כל הדמויות בפרק הזה הם דמויות שאני המצאתי,הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי,לא שלי חלילה.ויש לי מסר להעביר לכל הבנות שהוטרדו מינית,שהגיע הזמן שבמדינה שלנו ייתנו עונשים כבדים לאנסים.בספר שאני כותבת גזרו על האנס מאסר עולם.

שימרי נפשך

27/10/2013 537 צפיות אין תגובות
כל הדמויות בפרק הזה הם דמויות שאני המצאתי,הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי,לא שלי חלילה.ויש לי מסר להעביר לכל הבנות שהוטרדו מינית,שהגיע הזמן שבמדינה שלנו ייתנו עונשים כבדים לאנסים.בספר שאני כותבת גזרו על האנס מאסר עולם.

זה ספר שאני כותבת הרבה שנים מסופר על ילדה קטנה שנאנסת באכזריות,ויותר מאוחר מתנהל משפט נגד האנס.החלטתי לכתוב פרק מהספר לאחר התיעצויות הולכות ונשנות החליט השופט לחדש את המשפט,עברו כמה חודשים מאז המשפט האחרון שבו עמד מישהו שהעיד לטובת ויליאם האנס ואשר הושבע לומר את האמת,ויותר מאוחר התברר שהוא דובר שקר."סקוט ארצ'י כמובן" מילמל השופט לעצמו.הוא ביקש ממארק התובע המחוזי לגשת בדחיפות אל משרדו,ולעוד כמה חוקרים.בינתיים הוא עיין בכתב האישום ובכל פעם הזדעזע לקרוא אותו.'טוני המסכנה אני רק יכול לתאר כמה סבל היא עוברת כעת,זה לא פשוט העניין הזה,ולכן אחדש את המשפט כמה שיותר מהר.
מארק וכמה חוקרים הגיעו אל המשרד כשהם מבחינים בשופט שהיה עסוק במיוחד.הוא הרים את ראשו מאחד הדפים ואמר:"שלום לכם מדוע איחרתם?"החוקרים ישבו על הכיסאות והניחו כמה חוברות עבות כרס."מצטער" ענה בלש הארלי כשהוא מביט בשופט במבט שובבי."היו פקקים בדרך
ולא שמתי לב איך הזמן עף.הבנתי שאתה רוצה לחדש את המשפט,מתי? ובאיזה יום?" שאל בסקרנות מה.השופט לגם מכוסית הוויסקי שלו,הניח אותה על השולחן ואמר:"אתה לא חושב שהגיע הזמן לכך? כולנו עברנו תקופה לא קלה,ועכשיו הגיע הזמן".ענה.
מארק התובע המחוזי אמר לשופט "מזמן לא ראיתי אותך נוגע באלכוהול,אפשר לטעום קצת?" שאל בהיסוס.השופט שהיה קצת מופתע מדבריו ענה "אתה בתפקיד עכשיו ואם אני לא טועה אתה גם צריך לנהוג חזרה.ועכשיו ברצינות מה קורה עם הארי? כבר השגת לו עורך דין?" שאל.
"אני עדיין מחפש" ענה כמתחמק."המצב שלו לא ממש טוב הבן שלו הרס לו את החיים,יהיה בסדר".
"אני לא מבין למה אתה מחכה?" שאל השופט ונשען על הכיסא."הרי בעוד כמה ימים אני מתכוון לחדש את המשפט,כמה פעמים אני צריך לחזור על זה? אני מרגיש כמו תוכי".הוא גיחך לשניה.
מארק הביט בשופט אין ספק שזאת פעם ראשונה שהוא ראה אותו מתנהג בצורה מוזרה."אתה בסדר?" שאל מארק."נראה לי שאתה קצת עייף,אני טועה?" שאל בדאגה.
"אני בסדר,אני פשוט רוצה לסיים את הסיפור הזה,תודה שזה כבר לא נעים למשוך את זה".סיים ןלמען האמת כבר רצה שטוני תישן בשקט.
"אתה צודק" אמר מארק."מחר אני משיג להארי עורך דין תסמוך עלי".הוא העיף מבט בכוסית הוויסקי
שהיתה מונחת במרחק נגיעה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך