……

הסיוט שלי (מאי)
סיפורי הוא על נערה בת 17 מאזור הצפון לפני כארבעה חודשים ישבתי על הספה בביתי וכשעצמתי את עיני ראיתי נערה יושבת על כסא מעץ, בעל פיתוחים כמו רימונים ,שרואים בבית הכנסת.
חסר היה לי רק מראה פניה, מעבר לזה ראיתי אותה במדויק. לפתע החל הכסא לעלות בכיוון השמיים כשאני מתחתיה מנסה לאחוז בכסא ולא מצליח להגיע אליו.
עברנו כל כחמישה או שישה רקיעים ואז היא נעלמה מעיני. קלטתי בברור גם את שמה. סיפרתי לחברי את הסיפור ולפתע בסיוט ראיתי אותה מתקרבת לפתע אני מתעוררת וזה עדיןן מרגיש מישהו מימולי בחדר שלי אני צועקת אמא אמא והכוח נגמר אני לא יכולתי תוך חמש דקות זה נגמר ומלחיץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך