TomerCAR
אחרי שנת 2020 הנוראית, הייתי בטוח ש2021 תהיה טובה יותר.. אבל אוי כמה תמים הייתי...

2021: השנה הגרועה ביותר בהיסטוריה של האנושות

TomerCAR 31/12/2020 1091 צפיות אין תגובות
אחרי שנת 2020 הנוראית, הייתי בטוח ש2021 תהיה טובה יותר.. אבל אוי כמה תמים הייתי...

2021
נכתב ע\"י: תומר כרמלי (חפשו את הגרסה המוקלטת ביוטיוב)

שימו לב, הסיפור הבא נכתב בכוונה באופן קיצוני ומפחיד, כל התרחישים הם דמיוניים ואין לקחת אותם כהשערה של מה שעלול לקרות בשנת 2021.

אייייי… 2020 הייתה באמת שנה נוראית מלאה באירועים נוראים, השריפות באוסטרליה, המוות של קובי בראינט, המחאות בארה\"ב.. וכמובן מעל כל זה… מגיפת הקורונה שהשתלטה על כל העולם והרגה כבר מאות אלפים… טוב… איך אומרים? לפחות יש אור בקצה המנהרה? הייתי בטוח לגבי זה… הייתי בטוח שכל הבדיחות על זה שהכל ייגמר כששנת 2021 תתחיל יהיו אמיתיתות… הייתי בטוח שזה רק המזל הרע של 2020… אבל אוי… כמה שטעיתי.

זה היה ערב ה-31 בדצמבר 2020, כמדי כל סוף שנה… הייתי אמור להיות בכיכר הטיימס סקוור בניו יורק.. חוגג עם כל ההמונים ומתנשק עם בת זוגתי בדיוק שהשעון מכה בחצות ואז לחגוג ולשתות עם כולם לכבוד השנה החדשה..

טוב.. בגלל המגבלות של נגיף הקורונה וכל הריחוק החברתי, השנה לא יכולתי לחגוג עם כולם בטיימס סקוור… גם לא יכולתי לטוס לניו יורק… אז נשארתי בבית שלי בתל אביב. הזמנתי כמה חברים לצפות ביחד במשדר חגיגות השנה החדשה בטלוויזיה מהסלון הקטן שלי, לקראת השעה 23:00 כולם הגיעו.. הזמנו פיצות, פתחנו שתייה ושמנו שירים.. אני וחברה שלי רקדנו לנו בסלון בעודנו שיכורים ומצחקקים, עד שלפתע אחד החברים שלי קרא לנו לבוא מול המסך, \"מתחילים בספירה לאחור!!\" מיד הבטתי על השעון הדיגיטלי שבממיר שלי, השעה הייתה 23:58, חברה שלי משכה בידי וכולנו התאספנו סביב הטלוויזיה, על המסך היה שידור חי של הטיימס סקוור הריק בניו יורק ועל הבניין מוקרנת הספירה לאחור. \"אתה מוכן לנשיקה השנתית שלנו?\" חברה שלי לפתע לחשה לי, \"ברור מאמי… לחיי שנה טובה הרבה יותר!\".

כולנו הרמנו את הכוסות באוויר והכרזנו \"5… 4.. 3… 2… 1….!!!\" ואז מיד חברה שלי דחפה את שפתייה אל שלי והתנשקנו לקולות הרקע של חברים שלי צורחים מאושר \"האפי ניו ייר!!\" כולם צעקו ואחרי כמה שניות של הנשיקה הטובה בחיי, הסתכלתי על הטלוויזיה, זיקוקים היו באוויר ואורות צבעוניים מילאו את השמיים… \'הייי…. סוף סוף השנה הנוראית הזו נגמרה\' אמרתי לעצמי.

כל החברים שלי התחילו לרקוד ולשתות וגם חברה שלי ואני, לפתע אחד החברים שלי עצר את החגיגה וקרא לי.. \'תומר…\' אני מיד הסתובבתי במהירות וכמעט נפלתי מרוב שיכרות, \'מ.. מה העניין?\' שאלתי אותו.. הוא הצביע על השעון בממיר שלי… הראייה שלי הייתה מעט מטושטשת בגלל האלכוהול אבל מיד שפשפתי את עיניי והבטתי בשעה… (בום) השעה הייתה 23:61, השעון לא התחלף לחצות.. אלא המשיך את הספירה של היום של ה-31 בדצמבר…
\"מה לעזאזל?!\" אמרתי… א.. אין סיכוי שזה קורה… אנחנו כבר ב-1 בינואר!
מיד הסתכלתי על חבר שלי, הוא היה נראה רציני אבל כששאלתי אותו שוב מה קרה הוא לפתע צחק: \"סתאאאאםם, תכננתי מוקדם יותר את השעון ככה שהוא ימשיך את הספירה של היום הקודם\" ואז מיד הוא התעסק עם הממיר לכמה שניות ואז השעון בממיר התאפס להיות 00:01.
\"חתיכת אידיוט!\" צעקתי עליו ונתתי לו בוקס בצחוק, \"אתה יודע איך הבהלת אותי?!\" הוא צחק ואמר לי שהוא רצה לראות איך אני אגיב.. באמת שהוא הצליח.. לרגע הוא גרם לי לחשוב שאנחנו ממשיכים עם השנה הנוראית הזו… חזרנו לחגיגות בסלון שלי, רקדנו… שתינו.. ולבסוף גם הקאנו… (צחוק).

ינואר

קמתי חיוור כולי, פתחתי את עיניי לאור השמש שקרנייה העירו את כל הסלון המבולגן שלי.. לקח לי כמה דקות טובות להתאפס על עצמי, קמתי מהרצפה שעלייה נרדמתי.. כל הבית שלי היה מבולגן, כל החברים שלי ישנים בפוזיציות הזיות וחברה שלי ישנה לבדה במיטה בחדר שלי. (אנחה) נראה שבאמת נהננו אתמול בלילה. מיד הסתכלתי בפלאפון שלי כדי לבדוק מה הייתה השעה, 9:41 בבוקר, ה-1 בינואר 2021.

נאנחתי לרווחה, המתיחה האכזרית של חבר שלי באמת הפחידה אותי, אבל זהו… 2020 נגמרה… אנחנו בשנה חדשה.. ואני מקווה שהיא תהיה יותר טובה מהקודמת.

עוברים כמה ימים ונראה ששום דבר מיוחד לא קורה… הקורונה עדיין פה והחיסון עדיין בשלבי האישור שלו… עד שאנחנו שומעים ההצהרה מיוחדת של הנשיא היוצא דונלד טראמפ בפני כל רשתות הטלוויזיה בעולם, הייתי בטוח שהוא עומד להכריז על ההישג האחרון שלו, על החיסון שעובד ב-100% הצלחה, אבל.. הוא ניגש למצלמות.. ואמר משהו אחר… : , \"משרד הבריאות של ארה\"ב גילה כי וירוס הקורונה החל בתהליך מוטציה קטלני, צעירים כבר לא חסינים למוטציה ואחוז התמותה ממנו צפוי לעלות מ-2 אחוז ל-48 אחוז\". הייתי בטוח שזו בדיחה, שטראמפ המטורלל הזה בטח שוב אומר שטויות.. אבל התחילו להגיע הצהרות ממשרדי בריאות שונים ברחבי העולם שאישרו שגם אצלם הוריוס עבר שינוי קטלני בהרכב הגנטי, אצל חלק אחוז התמותה היה נמוך יותר ואצל חלק גבוהה יותר… אבל המוטציה הזו החלה להתפשט ברחבי העולם… לקראת אמצע ינואר, ארגון הבריאות העולמי הכריז על סגר עולמי, כל הטיסות בוטלו, וכל ממשלה הונחתה ע\"י האו\"ם להיכנס לסגר כללי לזמן בלתי מוגבל. גם פה המדינה נכנסה לסגר כללי… צה\"ל סגר ערים.. גם את תל אביב. חברה שלי עברה לגור איתי… למזלי… הייתי מספיק חכם כדי לקנות מאות פחיות שומרים כבר בסגר הראשון באפריל 2020, אז ככה שאנחנו שרדנו לנו בנתיים בדירה הקטנה שלי.. אבל שמעתי מחברים שלי שכל הסופרים בארץ התרוקנו… הרחובות היו ריקים.. חודש ינואר בהחלט היה התחלה ברגל שמאל של 2021… (אנחה) אבל… אני אופטימי.

פברואר

נראה שאירוע שפוי ראשון קרה ב-2021, הנשיא הנבחר של ארה\"ב, ג\'ו ביידן, הושבע בטקס מצומצם בבית הלבן, שקורה תמיד ב-20 בינואר, אבל בגלל הסגר העולמי, נדחה לתחילת פברואר. בכל מקרה, חשבתי שאולי לביידן תהיה שיטה יותר טובה להילחם בנגיף המסוכן מתמיד בניגוד לנשיא טראמפ… ונראה שהוא באמת ניסה.. כשהנשיא החדש נכנס לבית הלבן הוא קיים את ההבטחה שלו והעביר המון כסף למציאת חיסון חזק יותר… אבל זו לא ההבטחה היחידה שהוא קיים.
הנשיא ביידן חידש את היחסים עם איראן, שהתדרדרו בכהונתו של טראמפ. מה שהביא לחידוש הסכם הגרעין… איראן שוב יכלה להמשיך בתהליך פיתוח פצצת האטום שלה… אבל מה שביידן ושאר העולם לא ידעו.. זה שהאיראנים התקדמו בחשאיות במשך כל הזמן הזה והתקדמו מאוד בתהליך פיתוח פצצת האטום שלהם. חברה שלי בשלב הזה מציעה שאני והיא נברח מהארץ, אבל אני אומר לה שזה בלתי אפשרי בגלל הסגר, היא ישר משתמשת בדמיון היצירתי שלה ואומר שנפרק את הארון הענקי שבחדר שלי ונשתמש בו כסירה, אני צוחק ומחבק אותה ואומר לה שיהיה בסדר.

מרץ
חודשיים שלמים של 2021 ונראה ששום דבר טוב לא קורה בנתיים.. הקורונה שעברה מוטציה הורגת פי 3 בחודש ממה שהרגה בכל 2020, רף המתים חוצה את 5 המיליון… מביניהם אנשים רבים עם משפחות אבל גם ידוענים… מדונה, ג\'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, אבל גם מנהיגים ברחבי העולם, דונלד טראמפ, בני גנץ, אנגלה מרקל ואפילו המלכה האהובה שכולם חשבו שתהיה לנצח מתה… העולם באבל. אבל עוד בן אדם אחד שמת מהמוטציה.. הוא עלי חמנאי, המנהיג העליון של איראן… האיראנים משתגעים מזה… ומאשימים את ישראל בכך שהשתילו את הוירוס החדש בגופו… ישראל מכחישה. אבל למרות כל המתח, נשיא ארה\"ב ג\'ו ביידן, לא עוצר את ההסכמים ואיראן ממשיכה במרץ להגיע לנשק האטומי שהיא כלכך משתוקקת להשתמש בו. בשלב הזה… חברה שלי מחליטה לעזוב אותי… היא אומרת שהיא לא יכולה להישאר פה… היא השאירה לי פתק ליד המיטה בבוקר של ה-10 במרץ שעליו חתום השם שלה עם סימן אדום של שפתייה… נשיקה אחרונה… לא שמעתי ממנה מאותו יום… אני כבר הרבה זמן סגור בדירה שלי, לאט לאט מאגר האוכל שלי הולך ונגמר. אני לא יודע איך אני אשרוד את המשך השנה הזו.

אפריל
עתיד טוב לא נראה באופק… אולי.. אולי טעיתי.. אני קם בבוקר ה-1 באפריל, מכין לעצמי קפה שחור כי אין כבר מזמן חלב, ויוצא למרפסת הקטנה שלי.. אני מסתכל על הרחובות הריקים של תל אביב.. דווקא בתאריך שבו נהוג למתוח אני מסתכל על העולם ומתפלל שכל שלושת החודשים האחרונים היו מתיחה אחת גדולה… אני לוגם בשקט ובעצב מהקפה.. ובא להיכנס פנימה לעוד יום של להיות תקוע בבית. אבל שנייה לפני שאני נכנס… (אזעקה מתחילה) אזעקות עולות ויורדות מתחילות להישמע בשמיים. אני מיד מוציא את הפלאפון שלי ואני מקבל התראות צבע אדום בתל אביב, ירושלים, חיפה…. ואני מיד מבין את המשמעות… איראן פתחה במלחמה. אני מיד נכנס לחדר הממד שלי וצופה מיד במשדרי החדשות בטלוויזיה, מתקפת טילים נפתחה על ישראל, למרבה ההפתעה, אבל למרבה ההפתעה, הצלחנו ליירט חלק גדול מהם. במשך הימים הבאים אל המלחמה מצטרפות ארה\"ב וסין, כל אחת תומכת בצד אחר. האיראנים ממשיכים לשגר טילים אבל ישראל מובילה בפער ומשמידה המון מטרות איראניות, כולל את מחסני הגרעין שלהם. האיום הגרעיני.. הוסר. אבל עכשיו ארה\"ב וסין במלחמה, וזה גורר את כל העולם לתוכה. אתם זוכרים את המשפט הזה של אלברט איינשטיין? הוא אמר משהו בסגנון של \"אני לא יודע מה עם מה ילחמו במלחמת העולם השלישית, אבל ברביעית אנחנו נילחם עם מקלות ואבנים\".. הוא כמובן התכוון לשימוש העוצמתי בפצצות אטום, שישמיד את העולם ויחזיר אותנו לתקופת האבן. טוב אינשטיין טעה… נראה שמנהיגי העולם לא היו טיפשים מדי כדי להשתמש את הנשק הגרעיני שלהם… אבל המלחמה גובה את חייהם של אזרחים רבים… הסינים מופצצים על ידי מטוסים אמריקאיים, והאמריקאים סופגים מכות טילים מהסינים… פסל החירות נופל.. באירופה, הרוסים נלחמים עם האירופאים ובאפריקה כולם נלחמים עם כולם… מספר המתים כפול מזה של הקורונה שעדיין נמצאת פה ומתפשטת מהר יותר בגלל המלחמה. אני מבלה שבועות שלמים בממ\"ד שלי בדירה הקטנה בתל אביב במדינת ישראל שלמרבה הפלא, אחד המקומות הדי בטוחים בעולם כרגע…

מאי
המלחמה נמשכת בכל העולם… הגופות נערמות.. ומספר האנשים בעולם מתחיל לראשונה מזה אלפים, לרדת יותר מאשר לעלות.. אבל זה לא הדבר היחיד שיורד. המלחמה העולמית שואבת את רוב תקציב מדינות העולם לטובת נשק ואמצעי לחימה… מה שגורם לירידת מניות ענקית בבורסות וזה מביא למשברים כלכליים ענקיים ברחבי העולם. המחקרים לחיסון נגד הקורונה נפסקים, והכסף מועבר לצבאות, אנשים מאבדים לא רק את קרוביהם.. אלא גם את כספם. עסקים קטנים וגדולים נסגרים.. ואנשים מתחילים לבזוז חנויות ולרצוח אנשים… בבוקר ה-16 במאי קמתי מרעש יריות שהגיע מבחוץ, הצצתי מהחלון וראיתי אדם עם רובה יורה בסניף השופרסל שליד הבית שלי כדי להרחיק אנשים מהסניף, אבל כשהוא יוצא משם עם עגלה מלאת אוכל, המונים מסתערים עליו והורגים אותו ולוקחים את האוכל. מלאי החירום שלי מתחיל להיגמר ואני לא יודע מה לעשות.. אני מרזה ומאבד המון קילוגרמים… אני מקווה שמתישהו הסיוט הזה ייפסק.

יוני
המלחמה עדיין נמשכת בעולם, הנשיא ביידן התפטר, ומדינות רבות בעולם עוברות למשטר צבאי… המשבר הכלכלי הופך למשבר החמור ביותר בתולדות ההיסטוריה, אפילו יותר מזה של שנת 1929, ושלא תחשבו שהקורונה נעלמה, אחד מכל ארבעה בני אדם נושא את הנגיף נכון לחודש יוני 2021. אין כבר מה לדבר על מספר המתים כי הוא נהיה כל-כך גדול שזה כבר נהיה בלתי אפשרי לספור. אי אפשר לרדת יותר נמוך מזה, כאילו בואו, מה כבר יכול לקרות? הגרוע ביותר כבר חייב להיות מאחורינו… אבל נראה שלא רק האנושות החליטה להשתגע… כי חודש יוני 2021 היה גם החודש שלאמא אדמה התחיל להימאס. אני מנחש שבוודאי שמעתם על השבר הסורי-אפריקאי, בגדול זה שורה ארוכה של בקע שמתחילה במזרח אפריקה ונמשכת עד לסוריה, בדרך היא גם עוברת ליד ישראל והשבר הזה גורם לרעידות אדמה חזקות כל 100 שנה בערך, ונכון לעכשיו, כבר 170 שנה לא התרחשה פה רעידת אדמה עוצמתית.. עד ה-18 ביוני 2021 בשעה 14:00 בצהריים, צפיתי בעונות הישנות של \'איש משפחה\' בטלוויזיה כדי להיזכר בזמנים טובים… עד שפתאום כל הבית שלי התחיל לרעוד, מיד נכנסתי לממד שלי והתחבאתי מתחת לשולחן. אבל הרעידה הייתה כל-כך חזקה שיצאתי מהבית שלי לראשונה מאז חודש ינואר וברחתי לשדות שליד הבית שלי, הרעידה הייתה כל-כך חזקה שראיתי את הבית שלי מתחיל לקרוס לתוך עצמו, וכך גם שאר הבתים בשכונה שלי, מיד פתחתי את החדשות בפלאפון, והבנתי שהייתה שורת רעידות אדמה בכל איזור אפריקה ואסיה, בעוצמות של 9.4 בסולם ריכטר, מה שגרם לרוב המבנים באיזור לקרוס ולעשרות אלפי הרוגים… אלה ששרדו יצאו גם הם מהבתים, אחרי שהרעידות נגמרו אני והשכנים שלי הקמנו מחה בשטח בו שהינו במהלך הימים הבאים, עם ריחוק חברתי כמובן, אחרי כמה ימים הבנתי שהרעידות האלה לא קרו באיזור שלנו, אלא כל הלוחות הטקטוניים זזו וגרמו לרעידות אדמה וצונאמי ברחבי העולם. בצעד יוצא דופן מדינות העולם שעדיין נלחמו החליטו להכריז על הפסקת אש עולמית, ולהשקיע את הכסף בסיוע הומניטרי לאזרחים שלהם שחולים בקורונה, לבדם בגלל המלחמה ועכשיו גם חסרי בית בגלל רעידות האדמה.

יולי
קמתי מאור השמש המסנוור על מיטת הבד המאולתרת במחנה בו ישנתי, אבל אני רגיל לקום ככה כבר בחודש האחרון, קמתי מהמיטה שלי בדיוק בזמן כדי לצפות במטוסי חיל האוויר מצניחים למחנה שלנו ארגזי אוכל וסיוע רפואי. ככה זה עכשיו, אם לפני כמה חודשים המטוסים האלה היו יורים טילים, היום הם מספקים חבילות סיוע לאזרחים שלהם. אנשי המחנה שלנו פורקים את התובלה מהארגז וכולנו מתיישבים לאכול, אבל חם.. חם יותר משצריך להיות.. עוד לא היה צהריים והטמפרטורות כבר היו על 51 מעלות… זה היה היום בו הבנו שחודש יולי 2021 הוא החודש בו ההתחממות הגלובלית הגיעה לקצה שלה, השמש הייתה חמה מאי פעם, תוצאה של זיהום אווירי במשך שנים על גבי שנים שאנחנו, האנושות, גרמנו לכך. אז עכשיו לצד הקורונה, המלחמה, ורעידות האדמה, יש גם את מכת החום שהרגה עוד יותר אנשים מאי פעם. אנחנו במצב קטסטרופה, רוב העולם הרוס, והחלקים ממנו שלא הרוסים מלאים באנשים חולים… נראה שבקרוב לא נוכל יותר לחיות פה..

אוגוסט
אם העולם לפני כמה חודשים היה עוסק בלהרוס את עצמו.. נראה שלראשונה מדינות העולם אשכרה פועלות ביחד לשיקום האנושות. האו\"ם מקים ארגון חדש שבו חברות כל מדינות העולם ומעבירות לו כסף על מנת לשקם את העולם. אין כבר מלחמה להשקיע בה, אז לאט לאט הכסף מתחיל לזרום אל האזרחים.. אני מתחיל לקבל יותר אוכל ויוצא מתת-המשקל שהייתי בו כמה חודשים… אבל כמה שהאנושות תשפר את עצמה… העולם לא יחזור להיות אותו הדבר. לצד המאמצים לשיקום העולם, הארגון החדש של האו\"ם גם מעביר כסף רב לנאס\"א… סוכנות החלל האמריקאית, כדי להתקדם יותר מהר במירוץ למצוא… אולי… כוכב חדש לחיות בו.

ספטמבר

\"After all the suffering we went through… we are happy to announce to the people of earth that we have finally found a planet with very high potential of life on it\".

אלה המילים שאמר מנכ\"ל נאס\"א באירוע הטלוויזיוני הגדול ביותר שהתקיים אי פעם, מצאנו כוכב לכת עם חיים עליו… לא האמנתי כשצפיתי בזה דרך הטלוויזיה המעפנה שהייתה במחנה בשטח… לראשונה בהסיטוריה של האנושות מצאנו כוכב לכת עם חיים עליו, אני מנחש שאולי… אחרי כל הסבל האינסופי שעברנו.. אולי בכל זאת יש תקווה… אחרי הכל איך אמר סטיבן הוקינג? \"where there is life, there is hope\"..

אוקטובר
בערב ה-25 באוקטובר, נאס\"א קיימה עוד הצהרה, הפעם דרמטית יותר. \"שלחנו לכוכב הלכת הפוטנציאלי גשושית… ולראשונה בהיסטוריה. קיבלנו תשובה.\" קיבלנו. תשובה. אנחנו לא לבד ביקום. יש עוד חיים מחוץ לכוכב שלנו.. חיים מתקדמים! מין חדש של יצורים שהצליחו למסור לנו מסר. מנכ\"ל נאס\"א אמר שאל הגשושית הייתה מצורפת מצלמה וכשהיא נחתה שם הם ראו יצורים שנראים כמו בני אדם, אבל יותר גבוהים ורזים, והם יצרו אינטרקציה עם הגשושית… אבל… אז המצלמה כובתה.. כנראה הם הצליחו לנתק אותה איכשהו… אני לא יודע מה זה אומר… אבל אני מקווה שזה משהו טוב, אולי.. אולי הם יסכימו לעזור לנו לצאת מהכוכב שלנו… אולי… אני לא יודע…

נובמבר
אבל ב-16 בנובמבר ידעתי. אוי.. איך אני מצטער שידעתי… חבל שידעתי.. לא רציתי לדעת… אבל ידעתי ברגע ששמעתי את הבום העצום שנשמע בכל רחבי העולם.. ידעתי.. שהם לא פה כדי לעזור לנו…. הם… שלחו תשובה… תשובה קטלנית… כל מטה נאס\"א נהרס באותו יום.. חור עצום בעומק של קילומטר לפחות נפער במקום שפעם שיגר חלליות לחלל. התקווה נמסה…

דצמבר
אני יודע שאמרתי לראשונה בהיסטוריה כבר כמה פעמים, אבל בגלל שהשנה הזו כזו יוצאת דופן ונוראית, קרו הרבה דברים בפעם הראשונה, דברים שאף אחד לא תיאר בחיים שיקרו. הציטוט האחרון שיש לי לאמר לכם הוא של פילוסוף מפורסם שבוודאי כבר מת מהקורונה, המלחמה או אסונות הטבע.. אבל הוא אמר שמה שמאחד בני אדם.. הוא אויב משותף. וכך היה, צבאות ומדינות הוקמו כדי להילחם באויב משותף של צבאות ומדינות אחרות… אבל לראשונה בהיסטוריה, היה לנו, לבני האדם, אויב משותף אחד, שלא היה אנושי. לראשונה בהיסטוריה, כל בני האדם בעולם, בלי קשר למוצא או לדת שלהם, התאחדו. אם זה לא היה בגלל הנסיבות האלה היינו יכולים להכריז על שלום עולמי, אבל זה לא היה המצב.
כל צבאות העולם התאחדו. אני זוכר שעמדתי על הר וראיתי מלא סוללות פטריוט של צבאות שפעם נלחמו זה בזה, עכשיו עומדים זה ליד זה, ספינות אמריקאיות וסיניות ומטוסים ישראלים ואיראנים טסים זה ליד זה, כולם מוכנים לאויבים החדשים שלנו שבקרוב יגיעו אי שם מהבית שלהם… כדי לקחת את הבית שלנו.

באופן אירוני, זה היה ה31 בדצמבר 2021, שנה בלתי יתוארת מאחורינו… אולי זו השנה האחרונה שלנו פה… , השעה הייתה 23:00 בערב, מי היה מאמין שבדיוק לפני שנה הייתי בבית שלי, חי ובריא יחד עם החברים ובת הזוג שלי והיינו בטוחים כולנו שהשנה הזו תהיה הרבה יותר טובה מ-2020. כמה שטעינו… אני לא רוצה לדעת מה יקרה ב-2022, כי אולי בכלל לא תהיה שנה כזו. אבל אז רעשים חזקים מהשמיים קטעו את חוט המחשבה שלי-

ואז ראיתי את זה, מכונות גדולות ומפלצתיות נוחתות מהשמיים במהירות, הם היו הרבה יותר גדולים משלנו.. והרבה יותר רבים מאיתנו… מתקרבים במהירות אלינו… ושנייה לפני שאחד הטילים שלהם פגע בי–

הכל נהיה שחור.

שקט.

קמתי בבהלה ובצרחות… \'לאאאאאאאא\', מיד פקחתי את העיניים שלי ומצאתי את עצמי על רצפת הסלון שלי, בבית שלי, לצידי היו החברים השיכורים הישנים שלי ובמיטה הייתה החברה שלי שלעולם לא עזבה אותי, מיד הסתכלתי בפלאפון, השעה הייתה 9:41, ה-1 בינואר 2021. פתחתי מיד חדשות והכל היה כרגיל.. טוב כרגיל יחסית לשנת 2020, אבל כל-כך שמחתי שזה היה ה\'רגיל\'.

מיד יצאתי למרפסת הקטנה שלי וראיתי את תל אביב היפה, הרחובות אמנם לא כאלה מלאים אבל הם לא ריקים, אין אזעקות בשמיים וכל המבנים עומדים ויציבים… ואז מיד חיפשתי בגוגל את המילה \'חייזירים\' אבל זה הציע לי רק סרטי מדע בדיוני, הסתכלתי אל השמיים הכחולים ואל השמש הזורחת וצחקתי מאושר.

אז שנת 2020 לא הייתה מי יודע מה
אבל אנחנו צריכים להגיד תודה
כי מי יודע מה יכול לקרות בשנה הבאה

סוף.

כל הזכויות על הסיפור שמורות לתומר כרמלי. במידה והסיפור יוקרא או יופץ במקום אחר – יש לקבל אישור על כך מהכותב ומותנה גם במתן קרדיט לאחר האישור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
28 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך