מולי עולה מדרגה…

07/05/2010 1807 צפיות 3 תגובות

ביפן בשנת 1953 קרה המקרה….
היתה ילדה חמודה מאוד עם שיער חלק שחור וגולש..היא היתה יתומה כי הוריה נרצחו בגלל סיבות שעדיין לא הצליחו לגלות מה הן..הילדה גרה לבד בבית אחד בקצה השכונה וילדה לא היה כלום מלבד הבובה שלה לבובה היא קראה מולי היא היתה שייכת לאימה שהיתה בגילה..כל לילה שהילדה פחדה היא חיבקה את מולי חזק חזק עד שנירדמה לילה אחד היא שומעת מין קול נמוך של ילדה שרה:"מולי עולה מדרגה מדרגה…."
הילדה חיבקה את הבובה חזק ונירדמה.לילה אחרי זה היא שומעת שוב את הקולות האלה של ילדה שרה בקול נמוך ואז הוא מתחיל להתחזק:"מולי עולה מדרגה מדרגה מולי…" הילדה חיבקה את מולי חזק חזק!! ונירדמה.אחרי 3 ימים היא מתעוררת בגלל אותה ילדה שרה"מולי עולה.." הילדה הקטנה החליטה לקם מהמיטה ולראות מה זה מולי לא היתה איתה היא נישארה במיטה ואז היא מתקרבת למדרגות והיא שומעת קולות של הליכה מישהו הולך במדרגות והקול הולך ונעשה יותר חזק:"מולי עולה מדרגה מדרגה מולי הולכת לרצוח אותך!!!"
מולי הבובה דקרה את הילדה עם סכין שלקחה מהמטבח…

מתברר שהמשטרה גילתה שאימה של הילדה היפנית הקטנה מתה באותו מוות ומה בנוגע לאביה? את זה עוד מנסים לגלות…..


תגובות (3)

O.O

25/08/2010 16:27

שטויות כ"כ..מכירה..למה שבובה לעזזל תחייה?!
זה מתוך סרט אחד זה בכלל לא אמיתי

11/02/2011 13:56

סיפור יפה וקצת פחיד נבהלתי בלילה…חחחח

25/02/2012 02:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך