נקמה מתוקה-חלק 2-התחברנו

14/10/2021 352 צפיות אין תגובות

ואז הוא הטיל את הפצצה"ההורים שלך או יותר נכון אבא שלך היה עם אמא שלי אבל לא סתם שהם נפרדו או משהו כזה שלא תחשבי שאני פרימיטיבי אלה מתי שהורים שלי היו ביחד פתאום אני חוזר הביתה אחרי הבית ספר שאני רק בן 12 ורואה את אימא שלי במיטה עם מישהו אחר את יודעת מה זה היה בישבלי רצתי לספר לאבא שלי ושבוע אחרי זה חזרתי הביתה לראות את אבא שלי שוכב על הרצפה ללא רוח חיים עם אקדח בידו וחור קטן של כדור בראש ומאז אני נשבעתי לנקום בו " נשארתי עם פה פתוח בשוק לי היה לי מה לומר ואז עניתי ,"אבל מה אני קשורה לזה אני נשבעת שלא ידעתי על זה בחיים" הוא נאנח ואמר" אני מצטער אבל הדבר הכי חשוב של אבא שלך כרגע ולא היה לי משהו אחר " נאנחתי והורדתי את ראשי והסתכלתי לרצפה בחוסר תקווה הרגשתי מיואשת וגם עדיין בלם ממה ששמעתי אני או יותר נכון אבא שלי הרס משפחה בלי סיבה הוא גרם לאבא שלו להתאבד ושכב עם אימא שלו אם הייתי במקום שלו גם אני הייתי שונאת את אבא שלי ממש . עבר יום ועוד יום וכבר התחברתי ל"חוטף הרשע שלי" הוא בכלל לא היה רשע והוא היה סך הכל שנה מעליי הוא סיפר לי שהוא לומד בבית ספר לטבע ושהתחביבים שלו זה רכיבה על סוסים ולנגן בגיטרה ותופים הוא היה כל כך נחמד וחמוד שכמעט שכחתי שהוא חטף אותי , הוא דיבר עליי בכבוד ואפילו ניגן לי בגיטרה סיפרתי לו שהתחביבים שלי הם יוגה ופיסול שזה פיסול בשבילי היה כמו הפסיכולוג שלי ואני מפסלת מאז שאני קטנה בידיוק הגיעה שעת ארוחת הצהריים והיום הוא הכין פירה בטטה וחזה עוף בתנור ומזג לי כוס מים רעננה ולו כוס סודה מרעננת ואז אמרתי לו בצחוק "מי שותה סודה למה אתה בן 70 ?\" הוא צחק ,פתאום נשמע צילצול טלפון…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך