yarden10
לפעמים, לא צריך לחכות שיעשו בשבילנו מעשה טוב, לפעמים המעשה הטוב פשוט יחזור אלינו. איכשהו, מתישהו.
ואם כבר קרה ועשו בשבילכם משהו טוב, פתחו את הלב.
ותעבירו את זה הלאה.
3>

הכל התחיל מהילד שנפל…

yarden10 26/06/2013 1167 צפיות 7 תגובות
לפעמים, לא צריך לחכות שיעשו בשבילנו מעשה טוב, לפעמים המעשה הטוב פשוט יחזור אלינו. איכשהו, מתישהו.
ואם כבר קרה ועשו בשבילכם משהו טוב, פתחו את הלב.
ותעבירו את זה הלאה.
3>

הכל התחיל מהילד, שנסע על הסקייטבורד עם החברים שלו כשלפתע החליק על המדרכה ונפל.
החברים שלו התקדמו, בקושי נעצרו, אבל פועל שהיה שם במקרה מיהר אליו ועזר לו להיעמד.
הם חייכו זה לזה, בהכרת תודה, ופנו זה לדרכו של זה.
הילד, שהמשיך ללכת פגש את חבריו בצומת הקרובה, שם חיכו לו,
אלא שאז ראה זקנה נחמדה, שהסתבכה עם שקיות הקניות שלה, מיהר אליה ועזר לה עם השקיות, הסבירה לו האישה שעליה לעבור את הכביש והילד מיהר לעזור לה לחצות.
שוב חייכו זה לזה ונפרדו.
הזקנה המשיכה בדרכה עד שראתה אישה צעירה שמחפשת כסף קטן בשביל לשלם על החנייה שלה, בדקה הזקנה בכיסה ומצאה מטבע של חמישה שקלים, הגישה אותו לאישה הצעירה בחיוך והמשיכה לדרכה.
האישה הצעירה, מופתעת, קיבלה את המטבע והשתמשה בו, כשפנתה ללכת, ראתה אדם שיצא מהבניין ליד, עבר-חלף על פניה ודבר מה נפל מכיסו, מיהרה האישה הצעירה לתפוס את החפץ ולהחזירו לאדם.
חייך האדם והודה לה והמשיך לדרכו.
כשאשר המשיך פגש אדם נוסף, אשר הוציא מזוודות מהמכונית שלו, ניגש ועזר לו.
האדם שהביא את המזוודות חייך אליו והפנה את מבטו הצידה כשאשר האדם המשיך בדרכו, אז ראה אדם מסכן יושב בצד, מבויש, ובוהה בדוכן האוכל שבצד השני של אותה מדרכה ממש.
ניגש האיש שבבעלותו המזוודות וקנה שני נקניקיות בלחמנייה כאשר ניגש לעבר האיש, תפס אותו המוכר והוסיף גם בקבוק מים בשביל האיש המסכן.
האיש המסכן קיבל את הלחמנייה בחיוך והודה מקרב לב.
אחר כך, כשהפנה האיש המסכן את מבטו הצידה בעצמו, ראה צעירה מחכה, כשפנתה ללכת השאירה את הפלאפון שלה מאחור, רק אחריה ונתן לה את הפלאפון.
הצעירה חייכה והמשיכה בדרכה, עד שהגיעה לבית קפה קטן ופתוח וצפתה באישה בוכה, ניגשה הנערה אל דוכן פרחים קרוב וקנה זר וחזרה אל האישה הבוכה, חיבקה אותה והושיטה לה את הזר.
המוכרת, שנראית מאושרת שהזר שלה שימח מישהו, הושיטה לנערה ורד, וחייכה אליה.
בינתיים, האישה שבכתה הרימה מבט אל המלצרית הממורמרת.
חייכה ושילמה את החשבון, והוסיפה טיפ מיוחד וגדול, כאשר הלכה, הביטה בה המלצרית בפליאה, רצתה לעזור ולהחזיר, ולא ידעה כיצד.
היא ראתה איך תוכל לעזור ומזגה מים קרים לכוס וניגשה אל צד המדרכה, שם, עובד כבר מהבוקר, היה פועל נחמד.
הוא חייך ולגם מהמים.
ומי הוא היה? אותו פועל שעזר לילד ההוא, הילד שנפל מהסקייטבורד…


תגובות (7)

זה סיפור יפה מאוד….
מדרגת 5

26/06/2013 12:58

תודה רבה :)

26/06/2013 12:59

*רץ
אוי זה סיפור כל כך יפה ומיוחד! ^_^ אהבתי מאוד.
יש בו מסר חשוב וברור כמובן.
כתיבה נפלאה כמו תמיד, את מאוד מוכשרת (=
מדרגת חמש :)

26/06/2013 13:03

מדהים!!

27/06/2013 04:41

גם אני דירגתי 5;)

27/06/2013 04:42

תודה :):)

27/06/2013 08:11

זה סיפור על סירטון

06/07/2013 00:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך