לצערי או לשמחתי לא היו לי עוד חלומות כאלה אם יהיו לי אני יעלה גם אותם אבל זה נראה כאילו זו חוויה של פעם בחיים כמו לראות UFO או משהו כזה, זה לא קורה יותר מידי פעמים ותודה שקראתם.

חלום מפחיד ומוזר

12/08/2018 1878 צפיות אין תגובות
לצערי או לשמחתי לא היו לי עוד חלומות כאלה אם יהיו לי אני יעלה גם אותם אבל זה נראה כאילו זו חוויה של פעם בחיים כמו לראות UFO או משהו כזה, זה לא קורה יותר מידי פעמים ותודה שקראתם.

היי, הסיפור הבא הוא אמיתי לגמרי וקרה לי אישית כך שאני מספר אותו ממקור ראשון, אין לי הוכחות אז פשוט תצטרכו להאמין לי.

אני לא זוכר את השנה 2013 אולי 2014 זה היה מוצ"ש וראיתי סרט מפחיד לפני שהלכתי לישון אני זוכר שדי פחדתי לפני שהלכתי לישון.

החלום שחלמתי לא היה צלול אבל הוא היה החלום הכי מוחשי שחוויתי, אני בדרך כלל לא זוכר חלומות בכלל בטח לא לפרטי פרטים, אבל את החלום זכרתי ממש ממש טוב כאילו באמת הייתי שם.

בחלומי אני בתוך בית יותר נכון בקתה באמצע יער ואני זוכר שחשבתי (אני זוכר גם מה חשבתי בחלום) שכמה רוצחים סדרתיים התאספו פה ועשו אחלה שותפות לדירה, בעודי מתבונן וחושב מה לכל הרוחות אני עושה פה מופיע מולי ייצור,
יותר נכון גמד עם פנים ממש מוזרות את הפנים שלו אני כבר לא זוכר אבל אין ספק שהוא היה די קריפי.

ואז הגמד אמר את המשפט היחיד שנאמר בחלומי: "זה לא החדר שלך, אבל זה החדר של יורי", ליורי נחזור בהמשך אבל אני די בטוח שהוא התכוון ליורי שאני חשבתי עליו.

הוא הראה לי את "החדר של יורי" אז פתחתי את הדלת ונכנסתי, "החדר של יורי" נראה כך – כל הקירות היו מלאות בדם, המון המון דם כאילו מישהו ניסה לצבוע אותם אבל עשה עבודה של ילד בין שנתיים, החדר היה ריק חוץ מדבר אחד בצד שמאל של החדר היה שם טוש מקלחת לא משהו איכותי משהו שמזכיר מקלחת מבסיס צבאי נטוש של שנות השמונים המוקדמות, על הטוש היה תלוי עטלף הפוך בגודל של משהו כמו 2 מטר העטלף היה מת הוא דימם וזה נראה כאילו מישהו לקח חרב וחתך לו את הצורה.

פה נגמר החלום אבל לא הסיפור, שקמתי בבוקר הייתי כולי באקסטזה אני לא חולם חלומות כאלה ובטח שלא זוכר אותם כל כך טוב אני ממש מצטער שלא רשמתי את כל החלום עוד באותו בוקר, אגב בכלל לא פחדתי בזמן החלום הייתי במין אופוריה מוזרה כזו, לא חשבתי שזה משהו על טבעי אבל שיניתי את דעתי עוד באותו הבוקר.

קמתי והלכתי לעבודה, וחיכיתי ליורי שיבוא, יורי באותה תקופה היה החבר הכי טוב שלי וממש אהבתי אותו הוא גם היה בן אדם יותר חכם ממני ובלי להשתחצן אני לא פוגש יותר מידי כאלה.

הוא הגיע, נתתי לו לעבור על כמה מיילים של סוף השבוע ואמרתי לו בא נרד למטה לסיגריה וקפה כמו שאנחנו תמיד עושים, וסיפרתי לו את כל הסיפור עם כמה שיותר פרטים.

ועכשיו הגענו לסיבה למה אני די בטוח ששד גרם לי לחלום את החלום, יורי הלך לישון לפני באותו לילה אבל משהו דפק לו החלון והפריע לו הוא ניסה לבדוק מה זה אבל לא הצליח, הוא ניסה להיפטר מזה ולא הצליח בסוף נמאס לו והוא הלך לישון, הוא כן אמר לי מה הוא חשב שזה היה, ונחשו מה הוא חשב שזה היה..עטלף,
הדבר האחרון שיורי חשב עליו לפני שהוא הלך לישון היה עטלף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך