אשמח לתגובות/ביקורות

הרצח של אלכס טיילר -פרק 1

03/09/2018 921 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות/ביקורות

פרק 1

היי קוראים לי נדיה ואני בת 12.

"נדיה תקומי כבר ! כמה פעמים כבר אני צריך לבקש ממך?"
וזה אבא שלי. הוא כועס עליי כי הוא כבר 20 דקות מבקש ממני לקום מהמיטה…או יותר נכון צועק עליי….

"…אני כבר קמה" עניתי לו וחיבקתי את השמיכה שלי.
"אם אחותך הייתה פה כבר מזמן היית בדרך לבית הספר"
״תפסיק כבר להזכיר את שמה ! למה אתה צריך לעשות את זה כל הזמן ? היא מתה אבא מתה !" צעקתי עליו בחזרה

לפני שנה ,אחותי הגדולה אלכס טיילר נרצחה…עד עכשיו המשטרה מחפשת את מי שרצח אותה…

הסתכלתי על אבא שלי וראיתי אותו על סף בכי .
"למה אמרתי את זה?למה אני תמיד עושה לו את זה?האם אני כל כך אוהבת להכאיב לו בכך שאני מזכירה לו את שהיא לא חיה איתנו יותר?." חשבתי
״..קומי,אני לא רוצה שתאחרי…במיוחד לא ביום הריאשון של הלימודים.״ אמר אבי בקול חלש וחנוק ויצא מהחדר.

אלכס הייתה רק בת 18 כשזה קרה.באותו היום היא רבה עם ההורים שלנו כי הם לא נתנו לה לצאת לדייט באותו הערב עם הבחור שהיא הייתה מאוהבת בו והוא היה בה…או לפחות זה מה שהוא היה אומר.הוא אף פעם לא היה טוב בלהראות את הרגשות שלו אבל היא אהבה אותו ככה לעומת אבא שלי שלקח את הקשר שלהם יותר קשה מאמא…

"לא ! "
"אבל אבא…"
"תקשיבי ותקשיבי לי טוב ! את לא יוצאת עם הבחור הזה וזה סופי"
"אבל למה?אני אוהבת אותו "
"את יודעת למה"

אבא שלי תמיד ראה את מקס (ככה קראו לבחור שאחותי אהבה) כאחד שיכול להרוס את החיים של אלכס בגלל העבר של אמא שלו כי האמין שבמידה מסויימת זה גם השפיע עליו ואפילו העדיף שהיא תצא עם הומלס ברחוב מאשר איתו…שאני חושבת שזאת הייתה הגזמה ואני חושבת שהוא בעצמו מודע לזה.

"אתה יודע מה?אני כבר בת 18 וגדולה מספיק כדי לקחת החלטות על עצמי ! ואם זאת תהיה טעות, אז זה יהיה הטעות שלי , מהבחירות שלי ! ולא שלך !"

אבל אלכס אהבה אותו ולא הייתה מוכנה לוותר עליו ולא על החופש שלה…היא חשבה שהיא ניצחה באותו הערב אבל היא לא ידעה שזה יהיה גם הערב שהיא תפסיד.
ארבע שעות אחרי זה, התקשרו אליו מהבית חולים להודיע לנו שהיא מתה והבחור שהיה איתה גם.

מאז אותו הערב , שום דבר כבר לא היה אותו הדבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך