Adelin
מקווה שתואהבו. תגיבו למטה איך יצא הסיפור.....

הבובה המרושעת

Adelin 17/03/2019 1900 צפיות אין תגובות
מקווה שתואהבו. תגיבו למטה איך יצא הסיפור.....

היו חייה לה משפחה .
למשפחה היו 4 ילדים. למשפחה לא היה כסף רב.
ביום חמישי בהיר אחד ביקשה האמא מבתה בת ה7 אמילי . ללכת לקנות אוכל הביתה .
אמא:אמילי ילדה שלי את יכולה ללכת לסופר ולקנות
לחם; חלב; ביצים; גבינה; נקניק; פיתות ; כמה תפוחים; כמה בננות; ו2שקיות אורז עם בשר עוף וכמעט שכחתי גם קמח ומלפפונים ועגביות. תוכלי ללכת לסופר ולקנות את זה בשבילי?
שיהיה לנו מה לאכול .?
אמילי : כן אמא
אמא שלה הביאה לה שטר 100.
ואמרה תקני 2 שקיות חלב; שקית לחם ; אריזת גבינה ונקניק.6 פיתות.8 תפוחים; 6 בננות; 2 שקיות אורז אריזת בשר עוף; 8 מלפפונים ו8 עגבניות.
האמא חיבקה את בתה נתנה לה נשיקה ואמרה תיזהרי אל תדברי עם איש / אישה שאת לא מכירה.
הילדה הלכה לסופר הגדול וקנתה את המצרכים.
מתי שיצאה מהסופר הגדול היא הלכה והלכה עד שנתקלה בבובה. זאת הייתה בובה יפה עם שמלה אדומה שיער בלונדיני ארוך וחלק.
קשת אדומה הייתה לשיער הבובה עיניה היו כחולות כים.
הילדה הרימה את הבובה היא לא הבינה למה זרקו בובה כזו יפה שנראתה חדשה לחלוטין.
הילדה אמרה הקריאו לך נויה . נויה הקריאו לך בובה שלי.
הילדה חזרה לביתה עם המצרכים . הילדה הביאה לאמה את המצרכים. ואמרה אמא תסכלי איזה בובה יפה מצאתי.
אמה הסתכלה על ביתה ואמרה אמילי הבובה יפה אך היכן מצאת אותה ולמה לקחת אותה?
מצאתי אותה בתחנת האוטובוס הנטושה שאף אחד לא הולך בה.
ולקחתי אותה כי היא יפה .
אמא שלה אמרה תחזירי אותה למקום ממנו הבובה באה .
אמילי אמרה לא רוצה אמא
אמא שלה שמה את המצרכים במקרר וביקשה מבתה האחרת סופיה לעזור לה .
אמילי שיחקה עם הבובה כול היום .
אמה קראה לה אמילי ארוחת ערב הכנתי אורז מוקפץ עם בשר מוקפץ .
אוקי אמילי ירדה עם הבובה שלה .
אביה דניאל ; אמה סטפני ו4 ילדיהם אמילי סופיה לוקאס ולאון ישבו ואכלו את ארוחת הערב . אחרי שכולם אכלו .
דניאל אמר הכנת אוכל מאוד טעים .
אמילי מה זאת הבובה הזאת ?
מצאתי אותה השיבה. היא החברה שלי.
דניאל אמר טוב בסדר . שיהיה לכי לישון כבר מאוחר.

הגיע הלילה כולם הלכו לישון בחדרם.
אמילי לקחה את הבובה וחיבקה אותה עד שנדמה .
בבובה הזאת הייתה רוחה של ילדה קטנה בת 10 שנרצחה עם גרזן. רוחה של הילדה הייתה מרושעת מאוד.
שבועיים למחרת אמא ואבא של הילדים יצאו לעבודה .
ואמרו לבנם הבכור בן ה12 לשמור על אחיותיו ואחיו הקטן.
אמילי דיברה עם הבובה שלה .
אמילי קמה ממיטה שלה והלכה לוקאס אחיה הגדול ואמרה לו לוקאס אני רוצה לדבר איתך על הבובה שמצאתי ..
היא מוזרה היא מדברת אלי היא יודעת ללכת .
היא מפחידה אני לא אוהבת את הבובה הזאת יותר . אתה יכול לזרוק אותה לפח
לוקאס אמר מה זאת אומרת מדברת אליך מה היא אומרת לך?
היא רוצה להרוג אותי אני מפחדת לוקאס אני רוצה לישון איתך היום בבקשה !!
טוב אמילי בואי נלך לאכול. לוקאס הביא לה פנקקים ואמר איפה סופיה ולאון את יודעת אמילי?
לא הושיבה אפשר. לבוא איתך בבקשה.
טוב לוקאס קרא ל2 אחיו סופיה ליאון ארוחת בוקר . תרדו למטה . לוקאס קרא להם 3 פעמים אך לא שמע שום קול או תגובה מהם. לוקאס אמר לאימילי תישארי כאן תכף אני בא .אמילי אני מפחדת להיות פה לבד . לוקאס אמר אם כך בואי איתי אחות קטנה.
לוקאס עלה למעלה הוא לא שמה דבר הוא נכנס לחדר של ליאון וראה דבר מזעזע הוא ראה את אחיו הקטן ליאון בן ב11 שוכב על הרצפה מכוסה בדם . בטנו הייתה עם חור עצום שנזל ממנו מלא דם אך הוא נשם . לוקאס נבהל ורץ לחדר אחותו סופיה בת ה9 סופיה הייתה שכובה בתוך שלולית דם ענקית כשעיניה מוצאות החוצה והיה לידה פתק עם מלא דם שכתוב הפתעה.
לוקאס הבחין שאחותו סופיה מתה.
אך אחיו ליאון לא מת הוא התקשר לאמבולנס במהירות ואמר הצילו מישהו רצח את אחותי בת ה9 ואחי בן ב11 פצוע קשה בבקשה תבואו מהר . אני חושב שזאת הבובה עשתה זאת. הבובה שאחותי מצאה לפני שבועיים.
כעבור 10 דקות הגיעו המשטרה והאמבולנס .
מתי שהאמבולנס בא הוא קבע את מותה של סופיה בת ה9 ולקחת את ליאון ישירות לבית החולים לוקאס הלך עם אחיו הקטן ולקחת את אמילי אחותו הקטנה איתו .
לוקאס התקשר לאימו ואמר אמא תבואי מהר . ליאון גוסס הוא נדקר מלא פעמים בבטנו וסופיה היא מתה .
אבל לא נכנס שום פורץ לבית .
כעבור 10 דקות הוריהם באו ..
אמילי אמרה לה אמא זאת הבובה. היא אמרה שהיא תהרוג אותי ולבסוף היא הרגה אותה את סופיה .
כעבור שבועיים מצבו של בנם בן ב11 לאון השתפר .הוריו ישבו לצידו יום וליל.
הבלש אמר על המקרה בבית ואמר אין סימני
פריצה איש לא נכנס לפה אבל מצאנו משהו ליד ביתך המתה הייתה בובה אם שימלה אדומה וקשת אדומה עיניים כחולים ופרצוף שמח שהבובה הייתה מכוסה במלא דם .
האמא אמרה תשרפו את הבובה .
השוטרים לקחו את הבובה וזרקו אותה לאח . הבובה חייכה חיוך ואמרה אני הרצח אותכם .
היא יצאה שרופה באש. ורדפה אחריהם . ומרה אתם תמותו אמרה 3 פעמים .
השוטרים ברחו מהבית . וטרקו את הדלת.
הבית היה ריק עד שיום אחד האם אמרה אנחנו חייבים להיכנס לבית שם הרכוש שלנו .
האבא אמר לא לאון במצב רע .
הבת שלנו מתה בבית .
נגור אצל אמא שלי ואבא שלי . הם השמחו שנחייה איתם.
האם אמרה שם כול הרכוש חייבים לקחת אותו.
לא אמר האבא בתוקפנות .
לא חוזרים לבית ההוא יש שם בובה רוצחת ומסוכנת.
האם הקשיבה לבעלה . ולא הלכה לבית אך
כעבור שנה בנם השתחרר מבית החולים.
האבא לקח את שלושת ילדיו לבית אמו והם חיו שם.
אמם של הילדים חזרה לבית ההוא שננטש בשנה שעברה ושם שם הייתה הבובה. .
ברגע שהאם פתחה את הדלת היא ראתה בובה רצה לעברה ולא יכלה להגיב מפני שזה קרה כול כך מהר הבובה הוציאה סכין מיטבח ענקית ונעצה את הסכין בבטנה פעם אחר פעם . האם אמרה בבקשה תפסיקי .
הבובה רצחה את האם וברחה מהבית הבובה רצתה למצוא את הקורבן הבא שלה היא חזרה בדיוק לאותו מקום שאמילי מצאה אותה.
וחייכתה עד שהקורבן הבא יבוא והיא תוכל לרצוח אותו .
עד כה הבובה רצחה 29 קורבנות הבובה הבטיחה לאמילי הקטנה שהיא תרצח אותה והיא אכן התכוונה לרצוח אותה.
יום למחרת נודה לאביהם שאשתו נפטרה ברצח .
האב היה בטוח שאשתו נרצחה על ידי אותה בובה .
ואמר אמילי סתכלי איזה נזק עשית שלקחתי אותה את יותר לא מרימה דבר מהרצפה ובטח לא בובה זו הסיבה שישאירו את הבובה.
יום למחרת אמילי הלכה ברחובות לבית הספר ועברה ליד אותה תחנה .
ופתאום משהו לא צפוי קרה הבובה הייתה מאחוריה . אמילי ניסתה לרוץ ולברוח היא זעקה לעזרה .הבובה דקרה את אמילי בעיניה בבטנה ובגופה ואמרה ההפתעה אמרתי לך שתקבלי אותה והנה קיבלת את ההפתעה שלי אמרה ודקרה אותה שוב שוב חשוב. אמילי מתה אך לפני מותה אמרה תפסיקי אני מתכננת .
באותו יום האב התקשר למשטרה ואמר שבתו נעדרת . המשטרה חיפשה וחיפשה ולבסוף כעבור שבוע אמרו
אדוני ביתך נמצאה היא מתה לפני בערך שבוע. עיניה נעקרו ממקומן שיניה הוצאו ממיקומם ולשונה חתוך ל2 הילדה נדקרה מאות פעמים .
ולידה הייתה הבובה .

הבובה היא הרוצחת.

שנים מאוחר יותר האב המשיך לגדל את שני בניו בידיעה שבובה אכזרית רצחה את 2 בנותיו ואישתו.
6 שנים מאוחר יותר האב שמע בחדשות על ילדה בת7 שנרצחה
וגופתה נמצאה בלי שיניים עם צוואר חתוך ועיניה מוצאות מהמקום . ולידה הייתה אותה בובה. עם השמלה האדומה והעיניים הכחולות מחייכת שמצאה את הקורבן הבא קורבן מספר 39 מי יהיה הקורבן הבא של הבובה.
לאב הייתה צמרמורת אך מאז לא שמע על הבובה יותר .
והבובה חיפשה את הקורבן הבא שלה והיא חיכתה עד שיבוא הילד המתאים לרצוח אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך