naruto
סליחה על העיכוב של הפרק אני חושבת שהאריך אותם קצת מי שבעד שירשום לי בתגובות

ממלכת הלילה פרק 2

naruto 01/12/2016 906 צפיות אין תגובות
סליחה על העיכוב של הפרק אני חושבת שהאריך אותם קצת מי שבעד שירשום לי בתגובות

~נקודת המבט של אדוארד~

"שמעת את זה זה קול של בחורה " אמר חברי הטוב ברק " תזהר זה מתקרב, תעמוד מאחוריי יש מצב שזה האויב" אמרתי" אני לא עד כדי כך חלש " תקעתי בו מבט זועף " אוקיי,אוקיי רק תרגע אתה מפחיד כשאתה כועס " אני מתחיל לראות וכשהצל מתקרב אני נעמד בפוזת התקפה" זה ,זה…." אמרתי בשוק כששנינו עומדים עם פה פעור מהדלת יוצאת ילדה בערך בת 16 עם שער בלונדיני בהיר מגיעה לה עד הטוסיק עיניים כחולות עם גוון שחרחר היא לובשת שמלה לבנה אחרי שהיא רואה את העמידה שלי ואת פי הפעור לרווחה היא לא מתאפקת וצוחקת בלי הפסקה " אני מרגיש כל כך מטומטם …."
" אתה לא היחיד " אמרנו בזמן שהיא צוחקת על שנינו " אני מצטערת אני לא יכולה " היא אומרת וממשיכה לצחוק בינתיים שתחושת מבוכה עוטפת אותי " אני מצטער אנחנו לא רגילים שבאים לפה וזה היה די מלחיץ כשהופיעה קול של בחורה ו…. " עצרתי לרגע לחשוב איך להמשיך את המשפט " בקיצור אני מצטער " נשמע צלצול " ברק זה מהטלפון שלך " הוא הנהן
" זאת אחותך "
" למה היא מתקשרת אליך?" ברק עונה לטלפון " הלו חכי עכשיו אני הביא לך את אדוארד,,,מה ?לברוח אני לא מבין אותך… הלו, הלו " הוא עצר לרגע " אדוארד משהו רע קורה " הוצאתי את הטלפון שלי ממהר להתקשר אליה " היא לא עונה זה משהו רע תישאר פה יכול להיות זה… " עצרתי הוא הנהן " תעצרו מה קורה פה אני לא מבינה כלום "
" סיפור ארוך " אמרתי והתחלתי לרוץ " חכה אני בא איתך " לא היה לי כוח להתווכח איתו רצנו עד שלבסוף הגענו לבית שלי " חכה ואל תכנס עד שני אסמן לך "
"אתה לא תיתן אני מכיר אותך יותר טוב מכף היד שלי " נאנחתי " טוב כנס איתי, יש לך הזדונות אחרונה אתה בטוח שאתה רוצה לבוא איתי " הוא הנהן אני מסמן לו לבוא אחריי אנחנו נכנסים " הפתעה!!!!! " הם צועקים במקהלה אני עומד בשוק לא יודע אם לכעוס או להיות שמח שהם חיים " מזל טוב אדוארד " הילי אומרת ( רק מזכירה הילי היא אחותו הגדולה ) ומתקרבת לחבק אותי כעס מתחיל לעלות בתוכי הם לא יודעים עד כמה מבוהל הייתי חשבתי שלא אראה אותם יותר בחיים " תודה רבה " אני אומר מנסה להישמע רגוע " אני יוצא לריצה " אני סוגר את דלת הכניסה מתחיל בהליכה עובר לריצה קלה ואז לריצה הכי מהירה שלי ובלי שאני שם לב אני מתרחק מהבית אני רואה שני אנשים חוסמים לי אני עוצר " לאן אתה חושב שאתה הולך " אמר אחד מהם " עכשיו אתה שלנו " אמר עוד אחד שעמד לידו ואז אני מתחיל לקלוט אלה הם האויבים……

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך