בז קריאה | הקדמה + הרשמה.

אמילי מינאה = ) 11/07/2014 639 צפיות 12 תגובות

– תאילנד, קוסומואי –

הנמרים רצו אחריהם במהירות וזוג האנשים נמלטו על נפשם כאשר התינוקת מוחזקת בבטחה בידיו של הגבר. צבע עורה של התינוקת היה חום ועיניה החומות כשקד היו עצומות, התינוקת ישנה.
נהמה נשמעה מאחורי הזוג והנמרים התנפלו עליהם, התינוקת נפלה מידיו של הגברונעלמה מטווח ראייתם של הזוג.

– שש עשרה שנים לאחר מכן –

"גואר?" שאלה הנערה "מה זה?"
הבז הרים את ראשו והביט לכיוון מקום הצבעתה של הנערה, הוא זיהה ספינה גדולה מתקדמת לעברם ופלט צווחה.
"ספינה?" שאלה הנערה וירדה ממדף הסלע לכיוון שאר האי.
היא תפסה קונכיה דוקרנית בצד אחד והחלה לשרק את שיערה השחור והארוך, הדבר היה חדש לה. איש מעולם לא בא לבקר בקוסומואי ולפי מה שגואר אמר הוריה ננטשו כאן.

הסיפור מספר על השינוי שעבר בחיי הנערה ועל החברים החדשים שעוזרים לה במסע בו היא מגלה על העבר האמיתי שלה.
אני צריכה חמש אנשים שתי בנות ושלוש בנים.
קריטריונים:
שם:
מין:
גיל:
אופי:
מראה:
תחביב:


תגובות (12)

שם: אלכס מילר
מין: נקבה
גיל: 16.5
אופי: מתחברת לאנשים בקלות ואנשים מתחברים אלייה, היא אופטימית ושמחה כמעט תמיד, היא סקרנית מאוד, היא לוקחת הכל בקלילות ומעדיפה להתעלם ולהתכחש לדברים רעים שקורים סביבה. היא מאוד רגישה ופגיעה נפשית. היא מאוד אמיצה וחכמה.
מראה: שיער חום ארוך מאוד -עובר את הגב- גלי חלק. עיניים כחולות אפורות ועור די בהיר, די גבוה ורזה.
תחביב: התעמלות אומנותית. היא מאוד גמישה.

11/07/2014 09:03

שם: לוגאן
מין: זכר
גיל: 20
אופי: מתבוד אם פטיל קצר, לא אוהב חברה, בעל קושר מנהיגות, לב טוב, טוב אם חיות, לעולם לא היה נוטש משהו מאחור אפילו במצב שהיה מסכן אותו…
מראה: עור בהיר, שער שחור קוצים, שרירי.
כישורים: הוא זריז וממוחה בפעלולים ובנשק קר (חרבות סכינים וכ"ו)

11/07/2014 09:10

    ושככתי להגיד שהוא לא מתחבר לאנשים בקלות ורוב מי שמכיר אותו שונא אותו.

    11/07/2014 09:11

    הוא לא יכול להיות מתבודד כי הוא הגיע בספינה או שהיה אח של מישהו אחר ובמקרה כזה תצטרך לכתוב עוד דמות שהיא אח\אחות שלו.

    11/07/2014 09:20

שם: סן פרי
גיל: כמו כולם?
מראה: שיער שחור חלק וארוך, אסוף לרוב בצמה ארוכה, עור חום-צהבהב, עיניים מלוכסנות חומות, רזה וגבוהה יחסית.
אופי: אוהבת לדבר הרבה, לפעמים מעצבנת, היא לא רכלנית אבל היא אוהבת לדעת את כל מה שקורה כל הזמן, קשה לה להרגיש בחוץ ומנודה, הדבר שהכי מפחיד אותה זה למצוא את עצמה מנותקת מאחרים ובודדה, היא מסוגלת לעשות כל דבר כל עוד יש מישהו שמעודד אותה והיא אוהבת מאוד חברת אנשים.
מין- בת
תחביב- אממ…. היא טובה בהרבה דברים שקשורים לכלי נשק ואפשר להגיד שהתחביב שלה הוא לחימה, אבל היא הכי אוהבת איגרוף.

11/07/2014 12:48

שם: טיי נואה
מין: זכר
גיל: 17
מראה: שיער חום בלונד גלי שמגיע לו עד הסנטר, עיניים כחולות ירוקות מהפנטות, עור שזוף, גבוה ורזה
אופי: קצת משוגע, הוא מאוד כנה ויגיד לך את האמת בפרצוף לא משנה כמה קשה היא, הוא חכם מאוד אבל מעדיף לא להראות את זה, הוא אוהב בעלי חיים בייחוד כלבים, כשהוא מרגיש שייך הוא פלרטטני ומצחיק
תחביב: ציור וכתיבה (הוא מנהל יוצן יומי על כל מה שמתרחש ומאייר את המראות שהוא רואה)
מקווה שהדמות שלי תמצא חן בעינייך :)

11/07/2014 13:09

עוד בן אחד והתחלתי.

11/07/2014 13:12

שם: ג'ורדן יאנג
גיל: 17
מין: זכר
אופי: ציני, מתבודד, נראה אנוכי, אבל הוא הכי לא, יש לו מעט חברים, וזה נראה כאילו לא אכפת לא, אבל זה אכפת לו, ואם אחד מהם יקלע לצרה הוא יעשה הכל בשבילו.
מראה: לבן – כאילו, לבן של לא משתזף בכלל, בקטע של מפחיד… עיניים ירוקות, שיער שחור על המצח, רזה, גבוה.
תחביב: קריאה, כתיבה, ומכשירים טכנולוגיים למיניהם.

11/07/2014 13:19

תודה לכל מי שכתב דמות!
יש סיכוי שאני אשנה קצת פרטים בדמויות לצורכי הסיפור אבל חוץ מזה תודה רבה!
הדמויות נהדרות!

11/07/2014 14:48
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך