adi swagirl
הוואן שוט אמור להיות מותח בסגנון של אימה. בגלל זה לא סיימתי והשארתי את זה פתוח. מקווה שאהבתם:)

וואן שוט מותח

adi swagirl 12/01/2013 739 צפיות 4 תגובות
הוואן שוט אמור להיות מותח בסגנון של אימה. בגלל זה לא סיימתי והשארתי את זה פתוח. מקווה שאהבתם:)

מאז מותם של הוריי, לא נכנסתי לביתם שנים רבות. הם מתו ברצח מסתורי. אף אחד עוד לא שמע עליהם, על האנשים שרצחו אותם, או על הדרך שבה רצחו אותם. אפילו את הגופה שלהם אף אחד עוד לא מצא, כאילו נעלמה ולא הייתה בכלל…
החלטתי אחרי כמעט 40 שנה שלא ביקרתי בבית ילדותי, לחזור ולבקר את אותו הבית, ואולי למצוא בו ראיות למוות. אני כבר בת 54, הוריי מתו ברצח מסתורי שהייתי בת 14. חודש אחרי המוות ישר עברנו בית, זו מסורת, אסור להשאר בבית בו מתו אנשים. הזמנתי מונית והגעתי לבית החשוך. הבית מבחוץ היה נראה שומם, לא היה בו אף אחד, הוא היה נראה כמו בית רפאים. נכנסתי לקולות החריקה של הדלתות הנפתחות והנסגרות, לצלחות השבורות שזרוקות על הרצפה, ללכלוך המזוויע, לקולות הצווחה שהידהדו בראשי. עליתי לקומה האחרונה בתוך 'בית הרפאים', פתחתי את הדלת אך היא אינה נפתחה. בעטתי בה בחוזקה והדלת נפתחה בקולות חריקה. נכנסתי לחדר, החדר היה מזוויע. בחדר היו זרוקים חפצים, דברים שבורים והרוסים, כאילו מלחמה הייתה פה.. על הארון היה טיפות של דם.. פתחתי את הארון וראיתי תאריך.. 24.5.1946. ליד התאריך היה רשום: "אם ראיתם את זה, בבקשה עזרו לי. התרחקו מהבית הזה, יש פה רוצח". סגרתי את הארון, רצתי בבהלה למטה, שמעתי דלת נטרקת. סגרתי את דלת הבית ואז….


תגובות (4)

וואן שוט מאגניב

12/01/2013 11:38

לא נשמע וואן שוט ומפחיד מוות

12/01/2013 11:52

סהר תודה:)
וגאיה? מהזה לא נשמע וואן שוט? וואן שוט זה הקטע הקצר הזה שכתבתי. ואני יודעת זה אמור להיות מפחיד, ניסיתי לגוון.

12/01/2013 12:15

יפה ואכן מותח..

18/01/2013 03:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך