VNKL
מקווה שנהניתם תכתבו לי בתגובות מה חשבתם על הפרק תסמנו בלייק אם אהבתם

ספין אוף על בית הנייר- חלק 5

VNKL 13/04/2020 1192 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהניתם תכתבו לי בתגובות מה חשבתם על הפרק תסמנו בלייק אם אהבתם

* רק להבהרה- מי שראה את הסדרה ולא סיים את עונה 4 אזהרת ספוילרים לכל הסדרה אז תראו ותחזרו לקרוא כי זה בעצם ההמשך שאני כותב לחלק 4*

אליסייה סיירה החזיקה את האקדח מופנה כלפי הפרופסור שהביט בה במבט חודר. הפרופסור בהחלט היה עצבני והיה מתנפל על אליסייה אם היה יכול, אבל הוא ידע שאסור לו.
"תסתובב עם הידיים על הראש" קראה לו אליסייה בטון רגוע, והפרופסור ציית להוראה והסתובב כשהרגיש משהו נוגע בגבו, והבין שזה האקדח "אז מה הפרופסור, מה יש לך להגיד לי בפעם הראשונה שאנחנו נפגשים?"
הפרופסור לא ענה.
"נו באמת הפרופסור," היא צחקקה כשהלכה לאחור ומסתובבת במעגלים בלגלוג "שמעתי במאהל שהלשון היא הכלי החזק שלך, בדיבורך החלק וגם כשהכנסת אותה לפה של ראקל" היא צחקה "אז בבקשה, בוא נשמע מה יש לך לומר".
הפרופסור שתק לכמה שניות ובסוף הסתובב והביט ישירות לעיניה של סיירה
"אני רק יודע דבר אחד, סיירה" אמר "והוא שאת תיכלאי מאחורי סורג ובריח בשלב כלשהו, מוקדם או מאוחר".
גבותיה של סיירה ירדו והיא חבטה בפרצופו של הפרופסור בחוזקה והוא התעלף על רצפת המחסה.

במאהל של המשטרה- טמאיו תפס את ראשו בתסכול וחבט בחוזקה על השולחן
"סוארז!" הוא צעק על השוטר "אתה מוכן להסביר לי מה הלך פה?"
"כן קולונל" סוארז דיבר בשקט "הם… הם כנראה תפסו את גנדיה והכריחו אותו להגיד את מה שהם רצו שיגיד"
"אבל למה סוארז!? למה שהם יבצעו טריק כל כך מסובך!?" הקולונל התעצבן ופנה לכיוון מסכי המצלמות של גג הבנק במהלך נחיתת המסוק "תחזיר אחורה את השידור, אנטוניאנזס" טמאיו קרא והשוטר החזיר לאחור "הנה תעצור פה!" טמאיו צעק והשידור של המצלמות נעצר.
במסכים הופיע דמות בלבוש שחור ומסכה שחורה שיצאה מהדלת אל הגג ואחריה שני שודדים עם מסכות יורים לכיוונה
"אתה אומר לי סוארז," אמר טמאיו והצביע על הדמות בלבוש השחור "שזה לא גנדיה?".
סוארז הרכין את ראשו לשנייה וענה "לא אדוני, אין כל סיכוי שזה גנדיה המחזיק בנשק חופשי לחלוטין אם הוא נתפס בידי השודדים המתועבים"
"אז מי זה!?" טמאיו צעק וחבט שוב בשולחן כשהוא הצביע על האיש בלבוש השחור "ולמה לעזאזל השודדים ירו עליו!?"


תגובות (2)

יש לך דיסקורד?

13/04/2020 21:15

    כן למה

    13/04/2020 21:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך