זאת עם המשקפיים P:
פרולוג ופרק ראשון עד היום :)

שקופים- תקציר

פרולוג ופרק ראשון עד היום :)

תקציר-

החיים של ויולט מונרו מושלמים, היא עובדת בתור העורכת הראשית של מדור פלילים באתר חדשות מצליח, גרה בדירת החלומות על חופי מיאמי ועומדת להתחתן עם הבחור המושלם, לואיס מקליין.
אבל חייה מקבלים תפנית מזעזעת כאשר ימים ספורים לפני החתונה המתוכננת לואיס נרצח.
כל הסימנים מצביעים על התאבדות אבל ויולט מסרבת להאמין בכך ובטוחה שמדובר ברצח.
לאחר המקרה ויולט מתפטרת מעבודתה ועוזבת את מיאמי, היא חוזרת לבית הוריה בניו יורק ומתחילה לעבוד בתור עורכת לשונית זמנית בעיתון זניח.
לאחר תקופת דיכאון ארוכה שבה מכירה ויולט אנשים חדשים ומשונים ולומדת על כוחו של הזמן והדרך שלו להשכיח דברים, מיקרה רצח נוספים סביבה מתחילה ויולט לחשוד שמדובר מיקרים מתוכננים מראש ובקפידה.
היא מתילה לחקור את הנושא אבל משום שהמשטרה משוכנעת שמדובר במקרי התאבדות ויולט נשארת להתמודד לבד עם הפרשה.
האם ויולט משתגעת? האם בסופו של דבר הרוצח הסדרתי יגיע גם עליה ומה הוא רוצה בכלל?


תגובות (6)

יפה !
אשמח שתקראי גם את הסיפור שלי צבועה באהבה..
ותגיבי!

13/11/2015 13:04

וואו.. ההקדמה מותחת ועושה טעם של עוד. אשמח להמשיך לעקוב אחרי יצירותייך. הכתיבה והשפה יפות מאוד, אך הקישורים מפריעים לי. נשמע קצת פזיז בשביל הקדמה.. הייתי קצת מקצרת, ומספרת מעט פחות. בסך הכל, אהבתי

13/11/2015 13:24

נשמע מעניין

13/11/2015 13:46

תודה רבה נעים לי לראות שזה מעניין אתכן:)

13/11/2015 15:13

היי זאת את? את ציפי הישנה? (את בטח לא זוכרת אותי/יודעת מה אני רוצה ממך, אבל אני זוכרת כותבת שקראו לה כאן ציפי אז…)
בכל אופן הכתיבה ממש טובה ומעניינת =)

14/11/2015 21:05

    האמת שאני כן זוכרת אותך ספיר, ממש הייתי מתלהבת פעם שהיית קוראת את הסיפורים שלי חחחח איזה מרגש :)

    19/11/2015 23:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך