נקמה מתוקה -חלק 4-פגשתי את השטן

24/11/2021 334 צפיות אין תגובות

הוא פתאום שחרר את החיבוק ואמר "שיט אני חושבת שמצאו אותי " אני הסתכלתי עליו מחזיקה את הדמעות ומגמגת ל..א לא.. ל..א אבל…מה איתנו פרצתי בבכי הוא לקח את פניי לפניו ניגב את הדמעות ואמר בקול רגוע "היי תסתכלי עליי אני לעולם לא אעזוב אותך יפה שלי" ונישקת את מצחי ניגבתי את הדמעות הוא שאל "הבנת שאת הדבר הכי חשוב לי?" הנהנת עם הראש לחיוב וניגבת את הדמעות בראש חשבתי לעצמי וואו הוא פשוט גבר חלומתיי רגיש אוהב כל פעם שאני רואה יש לי פרפרים בבטן ואני מרגישה בעננים ובבום חזרתי למציאות פתחו את דלת המחסן לקחו אותו לניידת אני צעקתי "לא בבקשה לא!!!"אבל השוטרים אמרו "תפגשו בבית המשפט" הוא צעק לי"אל תדאגי אהובה שלי אני עוד אחזור עלייך" פרצתי בבכי לא יכלותי להפסיק וכשיו לפגוש את אבא שלי,אחרי שאני יודעת מה הוא עשה ממש לא יעזור ישבתי על הרצפה והמשכתי לבכות פתאום אבי הגיע לא חשבתי על מישהו שלא רציתי לראות עכשיו יותר ממנו הוא התקרב עליי , ואמר לי "אהבה שלי התגעגעתי עלייך" אמרי לו עצור רגע אם כל זה אמרתי לו הוא עשה פרצוף כזה של למה , אמרתי לו אני יודעת מה עשית ואתה צריך להתבייש בעצמך ואני שונאת אותך יותר מכל בן אדם ברגע זה ובמשפט אני אצדיק את החוטף שלי, הוא ענה לי"מה? את הולכת להצדיק אותו? הוא חטף אותך אבל" הוא חטף אותי מסיבה מוצדקת עכשיו תסיע אותי הביתה ועל תדבר איתי יותר עד שאני אחליט אחרת.
הנסיעה הייתה ארוכה וכל הנסיעה חשבתי עליו ואז שמעתי צילצול הודעה מהטלפון שלי ולא תאמינו מי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך