בקרוב חלק ב' מקווה שתהנו
אריאל....

=]

בקתת האימה-חלק א'

22/08/2011 878 צפיות 3 תגובות
בקרוב חלק ב' מקווה שתהנו
אריאל....

=]

אני מספרת את סיפורה של צ'רלי ילדה יתומה מאב אם ואח אחרי שאימה מתה בלידתה של צ'רלי ואביה חוטב-העצים,מת מעץ שנפל.
בת שנתיים צ'רלי הייתה כשאביה מת ואחרי כמה ימים מצאו אותה מטיילים שעברו ליד הנהר ביער,ושלחו אותה אל בית היתומים המקומי באיטליה.
באיטליה בבית היתומים הי מצאה לה חברה שגדולה ממנה בשלוש שנים וחצי ושמה היה סיליביה.
לסיליביה היה רק אח קטן שגם הוא היה בבית היתומים ושמו היה לידיו,
סיליביה ולידיו התייתמו מהוריהם כלפני שנה מהשרפה שהתחוללה בבית סיליביה ולידיו ניצלו אבל הוריהם מתו בשריפה…
סיליביה החליטה ללמד את צ'רלי ולהיות לה כאחות גדולה עד שיאמצו אותה היא טיפלה,הגנה עלייה ואפילו לימדה אותה שפות ומקצועות כמו בבית ספר….
אחרי עשר שנים כמעט שצ'רלי הייתה בת שש-עשרה באה משפחה עשירה לבית היתומים: אימא ושמה היה מגדלנה אב ושמו היה פרוציו ואחות ואח בשם מירצה וחוליו…
הם הסתכלו ובסוף החליטו לאמץ את צ'רלי ואת לודיו ,
סיליביה נשארה לגמרי לבד ולא היה לה עם מי להיות דמעות החלו לזלוג בעניה היא איבדה גם את אחיה הביולוגי וגם את "הילדה" ש"אימצה"…
אבל המשפחה לא באמת רצתה את צ'רלי הם רצו רק את לודיו שישחק עם חוליו וצ'רלי תהפוך למשרתת!
הם יתנו לה לגור בחדר קטן קרוב לארווה יהיה לה סוס,חזיר וכלב והיא תהייה מנהלת המשק שלהם הם יממנו לה את הלימודים והיא גם תעשה לחוליו לודיו ומירצה את השיעורים….
חוליו ולודיו היו באותו הגיל ומירצה הייתה יותר גדולה מצ'רלי בשנה…
ביופ הראשון ללימודים הגיעה צ'רלי עם הג'יפ שלה ועוד שמירצה חוליו ולודיו הגיעו עם הלימוזינה של המשפחה נראה היה שללודיו עלה הכסף והאנוכיות לראש כי הוא נראה כבר חלק מהמשפחה באותו היום צ'רלי השקיעה והשקיעה והייתה תלמידה טובה עם ציונים טובים אבל כולם החליטו לא להיות חברים שלה רק בגלל מירצה ואחרי שבועיים החליטו כול הילדות ה"יפות" של השכבה לעשות לצ'רלי איזה "תעלול"…..
הם יחברו חוט מהשולחן של מירצה אל בלון מים שיהיה בדיוק מתחת לשולחן של צ'רלי ואז שצ'רלי תתיישב הבלון יתפוצץ והמים ישפחו על המכנסיים של צ'רלי ואז זה קרה ביום רביעי בשיעור השלישי שאחרי ההפסקה מיצרה חיסרב את הבלון והכול ואז צ'רלי התיישבה והבלון התפוצץ על המכנסיים שלה וכולם צחקו!!!!
אפילו המורה צחק ולא העניש את מירצה ואמר:"כדאי שתלכי לשירותים צ'רלי לפני שתתפוצצי"
למשמע זה הצחוק גבר וגבר
צ'רלי הלכה החליפה את בגדייה הרטובים ניכנסה לג'יפ ונסעה אל קדחת היער וראתה בקתה צ'רלי נכנסה והתיישבה על הקיר רטובה מהגשם וקפואה מהקור המשתרר בחדר ישבה ובכתה ופתאום שמעה קול חרישי…
"צ'רלי למה לך לבכות"????


תגובות (3)

את כותבת מאד יפה!
הכתיבה שלך בוגרת מאד, והרעיון של הסיפור מדהים!
תמשיכי כך!
=]
יש לי כמה הארות. ההארות שלי נועדו רק לעזור ולכן ואני מבקשת ממך: אם משהו מההארות שלי שכתבתי פוגע בך או מעליב אותך- אל תתייחסי!
תראי את ההארה כמבוטלת!

* שורה 7: "באיטליה בבית היתומים הי(א) מצאה לה…"
* הייתי ממליצה להוסיף סימני פיסוק.

20/09/2011 14:42

תודה לך על תגובתך…. :)
אני ממש לא נפגעת מהערות שלך אלא להיפך אני ממש מודה לך עליהן!!! :) אז תודה….
ואם את חושבת "מי לעזעזל הילדה הזאת שכותבת לי תגובה במקום המחברת עצמה??….!!!!"
אז אני יגיד באופן חינני שאני אותה אחת רק ששחתי את השם-משתמש שלי… :P
אז תודה באמת על התגובה :)
ממני אריאל… :P

19/10/2011 11:33

ממש יפה :)
תמשיכי

11/11/2011 14:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך