זה רעיון לסיפור שעלה לי לפני כמה שנים, ואני שוקל אם לפתח אותו.

אי המופקרים (רעיון לסיפור חדש)

09/06/2016 1252 צפיות תגובה אחת
זה רעיון לסיפור שעלה לי לפני כמה שנים, ואני שוקל אם לפתח אותו.

דימה קורגונס, מהגר אוקראיני, בלתי חוקי, שהיגר לארה"ב עקב קשיים כלכליים, הוא עובד קשה יום המרוויח פרוטות. הוא ואשתו הצעירה, אולגה, מתקשים לגמור את החודש, אך שמחים בחלקם.
השגרה נקטעת, כאשר אולגה נאנסת, והוא חש איך לאט לאט הוא מאבד את שפיותו. הוא מתמכר לטיפה המרה, ומבלה את רוב זמנו בחוסר מעש, כועס ומלא חרטה.
באחד מאותם ימים קשה פרצה מריבה קטנה בינו לבין כמה בליינים אשר מתגרים בו. בשוגג, הוא פוגע אנושות באחד מהם, עד אשר נקבע מותו.
דימה מואשם בהריגה, ובשל מדיניות ההגירה הנוקשית של ארה"ב, שירות בתי הסוהר מסרבים לקבל אותו אליו, משום שאין זו חובתם לדאוג לו.
הוא נשלח לאי בודד, שכוח אל, ומרוחק מכל נפש. זהו אי המופקרים, האי שאליו נשלחים האסירים הבזויים ביותר, שהחברה המודרנית לא מסוגלת להכיל.
הוא מגלה כי אי המופקרים מורכב מכנופיות של אסירים, אשר עושקים ובוזזים את השבטים המקומיים. תחילה, הוא מצטרף אל האסירים האלימים, בכדי לשרוד באי,
אך כאשר הוא מגלה את המסורת השבטית המקומית, המבוססת על אהבה וטיהור הנפש, הוא לומד לסלוח לעצמו ולהבין את מקומו. הוא מחליט להצטרף למאבקם של הילידים.

סיפור זה עוסק בטבע האדם, ובסוגיות מוסריות כבדות משקל, אשר מגיעות לקיצוניות באי המופקרים, האי שבו החזקים והערמומיים שורדים, והצדק אפל מתמיד.


תגובות (1)

חחח בדוק יש לך משהו נגד אוקראינים

18/12/2016 02:54
2 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך