זאת סידרה שאני כותב על חפצים שמתעוררים לחיים ורוצחים אנשים. כל פעם חפץ אחר.

משעמם פה רצח

27/01/2012 2530 צפיות 4 תגובות
זאת סידרה שאני כותב על חפצים שמתעוררים לחיים ורוצחים אנשים. כל פעם חפץ אחר.

התמונה
ישבנו מול המדורה וסיפרנו זה לזה צ'יזבטים. זה סוג של משחק אצלנו. אנחנו עושים מעגל צ'יזבטים ומי שמפחד מדי, בכל זמן, יכול לפרוש ולצאת מהמעגל. מי שנשאר אחרון זוכה בתואר 'אלוף האימה' של הערב.
ראשון התחיל רועי. הוא סיפר על איש שרוח רפאים רודפת אותו. אף אחד לא הניד עףעף. אחר כך בן סיפר על ילד מטורף שמטייל בעולם ורוצח אנשים. בשלב הזה משה פרש. משה תמיד פורש ראשון.
אחרי משה, אורי פרש. אחר כך אריק. לקחו בערך שעה עד שכל אלה פרשו. נשארנו חמישה. אדם סיפר שהוא שמע סיפור שכל מי ששומע אותו מת. יעקוב פרש. נשארנו רק ארבעה. ואז תום סיפר סיפור ששינה את חיינו. הוא סיפר שליפני שנים, מכשף רשע הטיל כישוף על המקום. הכישוף הוא שכל דבר שקשור לאומנות, יתעורר לחיים. בסוף הסיפור תום צייר תמונה של רוצח מסוכן באמצע המעגל ואמר, שגם התמונה הזאת תתעורר לחיים. אף אחד לא פרש. באמת, איך הוא מצפה שסיפור כזה יפחיד אתנו? זה בכלל לא סיפור שמתאים ל'רביעת הגמר'. המשכנו לספר סיפורים זה לזה, עד ששמעון ניצח. אבל אף אחד לא מחק את התמונה שתום צייר. כשחזרנו לאוהל והלכנו לישון אף אחד לא חשב שזה יהיה הלילה האחרון שלנו.

היתעוררתי אחרי קול צעדים באוהל שלנו. קמתי וראיתי את כל החברים שלי מתים. מישהו חתך להם את הגרון. ואז ראיתי את הרוצח מהתמונה של תום. הוא התקרב עליי עם הסכין…

זכרוני לברכה


תגובות (4)

אהבתי!

תמשיך ככה , זה מותח ומעניין☺

31/01/2012 11:33

אבלה מלחיץץץץץץץץ עלק זיכרוני לברכה הרגתה אותי

31/01/2012 13:46

חחחחח גמאותי XDD תמשיךך !

03/02/2012 08:28

מלחיץץ תמשיךך !

03/02/2012 08:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך