זהו סיפור מחלומות מזעזעים שאני חווה לפעמים, שום דבר מזה לא קרה במציאות, אני מרגישה שלשתף בחלומות מפחידים יעזור לי להתמודד איתם בהמשך :) תודה לכל מי שקרא!

סיפורי אונס #1 אזהרת טריגר ותוכן מיני

10/03/2020 7504 צפיות אין תגובות
זהו סיפור מחלומות מזעזעים שאני חווה לפעמים, שום דבר מזה לא קרה במציאות, אני מרגישה שלשתף בחלומות מפחידים יעזור לי להתמודד איתם בהמשך :) תודה לכל מי שקרא!

זה היה ביום אביב נחמד וחביב, יצאתי לי למתחת לביניין, באותו הזמן גרתי ליד הים, אז דקה אחת ואני בטיילת..
עישנתי לי סיגרייה בחוץ, התחיל להיות קריר בחושך, רואה את עצמי יושבת לי על המושב מחממת אותו עם הטוסיק שלי ומסתכלת על הים עם הסיגרייה ביד, הרגשתי שאני חייבת אותה כל כך להרגיע את עצמי אחרי שבדיוק נפרדתי מחבר שלי, עשה לי את המוות ולא יכלתי יותר.
עכשיו כבר הרגשתי יותר רגועה נפשית.
בהיתי בים, הייתה מנורה ישר על הגלים שהתקדמו קדימה, ואחורה, קדימה ואחורה.. הייתי כל כך מהופנטת אלייהם בעיקר שזה מזכיר לי את כל העליות והירידות שעברתי כל חיי..
היה שקט מסביבי ורגוע לא הייתה נשמה אחת בחוץ, כולם בבית בשישי בערב עושים כיף עם המשפחה ורק אני פה לבדתי ועם הרעש מהקיוסק שבחוץ לצידי..
לפתע שמעתי טנדר נוסע מאחוריי, בדרך כלל מכוניות נוסעות בכביש אבל לזה ממש לא ציפיתי.. שמעתי חריקה בכביש, כאילו הוא עוצר בפתאומיות.. הסתובבתי אחורנית בדקתי שהוא לא עשה תאונה או משהו כזה, זה לא קרה אבל מה שכן קרה זה שייצאו האפלה 3 בחורים בבגדים שחורים לגמרי עם מסכות על הפנים מהטנדר השחור, לא היו עליו שום לוחות רישוי, הם פשוט התקרבו אליי באיומי סכין ואמרו לי "בואי איתנו בשקט או שאנחנו רוצחים אותך פה על המקום עם בדיוק הסכין הזה שהוא מחזיק ביד!!!" היה להם מבטא בערבית, מספר 2 בכלל דיבר איתם במילים בערבית, לא הבנתי כלום..
הם צרחו עליי, דחפו אותי מהמושב, את הסיגרייה לקח מהיד שלי באכזיות חוטף מספר 1, עיקם לי היד כל כך חזק וירק לי בפנים וצחקק בקול גדול, הרגשתי אותו מחייך למרות המסכה.
זה היה כל כך כואב שהייתי בטוחה שהוא שבר לי את היד! וואי.. צרחתי מכאב והתחלתי לבכות, והם התחילו לצחוק, מספר 3 צרח עליי להפסיק להרעיש, תפס לי בחזה וקירב לי את הסכין לצוואר, הרגשתי את דפיקות הלב שלי יוצאות מהמקום והרגשתי שאני באה להתעלף ולאבד הכרה מהשוק ולהחץ והכאבים.. וככה גם קרה בסוף.. פשוט התמוטטתי על המקום, ובמהרה כל אחד מהם הרים לי יד ורגל וסחבו מהר מהר לטנדר השחור..
בטנדר הרגשתי שהם שמו על הפנים שלי מי קרח שהיה להם בציידנית בטנדר ונתנו לי חתיכת כאפה על הלחי הימנית של הפנים שלי, התעוררתי בבום הרגשתי שהלחי שלי בוערת מאש, ושאר הגוף שלי קפא למוות, הרגשתי שישנתי רצח, כשתעוררתי בכאבים שמתי לב שמספר 1 ו 2 יושבים לידי ומשחקים עם הקרח עליי, הנחתי שמספר 3 הוא נוהג כי הוא לא היה לידיינו, שנייהם שוחחו בערבית, לפתע הם הסתכלו עליי ושמו לב שפתחתי עיניים ושאני מסתכלת עלייהם עם עיניים גדולות גדולות ומספר 2 התחיל לצעוק משהו בערבית, כנראה לנהג ( מס 3 ) על כך שכבר קמתי..
ובאותו הרגע הייתי עם 2 ידיים מאחורי הגב והרגשתי כאילו אלו אזיקים פרוותיים הכי פשוטים שיש.. ראיתי שהרגליים שלי עם אזיקון פלסטיק ושאני בלי בגדים, רק עברה לי המחשבה בלב לכמה זמן לעזעאל איבדתי את ההכרה ומה פאקינג הם עשו לי שם עד עכשיו?!

התחלתי פשוט לבכות וניסיתי לצרוח "הצילו! הצילו! תעזרו לי!! מה אתם רוצים ממני!?!", מספר 1 אמר לי "סתמ, את תגלי בהמשך חחחח" ושם לי על הפה סלוטייפ שחור רציני.
המשכתי לבכות היה לי קשה, זה מצב שבחיים לא חשבתי שאיי פעם יקרה לי, אוף…

הם מלמלו בערבית כל מיני מילים ואז אחד מהם התחיל להתפשט והוריד את המכנסיים והתחתון שלו, היה לו זין אחד ענק ושחור ושעיר כמו בג'ונגל, העיניים שלי נפתחו וניהיו כל כך גדולות, כבר ידעתי מה הם יעשו לי, ולי אין שום ברירה אלא לשכב ולהרשות את זה ולקבל את מה שהולך לקרות כי אין לי דרך לשנות את זה.. ניסיתי לזוז מצד לצד ולבעוט בו עם הרגליים! מספר 2 הפך אותי על הבטן והתיישב לי על הגב שלא אוכל לזוז, לריצפה היה ריח חזק של שתן ודגים, הכל היה קר והרגשתי את הפטמה שלי מצטמקת כל כך חזק שרעדתי פשוט.. ולא היה על זה שום כיסוי או שמיכות בכיתי בנשמה ורציתי למות באותו רגע.
והרגשתי לפתע משהו נכנס בי מאחורה, ישר לכוס, אמנם כבר קיימתי יחסי מין, אבל זה היה יותר כאב נפשי באותה השנייה, הוא הכניס והוציא והכניס והוציא את הזין שלו זה היה מהיר וכואב כי הייתי מיובשת למטה ולא הייתה שום רטיבות, כנראה זה לא היה לו נעים כל כך אז הוא לקח את הרוק שלו מרח על הזין שלו והכניס את זה לתוכי, הרגשתי כל כך חסרת אונים, כמו כלבה במכלאה שמנסים להרבות אותי, פשוט כלאו אותי תוך כדי נסיעה ואונסים אותי מאחורה.. הוא גמר בפנים, אני הרגשתי את הנשמה שלי גמורה, הם התחלפו ומספר 2 התפשט ונכנס לתוכי.. הרגשתי שאני בתוך שלולית דם ענקית, כאב לי נורא ניסיתי לצרוח אבל לא יכלתי! הוא פשוט המשיך להכניס תזין שלו כל כך עמוק לתוכי שזה כמעט הרגיש לי בתוך הבטן והחזה שלי, רק רציתי שזה ייגמר:(
אחרי כמה דקות של החלפות וכל כך הרבה גמירות בינייהם הם התלבשו התנקו וניקו אותי קצת.. נשארתי בלי בגדים אבל את הסלוטייפ מספר 2 הוריד ממני.. האוטו עצר ומספר 3 ייצא מתא הנהג ובא אליינו, הם הפכו אותי ומשכו אותי ליציאה, ראיתי בחוץ שדה גדול מדברי בלי כלום, רק ביניינים ארוכים ונטושים, בחוץ הכל חשוך בלי אף אור.
הם דיברו ביינהם ואני ישובה על קצה הטנדר בוהה בכולם ובוכה לי בשקט בשקט כבר לא ידעתי מה לעשות מה קורה פה לעזעאל ולמה דווקא הם בחרו אותי?!
ראיתי שמגיע אדם מהחושך מאחד הביניין מחייך בחיוך גדול עם השיניים הרקובות שלו ומדבר עם האחרים בזמן שמספר 1 נשאר לשמור עלי.. (כאילו אני יכולה לברוח לו?!)
הם הביאו עגלת סופר ריקה וכמובן שלא ציפיתי שהם יביאו קניות.. הם פשוט הרימו אותי על הידיים שלהם ושמו אותי שם.. לא מספיק שדיממתי, שאני צמאה רצח, שאני כבר רעבה, כי מי חשב שהפסקת סיגרייה מתחת לביניין קרוב לים תהפוך לכזו ארוכה?! אה וכן כואבת לי היד עדיין..

הם כיסו לי את העיניים ורק הרגשתי את רעש האדמה והאבנים שהעגלה עלייה הייתי נסעה עלייהם.. בהמשך הנסיעה האדמה הפכה לחלקה.. נכנסנו לביניין והמשכנו כמה דק בנסיעה, לי לא היה מושג לאן נוסעים רק הבנתי שדי רחוק בביניין.. במהלך הנסיעה בביניין כל הזמן שמעתי צרחות נשים ואת כל החוטפים שלי בערבית, כלבים נובחים והמון בכי, ישר הבנתי שהגעתי למקום של העברת נשים ושפחות מין.. כבר ניסיתי לתכנן את ההתאבדות שלי ממש לא רציתי להיות תקועה שם לנצח בקושי שרדתי את האונס של מספר 1 ו 2 זה היה סיוט של החיים..
הנסיעה עצרה ואני עם כל צעד וצעד מתנשמת יותר ויותר ומתפללת שזה ייגמר כבר..
ברגע שעצרנו הם הפילו את העגלה לצד ונפלתי, אחד מהם תפס לי ביד וצרח עליי שאקום, אני לא ראיתי לאן אני הולכת, עירומה ובלי נעליים רק הרגשתי מעט חול וריצפה רגילה.. נדפקתי על הרגליים במיטה עם מזרון, צעקו עליי שאעלה לשם, לפתע, התחילה האלימות, מישהו מהם פשוט דחף אותי קדימה על המיטה..אפשהו ברגליים כמובן קיבלתי חבלות קלות שם.. המיטה הצניחה משתן וריח דגים כמו באוטובוס, ריח מסריח רצח, ריח של המוות, אני עוד עם הכיסוי אני לא ידעתי מה הולך לקרות לי בהמשך רק שזה יהיה לא טוב, שמעתי הרבה אנשים בחדר יותר מ 3.. קשרו אותי למיטה, ברגליים ובידיים כולי קופאת מקור עם הרבה משב רוח קר עליי כנראה חלונות פתוחים… הם סגרו את האור, שמו לי בפה מעיין סרט קשירה עם עיגול בפנים כנראה בשביל שאמצוץ להם בלי אפשרות התנגדות שלא אוכל לנשוך את הבולבולים שלהם..

הרגשתי עליי גוף חם שכיסה אותי, הוא התחיל לגעת לי בדגדגן, באיש שבסירה שלי, אבל מה שמוזר זה שעשה את זה בעדינות, הוא תפס לי בפטמות, חזק אבל לא יותר מידי, התחיל ללקק לי את האוזניים והחזה והמשיך אל הבטן ויותר למטה אל הפות, הרגשתי מין חמימות כזאת מוזרה, פתאום הוא התחיל ללקק לי את הדגדגן בעדינות ובסיבובים נעימים, די אהבתי את זה הרגשתי נעים, למרות הסיטואצייה, הוא המשיך ככה כמה דק ולא האמנתי, היו לי פשוט דפיקות בפות ובבטן ורק רציתי שימשיך, התחלתי לגנוח ולהתנשם ולבכות באותו הרגע זה היה לי ממש מוזר שמענגים אותי פה אבל זה הרגיש לי כל כך טוב מצד שני..
הוא המשיך לענג ולענג אותי ואני רק גונחת יותר ויותר, הוא נוגע עם הזין שלו בפות ומשפשף בנהיים בעדינות, היא כבר כל כך רטובה שרק באלי לתפוס בוא ולהכניס את הזין שלו אצלי! הוא ממשיך לשפשף, לשפשף ולמצוף לי עם הלשון בפות, שוב ושוב, ואז סןףסוף הוא שוכב עליי על כל כולי לאורכי המלא ומחמם אותי, תופס לי חזק בשדיים ומכניס את הזין שלו בי אבל לאט ממש לאט וזה היה כל כך טוב, ומכניס חזק ומוציא ועושה מהירות הדרגטית כל כך טובה שאני מתחילה להתפרע ולזוז ולצעוק אני עומדת לגמור, "הו כן הו כן!"..
גמרתי, הוא גמר.. אבל לא ראיתי שום דבר, רק הרגשתי שהוא היה ממש טוב בזה ושארצה עוד ממנו, זה היה מאוד טוב, אבל את הזהות שלו לא ידעתי, הייתי עם כיסוי העיניים עדיין.. ניסיתי לדבר אליו אבל לא היה לי מענה ממנו בכלל..
הוא כיסה אותי בשמיכה, נתן לי לשתות קצת מים, אבל עדיין הייתי קשורה למיטה, הוא שם לי כרית בראש והלך.. לא שמעתי ציוצים ואפחד לא ניגש אליי במשך כל הלילה..
נרדמתי, עלה הבוקר ועדיין לא הוציאו ממני את כיסוי העיניים.
ניגש לידי במיטה מישהו, הוא דיבר בעברית ואמר לי "מזל טוב! את זכית בהגרלת העינוג למשך שבוע שלם!" ואני, מה?! אני לא השתתפתי מעולם בשום הגרלה ובחיים לא נרשמתי לזה.. התחלתי לצעוק ולומר לו שיוציא אותי מכאן ושאני רוצה הבייתה, ושאיך שחטפו אותי ואנסו אותי בטנדר השחור ממש לא היה עונג או כיבוד רצונותי!!
הוא הצטער לשמוע והתנצל, הוא אמר שההגרלה נעשת בלי ידיעת במשתתפת, יש כאלו שזוכות בעונג לשבוע, ויש כאלו שזוכות להפיכת שבחות לשבוע.. הוא אמר שהתמזל מזלי פה.. ושבדרכ מי שלוקח אותי לכאן, יש הסכם בין החוטפים ליושי ההגרלה שהם יכולים לעשות כל מה שירצו בטנדרים.. אז כל מה שקורה שם נשאר שם..

אמרתי לו שלא אכפת לי ושלא אספר לאפחד רק שיסיע אותי חזרה הבייתה, הוא ענה שהוא לא יכול ושאני צריכה לסיים פה עונג של שבוע ורק אז אשתחרר.
אז הימים המשיכו.. ענגו אותי כמה שיכלתי במהלך 3 פעמים בכל יום עם אנשים שונים, האכילו אותי, נתנו לי מים ושמיכות חמות ללילות הקפואים..
באחד מן הימים במהלך אחד מהיחסים באה אליי אישה שנגעה לי בכל הנקודות הרגישות בגוף והתחילה לעשות לי רטטים עם ויברטורים קטנים, וגדולים, בכל מיני גדלים וואו לא יכלתי לומר שזה לא היה לי כיף, אבל בכל זאת לא רציתי את כל העונג הזה בצורה הזאת, רק לא ככה.. אבל יכלתי רק לקבל את זה ולחכות ש7 הימים יעברו כבר..

הזמן עבר והימים המשיכו, ביום השביעי בא אליי האדון מהיום הראשון בשהות שלי והודיע לי בשמחה שאני יכולה להיות משוחררת כי 7 הימים הסתיימו.. ממש שמחתי ואמרתי לו תודה רבה, לקחו אותי בחזרה לעגלה ולאוטו שמו עליי בגדים ונעליים סוףסוף והסיעו בלילה בדיוק לאותה הנקודה שלקחו…

תודה שקראתם עד לפה :)
הכל מומצא לא לקחת ברצינות:))
אשמח לתגובות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך